The Doctor Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har på meg russebuksen nååå. Den er så søøøt. Giddsje enda, tar den på når jeg skal ut. adasdasasdasd gleder meg til det braker løs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er 5 år siden jeg var russ. Feelin' old. Btw, sist jeg var på polet var jenten som satt i kassen en tidligere klassekamerat. Vi gikk i klasse sammen i seks år. Hun spurte meg om leg. Bitch please, vi er obviously like gammel, tror du jeg var russ som 13-åring? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 http://open.spotify.com/track/2I6ZqrECuMGqm3uCBOxLcv NØNØNØNØNØNØNØNØNØNØNØNØ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er 5 år siden jeg var russ. Feelin' old. Btw, sist jeg var på polet var jenten som satt i kassen en tidligere klassekamerat. Vi gikk i klasse sammen i seks år. Hun spurte meg om leg. Bitch please, vi er obviously like gammel, tror du jeg var russ som 13-åring? Kjente han deg igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Han? o_O Han skrev da tydelig jenten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hahaha! En gammel klassekamerat av meg måtte legitimere seg med førerkort for å få ut et brev, og blei kjempesnurt. Jeg visste jo godt hvem han var, men det var ei PUM-sending som krever at vi tar attestert kopi av legitimasjon og signatur og sender til avsender. Han hadde ingen forståelse for det. Endret 28. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Umulig å si, jeg tror vi begge pokerfacet som faen. 5 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Pokerfacet som faen, haha! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Psykedelisk gitarrunking er i grunn digg arbeidsmusikk, men det er tidvis vanskelig å konse om arbeidet. Endret 28. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg syns russetiden var slitsom, egentlig. Når jeg ser de rødkledde traske rundt blir jeg bare lykkelig over at det er ikke er meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du krabbet jo rundt på alle fire og fikk store skrubbsår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Perfekt bilde på dagens idiotruss: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg driver å leker russ i år Faktisk ganske morro og alltid ha en grunn til å dra på fest ;D Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg vil ha mp3'en fra denne siden, men nedlastningslinkene jeg fant funker ikke lengre. Så leste jeg at man kunne bruke firefox + firebug og under "net" finne hvor den er lagret, men det kom ikke noe opp Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sjur: Ja, klærne satt seg fast i sårene mine. Måtte dra løs stoffet fra kjøttet. Nasty shit. Men jeg deltok egentlig på veldig lite. Dro ikke på noen treff engang. Man får veldig fort nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ahahah det viste seg at bussen som lillebroren til jobbkompisen min er på (bærum-sossebuss) ble avskiltet første kvelden og sjåføren bøtelagt. Han lot tullingene henge ut av taklukene mens de kjørte langs E6 og kasta ting på biler. Er det mulig. Når nevnte lillebror ble stoppet klatra han UT på taket, og hoppet ned på asfalten, et tre meter langt hopp, og ødela noe i beina så han nesten ikke kan gå uten å whine og grine. Herlig med skadefryd!! Da slipper man hvertfall EN buss med tullinger som parkerer overalt og spiller dundrebass-musikken sin rett utenfor blokka mi. Endret 28. april 2011 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det jeg har sagt har visst noe for seg likevel. Utrolig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ahahah det viste seg at bussen som lillebroren til jobbkompisen min er på (bærum-sossebuss) ble avskiltet første kvelden og sjåføren bøtelagt. Han lot tullingene henge ut av taklukene mens de kjørte langs E6 og kasta ting på biler. Er det mulig. Haha :!: Du vet ikke hva bussen het? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De verste busstullingene er fortsatt de bærumsgutta som brukte 2,3 mill på bussen sin og har peis inni den. WTF skal du med peis i en buss i mai?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg