Ajaco Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Supert. Tuller litt med å lage en logo/design for en kjøreskole. Måtte bare være sikker på at det så ut som en bil, og at det ikke bare var jeg som så en bil... fordi jeg har tegna den i 15 min nå. Endret 29. april 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er en bil med et forhjul som ikke er helt rundt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Den er også vanligvis rimelig rund. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ricky Gervais er kanskje en pompøs kuk som operere med noe av det mest uoriginale stand-up-materialet mulig, men The Office er likevel fantastisk bra. Jeg tror mye av æren må gå til Steven Merchant. Du har sett både US og UK, og kan altså anbefale UK-versjonen til tross for Ricky Gervais? Han er, som du så brilliant skrev det, en pompøs kuk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Gervais? Han er jo guden min. Nest etter Pilkington selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ricky Gervais er kanskje en pompøs kuk som operere med noe av det mest uoriginale stand-up-materialet mulig, men The Office er likevel fantastisk bra. Jeg tror mye av æren må gå til Steven Merchant. Du har sett både US og UK, og kan altså anbefale UK-versjonen til tross for Ricky Gervais? Han er, som du så brilliant skrev det, en pompøs kuk. Kan man ikke være en kuk samtidig som man har talent? Kanye er jo en fool, men musikken er awesome. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kanye er jo en fool, men musikken er awesome. Dette er det delte meninger om, men akkurat Gervais er en kuk totalt blottet for inovativt talent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan man ikke være en kuk samtidig som man har talent? Kanye er jo en fool, men musikken er awesome. Og Justin Bieber. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du har sett både US og UK, og kan altså anbefale UK-versjonen til tross for Ricky Gervais? Han er, som du så brilliant skrev det, en pompøs kuk. Korrekt. Det er riktignok to veldig forskjellige serien, men begge er eksemplariske. Det samme gjelder forøvrig Extras, hvis finale er der oppe med Two Cathedrals som en av de beste timene TV noensinne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan man ikke være en kuk samtidig som man har talent? Kanye er jo en fool, men musikken er awesome. Og Justin Bieber. Og Rebecca Black Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Og Justin Bieber. Plix, ikke kategoriser Bieber sammen med Gervais og Kanye. Han har kanskje talent, men jeg vil tro han har fint lite å gjøre med det som blir utgitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan man ikke være en kuk samtidig som man har talent? Kanye er jo en fool, men musikken er awesome. Og Justin Bieber. Vel, Bieber har jo talent og slår meg som en ålreit type, han lager bare ikke musikk jeg hører på. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Må si det frister litt å se Never Say Never filmen til Bieber. En kompis av meg så den to ganger på rad, han ble tydeligvis sååå fascinert. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 15 minutter til Tropic Thunder på Tv norge <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Zzzzøvnig. Jobbet opp mot 45timer denne uken jo. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har play.com begynt å sende pakker separat igjen? Planer om å handle for en tusing, kjipt å måtte betale toll og moms Bømp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Sendte separat da jeg bestilte for ikke lenge siden. *ikke lenge siden betyr i år en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg