j-- Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Åh, gode gamle Pokémon Yellow på mobilen. Åh :') Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 men det forsvarer ikke å spise Grandiosa. I hva slags sinnsyk forskrudd dimensjon må man forsvare å spise maten man har lyst på og liker? Jeg er virkelig glad folk ikke er så fucked up og blærete der jeg bor i hvertfall. I den same dimensjonen som musikk er elendig om fleire enn 34 personar har høyrt om bandet. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Og Loch Ness monsteret går fra dør til dør og spør etter three fiddy! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 I headbanger-tråden, mao? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg og liker Originale pizzaen med oliven veldig godt! En annen favoritt er vanlig grandiosa med rømme på, omnomnom Speaking of liker; digger avataren din. Flott plate, og det definitive høydepunktet er spor 2 imho. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 men det forsvarer ikke å spise Grandiosa. Nei, for det klarer smaken av Grandiosa helt på egen hånd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) I'm starting to feel a little abused, like a coffee machine in an office. Endret 28. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Speaking of liker; digger avataren din. Flott plate, og det definitive høydepunktet er spor 2 imho. Takker! Helt enig, det som er favorittlåta mi på albumet også. Tør jeg spøre hva du har som avatar? Er det kona til cookie monsteret? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har en tendens til å glemme hvor helt sinnsykt bedritent IE er. Får en reminder hver gang jeg setter i gang smålig med litt webdesign. Det er helt fantastisk at Microsoft ikke har klart å lage en brukbar browser. Ufattelig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ahhh shit, noen gi meg motivasjon til å begynne å trene. Føler jeg trenger litt muskler, jeg kan ikke både være lav og tynn. Høyden er noe dritt å gjøre noe med, men kanskje jeg kan vokse litt i bredden. Dvs. muskler, ikke bigtime ølmage som faren min Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hvor lavt er lav? Endret 28. april 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Såvidt over 170-lav. og veier sånn 60 Endret 28. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Speaking of liker; digger avataren din. Flott plate, og det definitive høydepunktet er spor 2 imho. Takker! Helt enig, det som er favorittlåta mi på albumet også. Tør jeg spøre hva du har som avatar? Er det kona til cookie monsteret? Waaaaaat? Du har rett i at det er en muppet i alle fall Det er Animal. Han er trommis og svært dyrisk av seg, men innerst inne er han nok veldig snill Lenke til kommentar
9090 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke alt det positive du får ut av trening motivasjon nok, multisync? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Liker Grandiosa Pepperoni jeg, skal virkelig prøve hvitløksdressing. Takker for tipset, har ikke tenkt på det til hjemmebruk. Av grandiosa er det også Pepperoni jeg liker best. Har smakt lite av frossenpizzaer egentlig, holder meg til et par smaker. Kunne sikkert likt andre bedre hvis jeg bare hadde giddet å gi de en sjanse. Når det kommer til pizzeriapizza, så er det Peppes som er min favoritt. Etter Peppes kommer Dolly's (jeg er generelt sett glad i Chicago Style-pizza), og så har vi en del lokale sjapper til slutt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke alt det positive du får ut av trening motivasjon nok, multisync? Nei, jeg er lat av natur. Det gjør vondt både mens man trener og etterpå, noen sier de får så mye overskudd, jeg faller om og sovner på sofaen. I tillegg har jeg ingen å trene med. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke alt det positive du får ut av trening motivasjon nok, multisync? Ikke for min del, tydeligvis. Jeg er blitt det støttemedlemmet jeg hadde planer om å unngå å være. Aaaah, mett. Hva slags kulinarisk mouthgasm-rett er det du har laget deg nå, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg