Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg innså at det å være pollenallergiker ikke var noe interessant lengre, så jeg vokste det av meg. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Flaggtasten først til høyre for Ctrl og Alt skal til høyre for flaggtasten aha, var det jeg trodde men var ikke helt sikker. Men, det går jo ikke ann å feste dem uansett tydeligvis. Tving de Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg innså at det å være pollenallergiker ikke var noe interessant lengre, så jeg vokste det av meg. Så kul du er, da. Endret 28. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er så digg å kunne sove med vinduet oppe . Den svale herlige brisen og fuglene som kvitrer selv om jeg slipper en braker Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tving de Jo.. takk for tipset Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min. Jeg vurderer å gå ut og kutte ned alle trær i en tre kilometers radius nå. Våkner opp med gjenklistra øyne og har ligget og klødd bak i halsen i hele natt. Lå og tenkte på det samme i natt, men jeg ut jeg mest sannsynlig har for liten øks. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jaa, det blir fort et problem her óg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Brotip til allergikere: Ta allergipiller før dere legger dere OG etter at dere står opp. No more gjenklistrede øyner og kjipe hosteanfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 tr00. Samt ha poppa pillene lenge før allergisesongen starter. Jeg har gått på det siden gudene vet når, noen allergisesonger siden i alle fall. Gidder ikke stoppe opp om vinteren. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Brotip til allergikere: Ta allergipiller før dere legger dere OG etter at dere står opp. No more gjenklistrede øyner og kjipe hosteanfall. Jeg har gått tom, og har vært for sta til å gå på apoteket. Jeg prøver å tvangs-vokse det av meg. Fungerer dårlig så langt. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gull fra Will Ferrel. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det er jo mulig å vaksinere seg da. Det er vel bjørka som står på fullt nå, se det burde jo ikke være et problem det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Skal jeg sende deg piller i posten, Oda? Jeg tror jeg har et overskudd på Cetirizin, Atarax og noe andre greier etter at jeg begynte på Telfast 180mg i fjor høst. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Kan noen underholde meg i disse kjedelige tider? Endret 28. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kan noen underholde meg i disse kjedelige tider? www.stumbleupon.com My pleasure, du får ikke sove i natt. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 www.stumbleupon.com My pleasure, du får ikke sove i natt. Ahh, hadde glemt alt om stumbleupon. Takk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min. Jeg vurderer å gå ut og kutte ned alle trær i en tre kilometers radius nå. Våkner opp med gjenklistra øyne og har ligget og klødd bak i halsen i hele natt. Bli med til Tønsberg i konf? Mindre pollen der Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg innså at det å være pollenallergiker ikke var noe interessant lengre, så jeg vokste det av meg. Så kul du er, da. Kjempekul. Du skal få lov til å ta på meg, kanskje du bli smittet av min kulhet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har til min store oppdagelse funnet ut at det å løpe i dårlige sko med et gnagsår fra helvete, gjør bare vondt verre. Det ser ut, og kjennes ut som, noen har gått løs på foten min med en ostehøvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg