Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min. Kaffe. Nå.

Hahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahe!

Pollenallergi er for pyser

Morra di er for pyser.

Pass deg du nå eller så planter jeg en hel jævla skog på rommet ditt

Pass deg du nå eller så "planter" jeg morra di på rommet ditt.

post-222269-0-96071600-1303978650_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper den nye vaksinen funker for dere med allergi da :)

En venn av meg kan ikke forlate huset stakkar.

Now then, denne er utrolig.

Ingen spoilere folkens ;)

post-222269-0-80984000-1303978465_thumb.jpg

Kroppen er fascinerende. Visste du at hvis du åpner munnen og later som at du rister salt ned i munnen så vil du smake salt.

Holdt på å prøve din her på biblioteket med masse folk rundt meg :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter ennå her og surfer og hører på musikk i bokseren min. Jeg har det nesten for godt nå for tida. :p

Lucky Luke, sitter på skolen og kjeder meg siden vi ikke har lærer :thumbdown: Ikke det at jeg har lyst å ha norsk heller da.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Bender: Jeg er så å si ferdig med alle de obligatoriske kursene som inngår i bachelorgraden min, så det eneste som gjenstår for mitt vedkommende er egentlig å sende inn hovedoppgaven. Har nesten gjort meg ferdig med den, men skal ta en siste titt på den før jeg sender den inn....deadline er 6.5, altså om en ukes tid. :) Må dog avlegge en praksisperiode før jeg kan få bachelorgraden min, men det gjør jeg i løpet av sommeren. Fram til da kan jeg altså ta det ganske rolig!

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

handerre: Hold ut. Snart sommerferie! ;)

Bender: Jepp! Det ser jeg fram til...synes de siste tre årene har gått jævlig fort, dog. Nesten for fort! Vurderer å ta en mastergrad også, men kan hende jeg venter litt med det. Hadde vært morsomt å få litt arbeidserfaring først. Får se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...