Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forstå at brøleaper i Afrika kan finne det nyttig å ha ropekonkurransen for å få parret seg med de beste hunnene, men mennesker burde ikke ha denne nødvendigheten.

Og hvertfall ikke på en liten utendørskafe midt i sentrum.

Dama til han ene godset-fyren var for øvrig av typen 40-tre-unger-og-crackwhore, så det har tydeligvis ikke funket for han heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at brøleaper i Afrika kan finne det nyttig å ha ropekonkurransen for å få parret seg med de beste hunnene, men mennesker burde ikke ha denne nødvendigheten.

Og hvertfall ikke på en liten utendørskafe midt i sentrum.

Dama til han ene godset-fyren var for øvrig av typen 40-tre-unger-og-crackwhore, så det har tydeligvis ikke funket for han heller.

Ahhh, classic.

Lenke til kommentar

En annen klassisk drammen-ting utspilte seg litt utpå ettermiddagen når jeg og pappa forvillet oss inn på Lauritz en steikvarm sommerdag for å få skygge og en pils.

Utenfor satt det et merkelig par, en bælfeit emodame og en tynn liten kar og kranglet så busta føyk med ølglasset i hånda, og etterhvert plaststolene også. Karen skulle liksom vise hvor sinna han var med å ta med seg en plaststol og knuse den på fortauet, men det faila selvsagt totalt, så da gikk han bare. Så kommer denne monsterdama inn i baren og spør om å få sitte med meg og pappa og snakke litt..pappa styrtet siste slump av sin halvliter og jeg bare reiste meg og sa "Neida vi skal dra"..så satte hun seg og furta ved bordet vårt.

Lenke til kommentar

Jeg ser frem til den tiden russefeiring blir avviklet og forbudt.

Hva er galt med at ungdom har det litt morsomt?

Det er ikke noe galt med ungdom som har det litt morsomt. Det som er galt er folk som får alkoholabstinenser, blir fysisk ødelagt en hel måned, ødelegger skolekarakterene, osv.

Altså, jeg har ingenting imot ungdom som drikker og fester. Det jeg har noe imot er de som tydeligvis ikke vet hva sunn fornuft er, som dessverre er høyt representert hos russen. Når du sitter på skolen etter russetida og skjelver fordi du ikke inntar alkohol, er det noe riv ruskende galt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Spiller vel ingen trille for deg om folk "får alkoholabstinenser, blir fysisk ødelagt en hel måned, ødelegger skolekarakterene, osv." vel? Bare fordi du mener dette er riv ruskende galt burde russefeiringen bli avviklet og forbudt? Lol

Om noen velger å dra på fylla hver eneste dag igjennom hele russetiden gjør det meg ingenting, de ødelegger bare for seg selv og ikke meg.

Lenke til kommentar

Bare fordi du mener dette er riv ruskende galt burde russefeiringen bli avviklet og forbudt?

Han sa aldri den skulle bli forbudt.

Om noen velger å dra på fylla hver eneste dag igjennom hele russetiden gjør det meg ingenting, de ødelegger bare for seg selv og ikke meg.

Jo, når de slår og kaster vannballong på uskyldige mennesker (vertical) så går det ut over oss.

Lenke til kommentar

Altså.

Jeg har ingenting imot ungdom som drikker og fester. Det er koselig. Det blir god stemning og man har det gøy.

Russetiden derimot, har et slikt sinnsykt drikkepress (med alskens "drink-til-you-drop")-knuter. Ungdom blir helt ødelagt, og det er fordi det "forventes" av dem. Russetiden er meningsløs. Den har intet formål enn å la ungdom feste og oppføre seg som shitkids. Før var det bare 1 mai til 17 mai, men nå begynner jo russefeiringa et halvår før, om ikke tidligere. Og hva er det man feirer som russ? Endt skolegang? Før alle eksamene man har på VG3, samt den gjenstående høyskoleutdanningen?

Russetiden er avleggs. Meningsløs.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke, Bjørn.

Du skrev 28 Mai. Russetiden slutter 17 mai. Hvis den begynner 28 Mai, varer den altså helt til 17 mai, som er så og si et helt år med to ukers pause.

samt den gjenstående høyskoleutdanningen?

Dette er avleggs. Ikke noe som alle tar

Sant nok, men de aller fleste er ikke ferdig med utdannelsen når russetia trapper opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...