Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min. Kaffe. Nå. Hahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahe! Pollenallergi er for pyser Morra di er for pyser. Pass deg du nå eller så planter jeg en hel jævla skog på rommet ditt Pass deg du nå eller så "planter" jeg morra di på rommet ditt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Now then, denne er utrolig. Ingen spoilere folkens Oh you! Jeg holdt nesten på å prøve, men fant ut at jeg heller får holde det innenfor hybelens 4 vegger! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Håper den nye vaksinen funker for dere med allergi da En venn av meg kan ikke forlate huset stakkar. Now then, denne er utrolig. Ingen spoilere folkens Kroppen er fascinerende. Visste du at hvis du åpner munnen og later som at du rister salt ned i munnen så vil du smake salt. Holdt på å prøve din her på biblioteket med masse folk rundt meg Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Strålende sol her i Bergen, en del av meg liker det og en del av meg hater det. Wat do? Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Strålende sol her i Bergen, en del av meg liker det og en del av meg hater det. Wat do? Endret 28. april 2011 av Bender Rodriguez Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Strålende sol her i Bergen, en del av meg liker det og en del av meg hater det. Wat do? Hmm? Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Strålende sol her i Bergen, en del av meg liker det og en del av meg hater det. Wat do? Hmm? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg skjønte ikke hva du mente Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det gjorde ikke jeg heller egentlig Hence, det første bildet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg sitter ennå her og surfer og hører på musikk i bokseren min. Jeg har det nesten for godt nå for tida. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva driver du med for tiden da? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Jeg sitter ennå her og surfer og hører på musikk i bokseren min. Jeg har det nesten for godt nå for tida. Lucky Luke, sitter på skolen og kjeder meg siden vi ikke har lærer Ikke det at jeg har lyst å ha norsk heller da. Endret 28. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg lurer på om jeg begynner og se dårlig :S Var på kino igår på en 3d film, men merket ikke noen 3d effekter. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 God morgen alle sammen! Fin dag i dag også. Det er da adet er kjempefint å vite at jeg skal studere matematikk store deler av dagen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Bender: Jeg er så å si ferdig med alle de obligatoriske kursene som inngår i bachelorgraden min, så det eneste som gjenstår for mitt vedkommende er egentlig å sende inn hovedoppgaven. Har nesten gjort meg ferdig med den, men skal ta en siste titt på den før jeg sender den inn....deadline er 6.5, altså om en ukes tid. Må dog avlegge en praksisperiode før jeg kan få bachelorgraden min, men det gjør jeg i løpet av sommeren. Fram til da kan jeg altså ta det ganske rolig! Endret 28. april 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg lurer på om jeg begynner og se dårlig :S Var på kino igår på en 3d film, men merket ikke noen 3d effekter. Du har nok fått AIDS i øynene Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Grattis! Blir vel deilig å fullføre? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 handerre: Hold ut. Snart sommerferie! Bender: Jepp! Det ser jeg fram til...synes de siste tre årene har gått jævlig fort, dog. Nesten for fort! Vurderer å ta en mastergrad også, men kan hende jeg venter litt med det. Hadde vært morsomt å få litt arbeidserfaring først. Får se hva det blir til! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 God morgen alle sammen! Fin dag i dag også. Det er da adet er kjempefint å vite at jeg skal studere matematikk store deler av dagen. Har du fått igjen brukeren din? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Juppsideisi. Hvordan er formen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg