Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMGWTFBBQ!

http://www.aftenbladet.no/lokalt/1325450/Bjarne_Kvadsheim_toppar_Sp-lista_i_Stavanger.html

WTF AM I DOING ON THIS LIST?! Eg er jo ikkje aktiv politisk i det heila! D:

 

Høhø, SU-raddis-hipster. Høhø.

SU for senterungdomen.

That goes for all of you.

 

Eg håpar iallefall det står for det, for det er der eg er med.

 

edit: Yavel, bare vent. Fem år frå nå av, sitt eg på stortinget. :ph34r:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

SV er da ikke det verste å stemme på.

 

...men hvis jeg måtte stemme i morra hadde jeg stemt blankt.

Alt dette tullet med å stemme blankt. Hvis man først skal stemme, så synes jeg at man kan stemme på et faktisk parti. Hvis man uansett skal stemme blankt, så vil jeg heller ikke stemme i det heletatt og bruke tiden min på noe annet. Så kan jeg eventuelt si at jeg "stemte" blankt i ettertid. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ved og ikke avgi stemme (blank eller ei) så går man jo totalt faen og overgir styringen til andre. Hvis mange nok gir faen blir vi bare mer og mer fucked. Så jeg sier stem blankt i det minste.

Lenke til kommentar

FrP troner høyt på den lista óg. Og Vigrid og de andre brunpartiene.

 

Det jeg liker med FrP er at de er noen av de få som har innsett hvor håpløse og inkompetente venstresiden i Norge er.

 

http://www.itromso.no/nyheter/politikk/article449843.ece

 

Raddisfittene begynner med det vanlige bullshittet sitt, og de finner ut at deres tid er mer dyrebar. Politikk på sitt beste.

Lenke til kommentar

De beste eksemplene på norsk politikk finner man vel ærlig talt i lokalpolitikken. I mitt fylke, uten å nevne hvilket, fant FrP det fornøyelig å legge ned det lokale ungdomshuset på grunn av lav kriminalitet. Da kriminaliteten så i etterkant blomstret gav de innvandrerne skylda.

Endret av Dr. Van Nostrand
Lenke til kommentar

SV er da ikke det verste å stemme på.

 

...men hvis jeg måtte stemme i morra hadde jeg stemt blankt.

Alt dette tullet med å stemme blankt. Hvis man først skal stemme, så synes jeg at man kan stemme på et faktisk parti. Hvis man uansett skal stemme blankt, så vil jeg heller ikke stemme i det heletatt og bruke tiden min på noe annet. Så kan jeg eventuelt si at jeg "stemte" blankt i ettertid. :)

Nja, her sier jeg meg enig med Gypsy. Jeg synes det er respektløst mot de landene som ikke har demokrati å la være å benytte seg av stemmeretten sin - uansett om man stemmer blankt eller om man er enig nok i et parti (noe jeg for øyeblikket ikke er) til å stemme på akkurat dem.

 

Nostrand: Ahaha. Nei, man skal for all del ikke bruke penger på sånt tull.

 

Nesten relatert: 222745_10150250101710329_621940328_9232984_3486945_n.jpg

...klassisk Frp-er.

Endret av Lemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da ikke store forskjellen i å stemme blankt og å ikke stemme.

Det eneste de kan bruke den blanke stemmen til er å lage statistikk over hvor mange som har gått for å stemme, uten å stemme på noe. Helt latterlig i mine øyne, da lar jeg heller vær å stemme hvis jeg ikke vet hva jeg skal stemme på.

Lenke til kommentar

Jeg ser den, Lemon. Jeg bare sier at slik jeg ser det (uten at jeg er ekspert på politikk), så er det liten forskjell på å stemme blankt, og å ikke stemme. Jeg er enig i at man burde bruke stemmeretten når vi først har den, men at det er "like" bortkastet å stemme blankt, som å ikke stemme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...