Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg begynner og se dårlig :S Var på kino igår på en 3d film, men merket ikke noen 3d effekter.

Du fikk 3D briller og hele pakka?

Thor, eller noe sånt?

Hmmm, kan jo være at de var såpass subtile at du ikke la merke til dem, men den helhetlige opplevelsen var bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Tips: Ikke ha tunge halvliters glass stående i en litt skeiv hylle over hodet ditt, med høytalere. Jeg fikk det nettopp i hodet. :cry:

2 knapper spratt ut av tastaturet - hvilken skal være ved siden av fn tasten? Alt knappen og en knapp med flagg spratt ut, og husker ikke hvilken rekkefølge dem skal stå i.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg begynner og se dårlig :S Var på kino igår på en 3d film, men merket ikke noen 3d effekter.

Thor, eller noe sånt?

Hmmm, kan jo være at de var såpass subtile at du ikke la merke til dem, men den helhetlige opplevelsen var bra?

Jada hadde briller og alt, har vert på 3d film før også, men har aldri fått noen spesiell "3d feeling" før heller synes egentlig alt bare er litt uklart. Merker også når jeg går i trapper at jeg har tendenser til å tråkke feil noen ganger. Sikker dybdesynet mitt eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at 1/10 ikke kommer til å merke noe av 3D-effektene. Har du merket de tidligere?

Jeg HATER å ha møter med asiatiske businessfolk. Damene er stivpyntet og mennene har på seg sinnsyke dresser med slips (de tar aldri av seg slipset).

Jeg sitter her i jeans og skjorte liksom, ser ut som den rotta.

Trodde jobben din var en ypperlig unnskyldning til å gå i dress hele tiden jeg?

Lenke til kommentar

Tips: Ikke ha tunge halvliters glass stående i en litt skeiv hylle over hodet ditt, med høytalere. Jeg fikk det nettopp i hodet. :cry:

2 knapper spratt ut av tastaturet - hvilken skal være ved siden av fn tasten? Alt knappen og en knapp med flagg spratt ut, og husker ikke hvilken rekkefølge dem skal stå i.

Flaggtasten først til høyre for Ctrl og Alt skal til høyre for flaggtasten :)

Jeg HATER å ha møter med asiatiske businessfolk. Damene er stivpyntet og mennene har på seg sinnsyke dresser med slips (de tar aldri av seg slipset).

Gjør noe drastisk.

Lenke til kommentar

Trodde jobben din var en ypperlig unnskyldning til å gå i dress hele tiden jeg?

Joda, men liker ikke å gå med det hver dag. Og jeg visste ikke at asiaterne skulle komme i dag, de sniker seg inn vettu, rene Vietcong.

Lenke til kommentar

Thor, eller noe sånt?

Jada hadde briller og alt, har vert på 3d film før også, men har aldri fått noen spesiell "3d feeling" før heller synes egentlig alt bare er litt uklart. Merker også når jeg går i trapper at jeg har tendenser til å tråkke feil noen ganger. Sikker dybdesynet mitt eller noe sånt.

Må være et eller annet slikt ja.

Har en i klassen som ikke får en dritt ut av 3D filmer, og det skyldes noe sånt funky med øynene hans!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Flaggtasten først til høyre for Ctrl og Alt skal til høyre for flaggtasten :)

aha, var det jeg trodde men var ikke helt sikker. Men, det går jo ikke ann å feste dem uansett tydeligvis.

Lenke til kommentar

Er det første 3D filmen du har vært på?

Enkelte ser vist ikke 3D i det hele tatt så det kan jo hende du er en av de? :)

Juppsideisi. Hvordan er formen?

Wælcommen telbake til gards.

Dress er awesome, synd at jeg ikke kan bruke det som casual klær uten at alle stirrer og spør. Ja, jeg har prøvd.

Jeg må få ordnet meg en ordentlig dress...den jeg har tror jeg er ifra..tja.. konfirmasjonstiden eller noe :woot:
Lenke til kommentar

Er det første 3D filmen du har vært på?

Enkelte ser vist ikke 3D i det hele tatt så det kan jo hende du er en av de? :)

Har vert på 2 eller 3 før, den ene så fikk jeg litt 3d følse, men ikke noe spess. Da hadde jeg noen andre briller de derre røde som går på strøm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...