Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nattinatt alle sammen. Drøm om små rosa kaniner, og litt om Nie også. Slemming. Tenk å be folk om å ha mareritt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Svart og grønt, svart og blått, svart og rosa, rosa og grønt, rosa og blått, grønt og blått eller noe helt annet? Snakker om håret mitt, btw. Bleket ikke du nettop håret ditt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal klippe meg imorgen. Det blir driiiiitfett! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Svart og grønt, svart og blått, svart og rosa, rosa og grønt, rosa og blått, grønt og blått eller noe helt annet? Snakker om håret mitt, btw. I korleis stil då? Let's get horizontal.Horisontale striper. Aces: Jupp. Du tror ikke jeg gjorde det for å beholde det blonde håret, vel? Sett stilen min, eller? xD Endret 24. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal klippe meg imorgen. Det blir driiiiitfett! Nyklipte gutter er ikke alltid like pent. Ofte går frisøren bananas og tar altfor mye. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nyklipte gutter er ikke alltid like pent. Ofte går frisøren bananas og tar altfor mye.Jeg SKAL ha lite hår. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Aces: Jupp. Du tror ikke jeg gjorde det for å beholde det blonde håret, vel? Sett stilen min, eller? xD Selvfølgelig har jeg det, lillevenn. Men jeg tenkte kanskje at du var inne i en liten Marilyn Monroe-periode eller noe. Nyklipte gutter er ikke alltid like pent. Ofte går frisøren bananas og tar altfor mye.Jeg SKAL ha lite hår. Så lenge du ikke blir gående som en skambarbert sau. Jeg synes du er mye penere med litt lengde. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Så lenge du ikke blir gående som en skambarbert sau. Jeg synes du er mye penere med litt lengde. En mellomting. Men, om et par år er det ikke mye hår å skryte av uansett Endret 24. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 God aften. Idag har man spilt skumle spill og sett Star Wars. Nå venter jeg på at John Rambo skal konvertere seg så jeg kan se den på iPoden på senga. Det blir kos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Svart og grønt, svart og blått, svart og rosa, rosa og grønt, rosa og blått, grønt og blått eller noe helt annet? Snakker om håret mitt, btw.Som tidligere nevnt, horisontale striper. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jenter kan også få måne, kan de ikke? Sjelden, men det skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jenter kan også få måne, kan de ikke? Sjelden, men det skjer? Det kan skje ja, men det er som regel pga. en eller annen sykdomstilstand. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 February 2008 - 1492 poster. Oh, skills! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 God aften. Idag har man spilt skumle spill og sett Star Wars. Nå venter jeg på at John Rambo skal konvertere seg så jeg kan se den på iPoden på senga. Det blir kos DU SER FAEN IKKE RAMBO PÅ IPOD! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Svart og grønt, svart og blått, svart og rosa, rosa og grønt, rosa og blått, grønt og blått eller noe helt annet? Snakker om håret mitt, btw.Som tidligere nevnt, horisontale striper. Jeg liker grønt. Grønt og en annen farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Se rambo på kino eller dvd, ikke last ned...Det er så trist EDIT: og ulovlig Endret 24. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Måne? Å nei.Hårfestet beveger seg opp mot toppen av hodet? Ånei. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kino er den beste måten man kan se en film på. Elsker lukten av popcorn, den store mørke salen, og lyden som dundrer i hjertet. Skulle ønske de viste "gamle" filmer igjen på kino. Det burdte man hatt! En dag i uken hvor man viste klassikere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så The Shining nettopp med nokon venner. Slike filmar bør man absolutt ikkje se på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg