Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen andre som digget outfiten til William under bryllupet i dag eller? Massivt! 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fuck my life, skulle egentlig være med på russerebusløp med noen i klassen, men så er jeg ganske dårlig til dags at jeg ikke orket. Og de vinner hele greien. = Penger. Noen andre som digget outfiten til William under bryllupet i dag eller? Massivt! Likte Becks sitt, jeg. Sett bortifra den skandalen at han hadde medaljen på feil side" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen andre som digget outfiten til William under bryllupet i dag eller? Massivt! Yes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg jobba mens de bryllupet, jeg. De så veldig fine ut, da, og jeg fikk til og med en liten tåre i øyenkroken av bildene på tross av at jeg jo egentlig er republikaner. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 facepalm.jpg Stop being so mean, dude. Fint bryllaup. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 facepalm.jpg Stop being so mean, dude. Fint bryllaup. Not mean. Realistic. Stop being so retarded, dude. Uinteressant bryllup. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Så ikke bryllupet engang, la bare merke til klærne. Eneste interessante å lese/se. Åguuuuuuuuud så lite liv det var ikveld. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Så ikke bryllupet engang, la bare merke til klærne. Eneste interessante å lese/se. Jeg har lest baksiden av shampoflaska mi i dag, og sett på alger gro. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 BOWLING ER IKKE EN SPORT OK? THERE I SAID IT! GOT IT OFF MY CHEST FINALLY! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 BOWLING ER IKKE EN SPORT OK? THERE I SAID IT! GOT IT OFF MY CHEST FINALLY! Du kan like gjerne putte det tilbake på brystet ditt, for det er en sport enten du vil eller ikke Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hatt en herlig dag, kjørt 20 mil i en 1931 Ford Model A - Installert internett på gården langt oppe i huteheiti ICE ruler, de er det eneste med dekning. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hatt en herlig dag, kjørt 20 mil i en 1931 Ford Model A Hvor da? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fyfaen blir så kvalm, får vondt i meg og föler meg uvell av Angela i The Office, usch! Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fra Lillestrøm til Østerdalen, en familiegården like utenfor Rena. Hyundai'en er på verksted så vi tok veteranen Det beste er att noen av grusveiene kunne KUN kjøres med forden, hullene var for store for normale biler. Trodde aldri jeg skulle ofroad med en 80 år gammel bil. Går kjempebra da, er i rågod stand. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fyfaen blir så kvalm, får vondt i meg og föler meg uvell av Angela i The Office, usch! Vilken jävla kattkjärring asså! Det er i grunn Dwight og Michael som gjør serien altså, synes ingen av de andre så gode. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg blir svimmel av å se på The Office, så jeg blir uvel av alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg