Datasmurf Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Da var det vårslipp for x-russen. Jeg har vært på butikken og handlet 2 sixpacker øl, 20pack Lucky og blandevann til vodka og rom. I tillegg kjøpte kompisen min en halv kasse øl, egg og bacon til frokosten i morra og 20 Lucky han med, samt enda en sixpack øl. Og den tredje kompisen min, kjøpte blandevann opp og i mente. Dette blir en awesome kveld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Ih. Foreldrene til samboeren kommer visst en tur innom i morgen. Hei, prestasjonsangst! edit: L4r5, godt du har vett til å straffe henne fra tid til annen, om ikke annet. Endret 29. april 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg kan trygt sette amerikanske Office og Black Books på min topp 10 liste. Britiske er bra det også, men med kun to sesonger er det vanskelig å måle seg med 7 kvalitetssesonger med 22 episoder i hver. Synes du virkelig serien har holdt jevnt høy kvalitet i syv sesonger? Jeg synes det har gått kraftig nedover fra sesong fire og utover. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg ser US versjonen, burde absolutt se UK også, da jeg digger Ricky Gervais. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Jeg kan trygt sette amerikanske Office og Black Books på min topp 10 liste. Britiske er bra det også, men med kun to sesonger er det vanskelig å måle seg med 7 kvalitetssesonger med 22 episoder i hver. Synes du virkelig serien har holdt jevnt høy kvalitet i syv sesonger? Jeg synes det har gått kraftig nedover fra sesong fire og utover. Absolutt, men jeg synes også at det brukte noen sesonger på å komme der det er nå. De første to var underholdende, men for å bli det showet det er nå så måtte de gi hver karakter en sjanse til å utfolde seg. Karakterer som Creed, Darryl, Kelly og Ryan var nesten ikke tilstede i starten, men har etterhvert funnet styrkene sine og fungerer nå mye bedre sammen. Noen av de beste, flaueste øyeblikkene er fra de siste sesongene, blant annet min personlige favorittepisode - Scott's Tots (sammen med The Injury fra ses 2). Du har også duellen mellom Dwight og Andy (som har blitt showets store stjerne i mine øyne) og drunk Jim, som sannsynligvis er det mest sjarmerende jeg har sett på tv. Jeg er fan. ^^ FOR IKKE Å SNAKKE OM MICHAEL SCOTT PAPER COMPANY. Herregud så jeg lo. Endret 29. april 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 @Chef Samebror, hva er det du ser på? Paradise Hotel kanskje? Var no dette bryllupet Men heldigvis ringte bruttern fyllesjuk og trengte meg til å gå på butikken for han, og lage mat til han Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 åh, jeg er så lei av å være russ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 åh, jeg er så lei av å være russ Så ta av deg russeklærne og vær sivil Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Finnes det noen nettsider som selger stemkeys billigere enn spill er på steam? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 åh, jeg er så lei av å være russ Hvorfor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Finnes det noen nettsider som selger stemkeys billigere enn spill er på steam? Tviler. Det vil si, jeg har snublet over steder hvor de selger hackede kontoer, men det teller kanskje ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 JEG VIL HA NUSS! Jeg også! 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har play.com begynt å sende pakker separat igjen? Planer om å handle for en tusing, kjipt å måtte betale toll og moms Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jizez, det finnes for mye tøft på play.com. Dette blir nærmere 2000kr. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 US eller UK-versjonen? Når han sier "beste jeg har sett" og samtidig nevner Black Books er det opplagt UK. Jeg håper for guds skyld det. Jeg har kun sett litt av US-versjonen, og det var så utrolig dårlig at jeg faktisk ble litt sint. Jeg velger å ikke se noe av UK-versjonen, sånn at jeg i alle fall kan opprettholde en illusjon om at det er en høydare innen britisk humor (hvilket jeg ærlig talt tviler på, siden Ricky Gervais er innblandet). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ricky Gervais er kanskje en pompøs kuk som operere med noe av det mest uoriginale stand-up-materialet mulig, men The Office er likevel fantastisk bra. Jeg tror mye av æren må gå til Steven Merchant. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Så sykt stress YouTube har blitt i det siste med det google account styret. Bare dust nå for tiden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 JEG VIL HA RUSS! Du kan få meg. JEg loker forresten med litt photoshop og sånt nå. Trenger bare litt feedback. Lurer på om det i det hele tatt går ann å se hva det er jeg prøver å vise her: Klarer dere se hva det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg