Aleks Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Petter leker bare Mchansern etter 4 rusbrus. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sweet fyfaen som jeg skvatt Lemon, herregud, slutt å editere postene dine med slik ondskap, fyfaen. Jeg er svært stolt over hvor lenge jeg holder på taste-artikulasjonen min på fylla. Snøvlinga setter derimot inn etter to øl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg er svært stolt over hvor lenge jeg holder på taste-artikulasjonen min på fylla. Snøvlinga setter derimot inn etter to øl. Samme her, holder ut lenge på keyboardet men høres ut som en drammenser på danskebåten med en gang jeg har fått i meg en dråpe alkohol. Petter leker bare Mchansern etter 4 rusbrus. Rusbrus er awesome, you know it. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var jo det han sa. Alle vet at dyrt = awesome. Alltid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Var jo det han sa. Alle vet at dyrt = awesome. Alltid. Kjempeklumper er awesome. Og det koster bare 1,5 kroner. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Eventuelt så dropper de å konsentrere seg og ser ikke over innlegget etterpå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Haha. På Roskilde sto jeg seriøst i datateltet i tjue minutter og korrekturleste ei statusoppdatering før jeg posta den. TJUE minutter. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje. Enig. Samme typen sier også ofte "ååå var så dritings i går, husker ingenting ass" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Haha. På Roskilde sto jeg seriøst i datateltet i tjue minutter og korrekturleste ei statusoppdatering før jeg posta den. TJUE minutter. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 BLEEEEH. Hadde omtrent null nerver før prøvene, men nå er jeg så nervøs at jeg omtrent ikke får sove. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har fölelsen av at de fleste som skriver på facebook og andre sider med masse skrivefeil for å vise hvor dritings de er, gjör det med vilje. Enig. Samme typen sier også ofte "ååå var så dritings i går, husker ingenting ass" Hadde ei sånn ei på rommet i går. 2 øl hadde hun drukket og hun sjanglet som bare det. Trodde ikke det gikk jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 da er man jemme far hfet og har d rukket nopkmkm efm gt Da er man hjemme fra fest og har drukket *noe uforståelig* Oii såppas ja, nei tror jeg mener å skrive: Da er man hjjemme fra fest og har drukket et eller annet med GT for første gang. Skal ikke gjenta seg for Gin er værre en rødvin dagen derpå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Urghh, jeg kommer ikke på hvordan jeg skal sminke meg til konserten i kveld. Også aner jeg ikke om jeg skal glatte håret eller ikke. Halp plx. :c Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Urghh, jeg kommer ikke på hvordan jeg skal sminke meg til konserten i kveld. Også aner jeg ikke om jeg skal glatte håret eller ikke. Halp plx. :c Hvilken konsert? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Marina and the Diamonds! ^_^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ooh, så gøy! Kos deg! Når stenger polet på lørdager? Tre? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Når stenger polet på lørdager? Tre? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg