L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er bare å vente lenge nok mellom hver gang. To problem med det.Førsteproblemet er støvallergien min. Andre problemet er at jeg gjerne vil fortsette å ha en samboer. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Moren min ser da ikke slik ut: *bilde* Nei, men du trenger ikke annet enn henne Neinei! Det er jobben til skittentøyet på gulvet. Nice! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) To problem med det. Førsteproblemet er støvallergien min. Andre problemet er at jeg gjerne vil fortsette å ha en samboer. Vel, er det ikke egentlig samboeren din sin jobb å støvsuge? Eller har hun tatt det med å holde seg på kjøkkenet litt for seriøst? Jeg satte opp pc-en min på kjøkkenbordet, på den måten kan jeg overholde min plikt som kvinne og ha det gøy samtidig! Nice! Herregud, de tankene dere må hha om tilstanden hjemme hos meg nå. Endret 29. april 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen som vet hva som kan ha skjedd i døra på bilen min? En fyr satt ut av vinduet, men ruta går ikke helt ned i døra (han satt på ruta mao.). Det kom en stygg knekkelyd. Nå er ruta helt nede, kan ikke rulles opp og den holder seg ikke oppe hvis man løfter den opp. Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Herregud, de tankene dere må hha om tilstanden hjemme hos meg nå. Det er ingen tanker som har forandra seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Herregud, de tankene dere må hha om tilstanden hjemme hos meg nå. Vi visste allerede at du var en skitten, skitten jente så det kommer ikke som noen overaskelse. Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse? Skru opp og sjekk. Ser det ut som en enkel jobb tar du en tur ned på nærmeste hogger og skaffer delene du trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Trenger hjelp med Excel! :S Har nettopp satt opp et lite budsjett. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan få summen av det som blir igjen til og bli delt likt mellom 4 forskjellige celler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vel, er det ikke egentlig samboeren din sin jobb å støvsuge? Eller har hun tatt det med å holde seg på kjøkkenet litt for seriøst? Jeg satte opp pc-en min på kjøkkenbordet, på den måten kan jeg overholde min plikt som kvinne og ha det gøy samtidig! Hu mener av en eller annen besynderlig årsak at når jeg sitter hjemme og ikke gjør noe fornuftig mens hu er på jobb bør jeg kunne gjøre litt husarbeid. Forskrekkelig tanke, jeg vet. Tror jeg må ha fått en defekt modell. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Trenger hjelp med Excel! :S Har nettopp satt opp et lite budsjett. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan få summen av det som blir igjen til og bli delt likt mellom 4 forskjellige celler? La oss si at du vil ha summen fra celle a1 foredelt likt på 4 forskjellige celler. Skriv da =A1/4 som formell i de 4 respektive cellene. Letteste måten å gjøre det på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Trenger hjelp med Excel! :S Har nettopp satt opp et lite budsjett. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan få summen av det som blir igjen til og bli delt likt mellom 4 forskjellige celler? La oss si at du vil ha summen fra celle a1 foredelt likt på 4 forskjellige celler. Skriv da =A1/4 som formell i de 4 respektive cellene. Letteste måten å gjøre det på Jeg har en formel som går i ring en gang og visst jeg tar feks =a1/4 så blir det feil visst jeg skal plusse denne cellen til en annen celle som ligger i formelen fra før av. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er ingen tanker som har forandra seg Vi visste allerede at du var en skitten, skitten jente så det kommer ikke som noen overaskelse. Godt å høre. Vel, er det ikke egentlig samboeren din sin jobb å støvsuge? Eller har hun tatt det med å holde seg på kjøkkenet litt for seriøst? Jeg satte opp pc-en min på kjøkkenbordet, på den måten kan jeg overholde min plikt som kvinne og ha det gøy samtidig! Hu mener av en eller annen besynderlig årsak at når jeg sitter hjemme og ikke gjør noe fornuftig mens hu er på jobb bør jeg kunne gjøre litt husarbeid. Forskrekkelig tanke, jeg vet. Tror jeg må ha fått en defekt modell. Makan! Og hun kommer unna med det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Noen som vet hva som kan ha skjedd i døra på bilen min? En fyr satt ut av vinduet, men ruta går ikke helt ned i døra (han satt på ruta mao.). Det kom en stygg knekkelyd. Nå er ruta helt nede, kan ikke rulles opp og den holder seg ikke oppe hvis man løfter den opp. Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse? Hei basse! Ta av panelet på døra om du tør. Kan bare være så enkelt som at sveiva er knekt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg har en formel som går i ring en gang og visst jeg tar feks =a1/4 så blir det feil visst jeg skal plusse denne cellen til en annen celle som ligger i formelen fra før av. Hva skal jeg gjøre da? Sleng på paranteser? =(A1/4) ? Vet ikke om det vil la seg gjøre, men det er verdt forsøket. Det er omtrent alt jeg kan hjelpe deg med i denne tråden. Lag heller en egen tråd i denne delen av forumet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Makan! Og hun kommer unna med det? Nja... Tar frem beltet mitt fra tid til annen når maset blir for ille. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 The Office er en av de beste seriene jeg har sett! Sammen med Black Books. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 The Office er en av de beste seriene jeg har sett! Sammen med Black Books. US eller UK-versjonen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Begge er morsomme på hver sin måte IMO Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 US eller UK-versjonen? Når han sier "beste jeg har sett" og samtidig nevner Black Books er det opplagt UK. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg kan trygt sette amerikanske Office og Black Books på min topp 10 liste. Britiske er bra det også, men med kun to sesonger er det vanskelig å måle seg med 7 kvalitetssesonger med 22 episoder i hver. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ricky Gervais er jo instant laughgasm da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg