multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Må opp 1130 og vurderer å legge deg nå? WEAK! 0700 her, and still going strong. Hehe, er bare det at jeg har vært våken til firetiden nå tre dager på rad, og sovet til 12 eller noe i den duren. Tenkte jeg muligens skulle prøve å endre litt på den rytmen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det ikke typisk? Jeg har gått og lagt meg, og nå er jeg sulten. Du kan få middagsrester av meg. Paprika fylt med kjøtt og fetaost, gratinert med ost, servert med ovnsbakt sjampinjong med persille- og hvitløkssmør og spinatsalat. Sjempe sunndt å sjempe gåt. Omg, srs, du må begynne å bo her - evt. i helgene eller noe. Høres flott ut. Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? Skype er tingen! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nei nei nei. Civilization 5 har slukt meg opp, nå har jeg sittet altfor lenge. God natt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? Skype er tingen! Jeg har skype, men kun to stk. på den Så blir liksom ikke til at jeg starter skype en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Bah. Må sitte oppe og vente til det jeg holder på å laste ned er ferdig før jeg går til sengs, og hastigheten er horribel (73.6 KB/s). Og har enda 226 MB å laste ned. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har typ. fem stykker, men det finnes en egen DNFK-Skype-samtale! WheelMan kan legge deg til der. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Lemon: Er du kokk eller noe? Ser du ganske ofte poster tips til avanserte matretter, og jeg sikler like mye hver gang! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg har typ. fem stykker, men det finnes en egen DNFK-Skype-samtale! WheelMan kan legge deg til der. Som er gående nå liksom? WheelMan er en av de få jeg har på skype faktisk. usikker på om han vet/husker det er meg riktignok Jeg må kanskje gå over til skype allikevel, er jo 4 stk. pålogget jo, det var fler enn jeg trodde jeg hadde der totalt, og flere enn som er pålogget på msn. Endret 27. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Legg til seb.kol isåfall Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 prøveeksamene er bare teite og burde bli avskaffet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Vi hadde aldri prøveeksamen vi, aldri egentlig skjønt hva det er eller hva som var vitsen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Lemon: Er du kokk eller noe? Ser du ganske ofte poster tips til avanserte matretter, og jeg sikler like mye hver gang! Ååh, det er det fineste jeg har hørt på lenge! Jeg tar det som et stort kompliment, jeg, tusen takk! Akk nei, jeg har bare masse fritid og har fatta interesse for matlaging nå nylig. Sånn er det å jobbe deltid. Edit: Skypen min er forresten oda.jeppesen (farvel, anonymitet) for de som er skravlesyke. Endret 2. juli 2015 av Nevnarion Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 prøveeksamene er bare teite og burde bli avskaffet. Du kan avskaffe dem selv ved å ikke gjøre dem. Si at du vil spare på kreativiteten din til den faktiske eksamen og levér inn blankt. Det skal jo ikke ha noe å si. Da vi hadde prøveeksamener på skolen fikk vi beskjed om at karakteren vi fikk på den ikke telte på noen som helst måte, men de oppfordret oss til å gjøre vårt beste slik at vi ble "trent" til den faktiske prøven. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Lemon: Er du kokk eller noe? Ser du ganske ofte poster tips til avanserte matretter, og jeg sikler like mye hver gang! Ååh, det er det fineste jeg har hørt på lenge! Jeg tar det som et stort kompliment, jeg, tusen takk! Akk nei, jeg har bare masse fritid og har fatta interesse for matlaging nå nylig. Sånn er det å jobbe deltid. Hehe, bare hyggelig. Jeg har nok mer fritid enn deg, men eneste matinteressen jeg har fattet i det siste er hjemmelaget milkshake (lett å lære, vanskelig å mestre, men min er virkelig smakfull!), hjemmelaget pizza og ferdigpose med brownies. Hører på "Hverdagshelter". Digger teksten på den sangen. Husker jeg passet på Erik & Kriss for et par måneder siden da de skulle fly til Afghanistan og ha konsert for Int. Ops-soldatene. Erik satt i nesten to timer og lekte med legobordet i hallen der de satt og ventet. Lego er gøy! Endret 27. april 2011 av Zeke Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 prøveeksamene er bare teite og burde bli avskaffet. Du kan avskaffe dem selv ved å ikke gjøre dem. Si at du vil spare på kreativiteten din til den faktiske eksamen og levér inn blankt. Det skal jo ikke ha noe å si. Da vi hadde prøveeksamener på skolen fikk vi beskjed om at karakteren vi fikk på den ikke telte på noen som helst måte, men de oppfordret oss til å gjøre vårt beste slik at vi ble "trent" til den faktiske prøven. Er muntlig, og karakteren jeg får her blir min standpunktskarakter. wiiii. Så de er absolutt tellende på våres skole. Har hatt to muntlige fremføringer hertil i dette faget. En prøveeksamen i desember, og en i morgen. Dette kommer til å gå rett vest. Skjee? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Hehe, bare hyggelig. Jeg har nok mer fritid enn deg, men eneste matinteressen jeg har fattet i det siste er hjemmelaget milkshake (lett å lære, vanskelig å mestre, men min er virkelig smakfull!), hjemmelaget pizza og ferdigpose med brownies. Hører på "Hverdagshelter". Digger teksten på den sangen. Husker jeg passet på Erik & Kriss for et par måneder siden da de skulle fly til Afghanistan og ha konsert for Int. Ops-soldatene. Erik satt i nesten to timer og lekte med legobordet i hallen der de satt og ventet. Lego er gøy! Ser den, ser den. Åh, nå fikk jeg lyst på milkshake. Får ta det som helgekos. Lego er farlig morsomt. Jeg kiler i fingrene når jeg tenker på å ta ned legoen fra loftet når vi er ferdige med å pusse opp. ...skjee! Endret 27. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Lego er farlig morsomt. Jeg kiler i fingrene når jeg tenker på å ta ned legoen fra loftet når vi er ferdige med å pusse opp. Haha, ikke snakk om det engang! Vi har tre-fire fulle pappkasser stående på loftet med allslags lego. Har også en sånn programmerbar lego-leke med motorer og så videre. Har ofte lyst å dra alt frem, men er redd for at det skal være nedsig å leke med det, så vil heller leve med de gode minnene i stedet for å prøve å gjenskape dem og bli skuffet. For et par år siden prøvde jeg å se Pokemon igjen etter å ha vært blodfan når jeg var liten. Ødela hele serien for meg... Pokemon på Gameboy derimot, det er fortsatt gøy. Spillte gjennom Pokemon Red senest for et par måneder siden da jeg fortsatt var i militæret. Det morsomme var at etter et par dager var vi fem-seks stykker som aktivt spillte Pokemon på Gameboy-emulator på laptopene våre. Er gøy å være trendstarter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Multisync: Prat til meg på skype, så legger jeg deg til Lemon: Milkshawke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tror aldri jeg kommer til å bli for gammel for Lego. Det er så uendelig mange muligheter. Jeg er sikker på at om jeg hadde satt i gang å leke nå så hadde jeg blitt sittende hele natten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Multisync: Prat til meg på skype, så legger jeg deg til Lemon: Milkshawke! Hva diskuterer dere på Skype? Vurderer å bli med. Akkurat nå var det deilig med musikk, men kan være jeg er snakkesyk litt senere. Edit: Skypen min er forresten oda.jeppesen (farvel, anonymitet) for de som er skravlesyke. Er det noe som er anonymt lenger da? Absolutt alle har jo minimum et kamera med seg til enhver tid, og disse blir brukt. Nesten hver vors/fest/nach jeg har vært på, så har det dukket opp kamera. Statusoppdatering, facebook, opprop.no, skattelister.no osv. Hvis man googler navnet mitt tror jeg at folk vil finne ut mer om meg enn jeg vet selv. Og skypen min er ********* Endret 2. juli 2015 av Nevnarion Fullt navn fjernet etter vedkommendes eget ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg