Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er de vel ikke... skjønner ikke hvorfor spesielt gutter er så redd for hester :p

Eitt ord: testiklar.

Prøvd å ri eller?

Går faktisk overraskende bra. Med mindre du har problemer når du stitter på en stol så lar det seg ordne, bare å plassere sakene litt høyt i boxern.

Men joda, de kan bite og trampe og sparke. Men jeg er mer redd for at sauer og geiter gjør det, har dårlige erfaringer av at de er mye mer ustabile :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare å plassere sakene litt høyt i boxern.

Vise ord, men tvilar på at det hjelper når ein sit på tusen tonn musklar som ristar opp og ned. Og har ryggrad.

Rådet ditt passar nok helder til folk som skal sette seg på sykkelseter. Det kan nesten ende med ufrivillig amputasjon, om ein kjem litt skeivt på.

Lenke til kommentar

bare å plassere sakene litt høyt i boxern.

Vise ord, men tvilar på at det hjelper når ein sit på tusen tonn musklar som ristar opp og ned. Og har ryggrad.

Rådet ditt passar nok helder til folk som skal sette seg på sykkelseter. Det kan nesten ende med ufrivillig amputasjon, om ein kjem litt skeivt på.

Dude, du sitter somregel i en sal, your comment is moot :roll:

Og jeg har hatt dårligre erfaring av å sykle noen ganger btw., shit hurts :hrm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Digg å bli tatt for drikking når det er en måned igjen ja. Var det russ eller?

Russ og noen førsteklassinger, så blir spennende å se hvordan de reagerer. Så langt har det ikke vært noen form for alkotest da, så om det ikke blir det kan de greie å dra det i land med at de drakk alkoholfritt øl.

Lenke til kommentar

Hansern gjorde det frekkeste man kan gjøre i reisebransjen.

Booker en reise til seg selv og en venn i Economy-class, lager reservasjon i Business-class for noen falske navn.

Rett før avreise kansellerer jeg business-billettene og spør flyselskapet pent om det finnes noen uokkuperte business-seter som vi kan oppgraderes til.

Jøss gjør det det? Jaja!

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...