Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Da var det vårslipp for x-russen. Jeg har vært på butikken og handlet 2 sixpacker øl, 20pack Lucky og blandevann til vodka og rom.

I tillegg kjøpte kompisen min en halv kasse øl, egg og bacon til frokosten i morra og 20 Lucky han med, samt enda en sixpack øl.

Og den tredje kompisen min, kjøpte blandevann opp og i mente.

Dette blir en awesome kveld. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan trygt sette amerikanske Office og Black Books på min topp 10 liste. Britiske er bra det også, men med kun to sesonger er det vanskelig å måle seg med 7 kvalitetssesonger med 22 episoder i hver.

Synes du virkelig serien har holdt jevnt høy kvalitet i syv sesonger? Jeg synes det har gått kraftig nedover fra sesong fire og utover.

Absolutt, men jeg synes også at det brukte noen sesonger på å komme der det er nå. De første to var underholdende, men for å bli det showet det er nå så måtte de gi hver karakter en sjanse til å utfolde seg. Karakterer som Creed, Darryl, Kelly og Ryan var nesten ikke tilstede i starten, men har etterhvert funnet styrkene sine og fungerer nå mye bedre sammen. Noen av de beste, flaueste øyeblikkene er fra de siste sesongene, blant annet min personlige favorittepisode - Scott's Tots (sammen med The Injury fra ses 2). Du har også duellen mellom Dwight og Andy (som har blitt showets store stjerne i mine øyne) og drunk Jim, som sannsynligvis er det mest sjarmerende jeg har sett på tv.

 

Jeg er fan. ^^

 

FOR IKKE Å SNAKKE OM MICHAEL SCOTT PAPER COMPANY. Herregud så jeg lo.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

US eller UK-versjonen?

Når han sier "beste jeg har sett" og samtidig nevner Black Books er det opplagt UK.

Jeg håper for guds skyld det. Jeg har kun sett litt av US-versjonen, og det var så utrolig dårlig at jeg faktisk ble litt sint. Jeg velger å ikke se noe av UK-versjonen, sånn at jeg i alle fall kan opprettholde en illusjon om at det er en høydare innen britisk humor (hvilket jeg ærlig talt tviler på, siden Ricky Gervais er innblandet).
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...