Programvare Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Se rambo på kino eller dvd, ikke last ned...Det er så tristEDIT: og ulovlig Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så The Shining nettopp med nokon venner. Slike filmar bør man absolutt ikkje se på kino. Kvifor? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kino er den beste måten man kan se en film på. Elsker lukten av popcorn, den store mørke salen, og lyden som dundrer i hjertet. Skulle ønske de viste "gamle" filmer igjen på kino. Det burdte man hatt! En dag i uken hvor man viste klassikere. Det der var jammen ikke en dum idé. Meeen.. hva skal man med kino (bortsett fra å sosialisere) når man har god lyd og fint bilde hjemme? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kino er den beste måten man kan se en film på. Elsker lukten av popcorn, den store mørke salen, og lyden som dundrer i hjertet. Skulle ønske de viste "gamle" filmer igjen på kino. Det burdte man hatt! En dag i uken hvor man viste klassikere. Inføring av martine i Norge Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hjemmekino kan ikke ertsatte opplevelsen av å gå på ordentlig kino. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hjemmekino kan ikke ertsatte opplevelsen av å gå på ordentlig kino. En GOD hjemmekino kan det. Da får du bedre lydkvalitet f.eks. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Meeen.. hva skal man med kino (bortsett fra å sosialisere) når man har god lyd og fint bilde hjemme? ^^ Ikke alle som kan ta seg råd til å svi av femti tusen på storskjerm og lydannlegg mens de ennå studerer, vet du. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hjemmekino kan ikke ertsatte opplevelsen av å gå på ordentlig kino. En GOD hjemmekino kan det. Da får du bedre lydkvalitet f.eks. Kanskje bedre lyd, men det erstatter fremdeles ikke stemningen. Ikke alle som kan ta seg råd til å svi av femti tusen på storskjerm og lydannlegg mens de ennå studerer, vet du. Synd at kino også har blitt så dyrt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så The Shining nettopp med nokon venner. Slike filmar bør man absolutt ikkje se på kino. Kvifor? Stemninga. Hadde vore øydelagt om eg sat i ein sal med mange folk. Då føler eg seg mye tryggare enn viss eg sit i eit lite mørkt rom med berre nokon få andre og fullt på bassen så det ristar i heile rommet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Stemningen av mobiler som piper og folk som smatter på baconcrispen sin? Sier ikke at kino ikke er fint, men det er visse sider med kinobesøk som ikke er så tiltalende. Skarstad: Er det ikke for å få råd til slikt senere i livet at man studerer? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skarstad: Er det ikke for å få råd til slikt senere i livet at man studerer? Jo, og i mellomtiden må man gå på kino. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skarstad: Er det ikke for å få råd til slikt senere i livet at man studerer? Jo, og i mellomtiden må man gå på kino. Man kan fremdeles gå på kino selvom man har tv hjemme. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha! Spanjolane som skal bo hos oss sug i engelsk! ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Høres ut som om du får det gøy, Underpants. Jeg hadde nektet å snakke med dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis jeg legger film av meg selv som spiller Stairway to Heaven-soloen på den konkurransen på VG, stemmer noen her på meg, da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Høres ut som om du får det gøy, Underpants. Jeg hadde nektet å snakke med dem. Skal ha ein mongo som liknar på Chris(Vintermåne). ^^ Har bedt broren min om å snakke med han heile dagen; på norsk. Hvis jeg legger film av meg selv som spiller Stairway to Heaven-soloen på den konkurransen på VG, stemmer noen her på meg, da? Ja. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis jeg legger film av meg selv som spiller Stairway to Heaven-soloen på den konkurransen på VG, stemmer noen her på meg, da? Får jeg en pose med freia eventyrpose hvis jeg gjør det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis jeg legger film av meg selv som spiller Stairway to Heaven-soloen på den konkurransen på VG, stemmer noen her på meg, da? Får jeg en pose med freia eventyrpose hvis jeg gjør det? Klart det, om du betaler selv Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvis jeg legger film av meg selv som spiller Stairway to Heaven-soloen på den konkurransen på VG, stemmer noen her på meg, da? Får jeg en pose med freia eventyrpose hvis jeg gjør det? Klart det, om du betaler selv Deal! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha, me er einige om å snakke "spanglish". xD Og han bruker Opera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg