Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supert. Tuller litt med å lage en logo/design for en kjøreskole. Måtte bare være sikker på at det så ut som en bil, og at det ikke bare var jeg som så en bil... fordi jeg har tegna den i 15 min nå.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ricky Gervais er kanskje en pompøs kuk som operere med noe av det mest uoriginale stand-up-materialet mulig, men The Office er likevel fantastisk bra. Jeg tror mye av æren må gå til Steven Merchant.

Du har sett både US og UK, og kan altså anbefale UK-versjonen til tross for Ricky Gervais? Han er, som du så brilliant skrev det, en pompøs kuk.
Lenke til kommentar

Ricky Gervais er kanskje en pompøs kuk som operere med noe av det mest uoriginale stand-up-materialet mulig, men The Office er likevel fantastisk bra. Jeg tror mye av æren må gå til Steven Merchant.

Du har sett både US og UK, og kan altså anbefale UK-versjonen til tross for Ricky Gervais? Han er, som du så brilliant skrev det, en pompøs kuk.

Kan man ikke være en kuk samtidig som man har talent? Kanye er jo en fool, men musikken er awesome.

Lenke til kommentar

Korrekt. Det er riktignok to veldig forskjellige serien, men begge er eksemplariske. Det samme gjelder forøvrig Extras, hvis finale er der oppe med Two Cathedrals som en av de beste timene TV noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...