Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet

fyfaen som jeg skvatt Lemon, herregud, slutt å editere postene dine med slik ondskap, fyfaen. :D

devil.gif

Jeg er svært stolt over hvor lenge jeg holder på taste-artikulasjonen min på fylla. Snøvlinga setter derimot inn etter to øl.

Lenke til kommentar

Jeg er svært stolt over hvor lenge jeg holder på taste-artikulasjonen min på fylla. Snøvlinga setter derimot inn etter to øl.

Samme her, holder ut lenge på keyboardet men høres ut som en drammenser på danskebåten med en gang jeg har fått i meg en dråpe alkohol.

Petter leker bare Mchansern etter 4 rusbrus. :tease:

Rusbrus er awesome, you know it.

Lenke til kommentar

Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje.

Enig. Samme typen sier også ofte "ååå var så dritings i går, husker ingenting ass"

Lenke til kommentar

Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje.

Enig. Samme typen sier også ofte "ååå var så dritings i går, husker ingenting ass"

Hadde ei sånn ei på rommet i går. 2 øl hadde hun drukket og hun sjanglet som bare det. Trodde ikke det gikk jeg.

Lenke til kommentar

da er man jemme far hfet og har d rukket nopkmkm efm gt

:ermm:

Da er man hjemme fra fest og har drukket *noe uforståelig*

Oii såppas ja, nei tror jeg mener å skrive: Da er man hjjemme fra fest og har drukket et eller annet med GT for første gang. Skal ikke gjenta seg for Gin er værre en rødvin dagen derpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...