Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange her som ikke forstår hensikten med å stemme blankt, ser jeg. Blanke stemmer er mistillitserklæringer, og det gir bedre insentiv for forandring enn både å la være og å stemme på den minste av to onder.

Se der ja. Alt jeg var ute etter var en litt bedre forklaring på hvorfor det er bedre å stemme blankt, enn å ikke stemme i det hele tatt. Fra nå av kommer jeg til å stemme blankt hvis jeg ikke kan si meg enige nok med noen av partiene. :)

Lenke til kommentar

Joda, posten er bra nå som vi er kvitt postkontoret, bedre åpningstider og ikke noe mer av de sinnsykt lite effektive damene som jobbet der.

 

Syyyykt vansklig å finne ut hva man skal ha på seg 17. mai.

Må nesten tenke på det siden jeg må kjøpe det jeg trenger.

 

Stille på skype btw. o.O

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kontoret mitt blir nedrent av folk som har prøvd seg på PiB-en over elva, men måttet dra med uforrettet sak på grunn av de ansattes inkompetanse.

 

...nå er det leggetid for frøkner som skal på jobb i morra. Natta!

 

Edit: Alliha: Jeg veeeeeeit. Skal bygge bur rundt senga mi. Glad jeg ikke hadde lest om dem før jeg dro til Afrika, for å si det sånn.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Det hadde vært like greit om den var giftig, så hadde man sluppet å leve et liv i angst etter å ha blitt angrepet.

 

...ja, nettopp. Dette er til gjengjeld en sånn som KLENGER seg fast når man prøver å riste den av. Som om den ikke var ekkel nok fra før av.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...