Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To problem med det.

Førsteproblemet er støvallergien min.

Andre problemet er at jeg gjerne vil fortsette å ha en samboer.

Vel, er det ikke egentlig samboeren din sin jobb å støvsuge? Eller har hun tatt det med å holde seg på kjøkkenet litt for seriøst? :p

Jeg satte opp pc-en min på kjøkkenbordet, på den måten kan jeg overholde min plikt som kvinne og ha det gøy samtidig! :fun:

Nice! :p

Herregud, de tankene dere må hha om tilstanden hjemme hos meg nå. :ohmy:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Noen som vet hva som kan ha skjedd i døra på bilen min? En fyr satt ut av vinduet, men ruta går ikke helt ned i døra (han satt på ruta mao.). Det kom en stygg knekkelyd. Nå er ruta helt nede, kan ikke rulles opp og den holder seg ikke oppe hvis man løfter den opp. Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse?

Lenke til kommentar

Herregud, de tankene dere må hha om tilstanden hjemme hos meg nå. :ohmy:

Vi visste allerede at du var en skitten, skitten jente så det kommer ikke som noen overaskelse.

Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse?

Skru opp og sjekk. Ser det ut som en enkel jobb tar du en tur ned på nærmeste hogger og skaffer delene du trenger.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Trenger hjelp med Excel! :S

Har nettopp satt opp et lite budsjett. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan få summen av det som blir igjen til og bli delt likt mellom 4 forskjellige celler?

Lenke til kommentar

Vel, er det ikke egentlig samboeren din sin jobb å støvsuge? Eller har hun tatt det med å holde seg på kjøkkenet litt for seriøst? :p

Jeg satte opp pc-en min på kjøkkenbordet, på den måten kan jeg overholde min plikt som kvinne og ha det gøy samtidig! :fun:

Hu mener av en eller annen besynderlig årsak at når jeg sitter hjemme og ikke gjør noe fornuftig mens hu er på jobb bør jeg kunne gjøre litt husarbeid. Forskrekkelig tanke, jeg vet. Tror jeg må ha fått en defekt modell.
Lenke til kommentar

Har nettopp satt opp et lite budsjett. Og så lurer jeg på hvordan jeg kan få summen av det som blir igjen til og bli delt likt mellom 4 forskjellige celler?

La oss si at du vil ha summen fra celle a1 foredelt likt på 4 forskjellige celler. Skriv da =A1/4 som formell i de 4 respektive cellene. Letteste måten å gjøre det på
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

La oss si at du vil ha summen fra celle a1 foredelt likt på 4 forskjellige celler. Skriv da =A1/4 som formell i de 4 respektive cellene. Letteste måten å gjøre det på

Jeg har en formel som går i ring en gang og visst jeg tar feks =a1/4 så blir det feil visst jeg skal plusse denne cellen til en annen celle som ligger i formelen fra før av. Hva skal jeg gjøre da?

Lenke til kommentar

Det er ingen tanker som har forandra seg :fun:

Vi visste allerede at du var en skitten, skitten jente så det kommer ikke som noen overaskelse.

Godt å høre. :wee:

Hu mener av en eller annen besynderlig årsak at når jeg sitter hjemme og ikke gjør noe fornuftig mens hu er på jobb bør jeg kunne gjøre litt husarbeid. Forskrekkelig tanke, jeg vet. Tror jeg må ha fått en defekt modell.

Makan! Og hun kommer unna med det? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som kan ha skjedd i døra på bilen min? En fyr satt ut av vinduet, men ruta går ikke helt ned i døra (han satt på ruta mao.). Det kom en stygg knekkelyd. Nå er ruta helt nede, kan ikke rulles opp og den holder seg ikke oppe hvis man løfter den opp. Regner med noe er knekt, noen som har en aning om hva? Dyrt å fikse?

Hei basse!

Ta av panelet på døra om du tør. Kan bare være så enkelt som at sveiva er knekt.

Lenke til kommentar

Jeg har en formel som går i ring en gang og visst jeg tar feks =a1/4 så blir det feil visst jeg skal plusse denne cellen til en annen celle som ligger i formelen fra før av. Hva skal jeg gjøre da?

Sleng på paranteser? =(A1/4) ? Vet ikke om det vil la seg gjøre, men det er verdt forsøket. Det er omtrent alt jeg kan hjelpe deg med i denne tråden. Lag heller en egen tråd i denne delen av forumet :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...