Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Driver å hører summing her inne på rommet, tenker at det er en humle og ignorerer det. Plutselig flyr en DIIIIIIIGER veps rett forran trynet mitt Den er faen meg 2 cm lang! Lenke til kommentar
9090 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 gvfdgfgKOSflsdgn Hei, lenge siden sist Hei håå! Alt bra? Støtter denne, det tar ikke mer enn 2-3 uker, et solid program du vet gir resultater og kortsiktige mål før du er avhengig. Jeg måtte ta fri fra trening i dag for å la kroppen hvile, men er klar imorgen tidlig til å ta fatt i kettlebells igjen. Jeg hatet trening kjempelenge, men jeg måtte bare finne noe jeg likte, så var jeg med. Det er bra Var ikke så glad i trening selv, men vil holde meg i nogenlunde god form og prøver å få en kropp jeg er mer fornøyd med Vondt og vondt.... det er ikke godt og deilig. Kondisen min suger og jeg får hold av løping og har fått det så lenge jeg kan huske. Hadde jeg bodd et sted det det ikke var så mye brennmaneter ville jeg begynnt å svømme, på sommeren ihvertfall. Svømmehall er drittkjedelig. Sånn for å få opp kondis that is. jaja, kan jo prøve, se om jeg kan stappe i meg litt mer enn det jeg spiser nå, så jeg kanskje får noe ut av treningen min også Ikke vær så negativ, bare begynn Bestem deg for hvor ofte du vil trene i uka og få in gode rutinger. Kondisen er jo bare å bygge opp med hjelo av intervallet? Får ofte hold av løping selv men det går som regel over da Må jo ikke spise deg feit for å trene, du kan bygge muskler bare som du sa du ønsket Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Diabolicelf: Her er i hvertfall noen lister med blanda drops. Bonjour Bon nuit La semaine Avril 2009 Mai 2009 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei Milla Fikk tatt noen bilder av den, så nå får jeg prøve å fange den og sleppe'n ut Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Vondt og vondt.... det er ikke godt og deilig. Kondisen min suger og jeg får hold av løping og har fått det så lenge jeg kan huske. Hadde jeg bodd et sted det det ikke var så mye brennmaneter ville jeg begynnt å svømme, på sommeren ihvertfall. Svømmehall er drittkjedelig. Sånn for å få opp kondis that is. jaja, kan jo prøve, se om jeg kan stappe i meg litt mer enn det jeg spiser nå, så jeg kanskje får noe ut av treningen min også Ikke vær så negativ, bare begynn Bestem deg for hvor ofte du vil trene i uka og få in gode rutinger. Kondisen er jo bare å bygge opp med hjelo av intervallet? Får ofte hold av løping selv men det går som regel over da Må jo ikke spise deg feit for å trene, du kan bygge muskler bare som du sa du ønsket Får vel bare begynne. Men jo, man må nesten begynne å spise litt ordentlig hvis man skal få noe muskler ut av treningen. Ikke spsise feit, men trener man ordentlig skal det godt gjøres nesten uansett hvor mye jeg klarer å spise. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hei Milla Hei Knut Jeg liker ikke veps unødvendig saker Vondt og vondt.... det er ikke godt og deilig. Kondisen min suger og jeg får hold av løping og har fått det så lenge jeg kan huske. Hadde jeg bodd et sted det det ikke var så mye brennmaneter ville jeg begynnt å svømme, på sommeren ihvertfall. Svømmehall er drittkjedelig. Sånn for å få opp kondis that is. jaja, kan jo prøve, se om jeg kan stappe i meg litt mer enn det jeg spiser nå, så jeg kanskje får noe ut av treningen min også Ikke vær så negativ, bare begynn Bestem deg for hvor ofte du vil trene i uka og få in gode rutinger. Kondisen er jo bare å bygge opp med hjelo av intervallet? Får ofte hold av løping selv men det går som regel over da Må jo ikke spise deg feit for å trene, du kan bygge muskler bare som du sa du ønsket Får vel bare begynne. Men jo, man må nesten begynne å spise litt ordentlig hvis man skal få noe muskler ut av treningen. Ikke spsise feit, men trener man ordentlig skal det godt gjøres nesten uansett hvor mye jeg klarer å spise. Bare begynn Du får så mye positivt ut av det! og det er greit å spise riktig før og etter trening. Endret 28. april 2011 av Millattack Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei Milla Hei Knut Jeg liker ikke veps unødvendig saker Veps er ingenting i forhold til maur. Deres styrke ligger i flertall og de kan snike seg opp på deg når du minst venter det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Maur er jo bare koselige. Har alltid hatt lyst på et antikvarium Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva slags kulinarisk mouthgasm-rett er det du har laget deg nå, da? Jordskokksuppe med bacon, sopp og fløtegratinert pastinakk, flatbanka kylling stekt i smør, hvitløk, sitron og persille med ovnsbakt ratatouille og to slag hjemmelaga yoghurtiskrem: ananas/mynte og jordbær/lime. Success! Åh! Kan ikke du bare komme hit og bo på sofaen min og lage mat? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei Milla Hei Knut Jeg liker ikke veps unødvendig saker Veps er ingenting i forhold til maur. Deres styrke ligger i flertall og de kan snike seg opp på deg når du minst venter det. Men de er det bare å tråkke påå Men nå har jeg bare noen minutter før pc'n går strømtom mens jeg ligger i senga og laderen er nede. Så nattinatt alle sammen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ikke koselige når de pisser på leggen din på natta, så du våkner med sviende sår dagen etter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Men folkens, gi meg noe musikk å høre på mens jeg skriver auteur oppgaven min! Bra skrivemusikk bør være uten vokal, eller i alle fall forståelig tekst, og helst ikke så "in your face". Jeg vil anbefale William Basinski, Tim Hecker, Arovane, Ricardo Villalobos, Robert Hood og The Field. Endret 28. april 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takker så meget, listene dine er subscribet Lemon, og dine artister og band er skrevet ned "britetryne". Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 OMGWTFBBQ! http://www.aftenbladet.no/lokalt/1325450/Bjarne_Kvadsheim_toppar_Sp-lista_i_Stavanger.html WTF AM I DOING ON THIS LIST?! Eg er jo ikkje aktiv politisk i det heila! D: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva slags kulinarisk mouthgasm-rett er det du har laget deg nå, da? Jordskokksuppe med bacon, sopp og fløtegratinert pastinakk, flatbanka kylling stekt i smør, hvitløk, sitron og persille med ovnsbakt ratatouille og to slag hjemmelaga yoghurtiskrem: ananas/mynte og jordbær/lime. Success! Åh! Kan ikke du bare komme hit og bo på sofaen min og lage mat? Jooo! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ja, hva i alle dager gjør du på den listen? SV er jo helt feil parti å stemme på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg tror jeg har bestemt meg for å ikke stemme / stemme blankt ved neste valg. Alle skuffer meg jo. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 SV er da ikke det verste å stemme på. ...men hvis jeg måtte stemme i morra hadde jeg stemt blankt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Stakkars deg Alliha, nå skal du på mange møter med virkelighets fjerne mennesker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg