Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Om noen velger å dra på fylla hver eneste dag igjennom hele russetiden gjør det meg ingenting, de ødelegger bare for seg selv og ikke meg.

Jo, når de slår og kaster vannballong på uskyldige mennesker (vertical) så går det ut over oss.

Det at noen blir slått er selvfølgelig kjipt og skal ikke skje, men det finnes idioter overalt. Er alltid noen som gjør noe sånt, uavhengig om det er russetid eller ikke.

 

En vannballong eller to burde ikke være noe stort problem, husker jeg synes disse "krigene" med russen var gøy når jeg gikk på vgs.

 

Slimda:Når man er russ har man ingenting å feire som du sier, men skjønner ikke at noen orker å bruke tid og energi på å irritere seg over det. Dette med drikkepress kjenner jeg ikke til, ingen som tvang meg til å drikke noe jeg ikke ville eller tvang meg med ut. Klarer man ikke si nei kan man ha det så godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En vannballong eller to burde ikke være noe stort problem, husker jeg synes disse "krigene" med russen var gøy når jeg gikk på vgs.

kastet i tjernet

Redde for å bli angrepet av russ

 

Det har utviklet seg fra å bli uskyldig moro (som når man tar en kompis til russen og teiper han fast i en lyktestolpe, noe som er gøy i fem minutter), til man setter liv og helse på spill.

 

Slimda:Når man er russ har man ingenting å feire som du sier, men skjønner ikke at noen orker å bruke tid og energi på å irritere seg over det. Dette med drikkepress kjenner jeg ikke til, ingen som tvang meg til å drikke noe jeg ikke ville eller tvang meg med ut. Klarer man ikke si nei kan man ha det så godt.

Du kjenner kanskje ikke til drikkepresset, men det er der. Og hvor enkelt er det å si "Nei" når du er omringet av folk som roper "Drikk drikk drikk drikk"? Vil jo ikke bli utstøtt heller?

 

Jeg irriterer meg over samfunnsproblemer. Misliker røykere og snusere også, samt uteliggere, narkomane og tiggere.

 

Omg, jeg skjønner. Jeg mente 28 April. Du er så pirkepirke

Vanligvis er man fornuftig og venter til mai-tiden før russefeiringen begynner. Men man har jo russekroer og slikt langt ut på høsten.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over samfunnsproblemer. Misliker røykere og snusere også, samt uteliggere, narkomane og tiggere.

Jeg er en av disse, men jeg vet at du ikke misliker meg alikevel

Akkurat. Jeg misliker ikke personer. Jeg misliker selve handlingen. Og du kan jo ikke noe for at du er uteligger, kan du vel? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg synes folk kan drive med hva faen de vil så lenge det ikke går ut over samfundet. feks. Komme for seint på jobb osv ( da tenker jeg på russen og narkomane)

 

Røykere snusere må gjerne gjøre det i arbeidstiden så lenge det ikke går ut over arbeidet.

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Herregud, pollenallergien dreper nattesøvnen min. Kaffe. Nå.

Hahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahehahe!

 

Pollenallergi er for pyser

Morra di er for pyser.

Pass deg du nå eller så planter jeg en hel jævla skog på rommet ditt

Pass deg du nå eller så "planter" jeg morra di på rommet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...