Pokey Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 OMGWTFBBQ! http://www.aftenbladet.no/lokalt/1325450/Bjarne_Kvadsheim_toppar_Sp-lista_i_Stavanger.html WTF AM I DOING ON THIS LIST?! Eg er jo ikkje aktiv politisk i det heila! D: Høhø, SU-raddis-hipster. Høhø. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 SV er da ikke det verste å stemme på. Tjah, vi har Rødt og De Grønne. Ellers jo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tror jeg skal lage mitt eget parti jeg. Eller enda bedre, sekt. Jeg kunne egnet meg ganske godt som sektleder tror jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tja, vi har jo også Vigrid og Demokratene. Så jeg vil ikke akkurat se på SV som altfor høyt på listen over partier jeg aldri kommer til å stemme på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Selvmordssekt da eller? Lure inn alle de dumme menneskene for så å se dem drepe seg selv før du stikker av og godter deg over at du har utslettet noen gale og dumme mennesker på jorda? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) OMGWTFBBQ! http://www.aftenbladet.no/lokalt/1325450/Bjarne_Kvadsheim_toppar_Sp-lista_i_Stavanger.html WTF AM I DOING ON THIS LIST?! Eg er jo ikkje aktiv politisk i det heila! D: Høhø, SU-raddis-hipster. Høhø. SU for senterungdomen. That goes for all of you. Eg håpar iallefall det står for det, for det er der eg er med. edit: Yavel, bare vent. Fem år frå nå av, sitt eg på stortinget. Endret 28. april 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg forbinder SU med Sosialistisk Ungdom, og de er jo håpløse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 This man speaks the truth. Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er det noen flere her som skal kose seg igjennom natten med hjemmeeksamen? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 SV er da ikke det verste å stemme på. Tjah, vi har Rødt og De Grønne. Ellers jo. FrP troner høyt på den lista óg. Og Vigrid og de andre brunpartiene. Nostrand: Neiii, jeg skal kose meg med is og film og glede meg til seinvakt på jobb! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 SV er da ikke det verste å stemme på. ...men hvis jeg måtte stemme i morra hadde jeg stemt blankt. Alt dette tullet med å stemme blankt. Hvis man først skal stemme, så synes jeg at man kan stemme på et faktisk parti. Hvis man uansett skal stemme blankt, så vil jeg heller ikke stemme i det heletatt og bruke tiden min på noe annet. Så kan jeg eventuelt si at jeg "stemte" blankt i ettertid. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ved og ikke avgi stemme (blank eller ei) så går man jo totalt faen og overgir styringen til andre. Hvis mange nok gir faen blir vi bare mer og mer fucked. Så jeg sier stem blankt i det minste. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 FrP troner høyt på den lista óg. Og Vigrid og de andre brunpartiene. Det jeg liker med FrP er at de er noen av de få som har innsett hvor håpløse og inkompetente venstresiden i Norge er. http://www.itromso.no/nyheter/politikk/article449843.ece Raddisfittene begynner med det vanlige bullshittet sitt, og de finner ut at deres tid er mer dyrebar. Politikk på sitt beste. Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) De beste eksemplene på norsk politikk finner man vel ærlig talt i lokalpolitikken. I mitt fylke, uten å nevne hvilket, fant FrP det fornøyelig å legge ned det lokale ungdomshuset på grunn av lav kriminalitet. Da kriminaliteten så i etterkant blomstret gav de innvandrerne skylda. Endret 28. april 2011 av Dr. Van Nostrand Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) SV er da ikke det verste å stemme på. ...men hvis jeg måtte stemme i morra hadde jeg stemt blankt. Alt dette tullet med å stemme blankt. Hvis man først skal stemme, så synes jeg at man kan stemme på et faktisk parti. Hvis man uansett skal stemme blankt, så vil jeg heller ikke stemme i det heletatt og bruke tiden min på noe annet. Så kan jeg eventuelt si at jeg "stemte" blankt i ettertid. Nja, her sier jeg meg enig med Gypsy. Jeg synes det er respektløst mot de landene som ikke har demokrati å la være å benytte seg av stemmeretten sin - uansett om man stemmer blankt eller om man er enig nok i et parti (noe jeg for øyeblikket ikke er) til å stemme på akkurat dem. Nostrand: Ahaha. Nei, man skal for all del ikke bruke penger på sånt tull. Nesten relatert: ...klassisk Frp-er. Endret 28. april 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er da ikke store forskjellen i å stemme blankt og å ikke stemme. Det eneste de kan bruke den blanke stemmen til er å lage statistikk over hvor mange som har gått for å stemme, uten å stemme på noe. Helt latterlig i mine øyne, da lar jeg heller vær å stemme hvis jeg ikke vet hva jeg skal stemme på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg ser den, Lemon. Jeg bare sier at slik jeg ser det (uten at jeg er ekspert på politikk), så er det liten forskjell på å stemme blankt, og å ikke stemme. Jeg er enig i at man burde bruke stemmeretten når vi først har den, men at det er "like" bortkastet å stemme blankt, som å ikke stemme i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Nei, altså, konsekvensene av å stemme blankt og å la være å stemme blir jo de samme. Så for min del er det rein idealisme. Jeg googla akkurat huntsman spider. DREP MEG. NÅ. Endret 28. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg