Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 5 år siden jeg var russ. Feelin' old.

 

Btw, sist jeg var på polet var jenten som satt i kassen en tidligere klassekamerat. Vi gikk i klasse sammen i seks år. Hun spurte meg om leg. Bitch please, vi er obviously like gammel, tror du jeg var russ som 13-åring?

Kjente han deg igjen?

Lenke til kommentar

Hahaha!

 

En gammel klassekamerat av meg måtte legitimere seg med førerkort for å få ut et brev, og blei kjempesnurt. Jeg visste jo godt hvem han var, men det var ei PUM-sending som krever at vi tar attestert kopi av legitimasjon og signatur og sender til avsender. Han hadde ingen forståelse for det.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Ahahah det viste seg at bussen som lillebroren til jobbkompisen min er på (bærum-sossebuss) ble avskiltet første kvelden og sjåføren bøtelagt.

Han lot tullingene henge ut av taklukene mens de kjørte langs E6 og kasta ting på biler. Er det mulig.

 

Når nevnte lillebror ble stoppet klatra han UT på taket, og hoppet ned på asfalten, et tre meter langt hopp, og ødela noe i beina så han nesten ikke kan gå uten å whine og grine. Herlig med skadefryd!!

 

Da slipper man hvertfall EN buss med tullinger som parkerer overalt og spiller dundrebass-musikken sin rett utenfor blokka mi.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ahahah det viste seg at bussen som lillebroren til jobbkompisen min er på (bærum-sossebuss) ble avskiltet første kvelden og sjåføren bøtelagt.

Han lot tullingene henge ut av taklukene mens de kjørte langs E6 og kasta ting på biler. Er det mulig.

 

 

Haha :!:

Du vet ikke hva bussen het?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...