OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det funker også når setningen er avsluttet, og det gjenstår noe usagt. Det står mellom punktumene =) 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Warm piss tastes like warm piss Cold fist feels like cold fist you're gonna get both my love hvis du ikke går til hælvette ut og kjøper 10 Barclay Di merr! Dette var rare greier, og jeg lo! Hvorfor var ikke dette bandet vi så i steden? Ulver var jo kjipe greier da, ikkeno humor, ikkeno stagedive og klientellet var jo menn i 30 års-alderen som antagelig tilhører MC-miljøet i Oslo, og en promille av deltakerene var av det kvinnelige kjønn og disse var av typen med blått hår. Men det var ganske awesome da. Endret 27. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det funker også når setningen er avsluttet, og det gjenstår noe usagt. Det står mellom punktumene =) Nei. Det skal ikke gjenstå noe usagt, da får du skrive ferdig. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er ikke alltid man har guts til det da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Da er det ingen grunn til å markere at du har noe usagt. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kommer ingen vei med deg skjønner jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det funker også når setningen er avsluttet, og det gjenstår noe usagt. Det står mellom punktumene =) Nei. Det skal ikke gjenstå noe usagt, da får du skrive ferdig. Joda, det kan godt gjenstå noe usagt, men da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kommer ingen vei med deg skjønner jeg. Om det var hensikten må du nok rulle ut større kanoner enn hva som er presentert hittil. Med mindre tilfellet var Candlej Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Større kanoner enn det jeg allerede har kommet med finnes ikke! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Inb4 Forever alone. Kam: Ok. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kan ligge i skje. Kom Askøy. Hvis du er jente. Vil du bare gi meg en klem er jeg totalt med. Eller, en rask klem? Neei, si ikke det, vi kan ligge hele natta i skje. Du och jag? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? Du må holde deg unna sånne korrupte ting som msn og facebook Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? Du må holde deg unna sånne korrupte ting som msn og facebook Og gjøre hva? Ringe til folk, gjør det også, men er veldig dårlig til å holde samtaler gående uten øyekontakt Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du må holde deg så langt vekk fra folk som mulig! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. Jeg er disponibel på Østlandet. Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst? Hmm, jeg vil ligge i skje, og jeg er åpen for både ytterst og innerst. Må prøve ut begge delene. Jeg føler meg mest mann om jeg ligger ytterst og passer på deg. Sovnet på en fest for et par år siden, og endte på en eller annen måte opp med å sove i skje med en kompis. I etterkant har vi spøkt om det ganske mye og heldigvis for at jeg lå ytterst, fordi nå i disse tider som Bjørn Hellfuck sier, "det e han som mottar som e homo!" er det han andre som har fått mest pes for situasjonen. :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Da var det bedre når ungene har gått og lagt seg, litt stillere. Må vel legge meg selv snart, må jo opp 11.30. Jeg og et par venner skal på kino og se "Thor" før jeg må på jobb. Endret 27. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Må opp 1130 og vurderer å legge deg nå? WEAK! 0700 her, and still going strong. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 CrossFit-trening i morgen klokken 1400, så jeg må vel opp til ca. 1200 så jeg får luftet hundene og slappet litt av på formiddagen. Med andre ord, jeg blir her en stund til. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ftp://ftp.gathering.org/TG/2011/Productions/sceneawards-2011-720p50.mp4 Gjett om jeg skal kose meg i natt, da. Flintsteik og sceneawards, here i come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg