Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et par år siden prøvde jeg å se Pokemon igjen etter å ha vært blodfan når jeg var liten. Ødela hele serien for meg...

Nooo... Jeg driver og laster ned første sesong nå.

Prepare to be /disappoint

Nei, her tok Skype helt over, gitt!

Lenke til kommentar

For et par år siden prøvde jeg å se Pokemon igjen etter å ha vært blodfan når jeg var liten. Ødela hele serien for meg...

Nooo... Jeg driver og laster ned første sesong nå.

Næmmen Oda da..

For å sitere meg selv (gråtkvalt) på rødvinsfylla for noen år siden: "Men jeg er ikke perfekt! Jeg spiser mais og ananas rett fra boksen, jeg piratkopierer og jeg har en føflekk under armen!"

Lenke til kommentar

For å sitere meg selv (gråtkvalt) på rødvinsfylla for noen år siden: "Men jeg er ikke perfekt! Jeg spiser mais og ananas rett fra boksen, jeg piratkopierer og jeg har en føflekk under armen!"

Hahahahahaha, sant det.. ahhha hhahaha ha.... :'D

so_much_win.png

Lenke til kommentar

*google* "oda jeppesen nude"

Det var én gang, og jeg var full og ung og dum! Han sa jeg kunne bli modell!

Oddly enough, dukka det opp en "Nude Yoga" side langt nede på første side..var visst noe indiskspråklige greier. Eller VAR DET?

Lenke til kommentar

Oddly enough, dukka det opp en "Nude Yoga" side langt nede på første side..var visst noe indiskspråklige greier. Eller VAR DET?

Dere må for alltid leve i uvissheten.

Jonas: Aff... Det var en hard kveld. Hele helga, egentlig.

Lenke til kommentar

Mjøndalen..jeg og en kompis satt utenfor en liten restaurant og drakk kaffe, så kom det først en liten gjeng og satte seg i nærheten. 10 minutter etter kom 3 stk til, med Godset-trøyer på seg, og passe småfulle. Så begynner faen meg han ene på det andre bordet å brøle MJØNDALEN OYOYOYYYYYYYYYY, hvorpå de tre godset-folkene begynner å hyle på godset-sanger og slagord, så høyt de kan. Det står altså 3 voksne mannfolk og brøler slagord i kjeften på hverandre kl 14 på dagen utenfor en liten kinarestaurant. Mens andre prøvde å drikke kaffen sin...fotballfolk er faen meg tragiske individer. Det ble aldri ferdig heller.

Den lille kinadama i kassa kom ut og ba dem roe seg, så gikk det en halvtime så sto de bryst mot bryst og ropte sangene sine igjen..hadde lyst å rive ut håret av irritasjon.

Lenke til kommentar

Ah, ja, classic. Det er sånt som gjorde at jeg følte at jeg var en marsboer som vokste opp på jorda i puberteten. Jeg følte bare aldri noen tilhørighet eller forståelse for kulturen her. Var det utafor Café Calla eller Saigon, kanskje? Ev. Xu den gangen den fortsatt var i drift?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...