Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warm piss tastes like warm piss

Cold fist feels like cold fist

you're gonna get both my love

hvis du ikke

går til hælvette ut

og kjøper 10 Barclay

Di merr!

Dette var rare greier, og jeg lo!

Hvorfor var ikke dette bandet vi så i steden? Ulver var jo kjipe greier da, ikkeno humor, ikkeno stagedive og klientellet var jo menn i 30 års-alderen som antagelig tilhører MC-miljøet i Oslo, og en promille av deltakerene var av det kvinnelige kjønn og disse var av typen med blått hår.

Men det var ganske awesome da.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Alle jeg kjenner har sluttet med MSN nå etter vgs. og ingen snakker med meg på face med mindre det er noe spesifikt. What do? :(

Du må holde deg unna sånne korrupte ting som msn og facebook

Og gjøre hva? Ringe til folk, gjør det også, men er veldig dårlig til å holde samtaler gående uten øyekontakt :p

Lenke til kommentar

aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee!

Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. :)

Jeg er disponibel på Østlandet.

Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst?

Hmm, jeg vil ligge i skje, og jeg er åpen for både ytterst og innerst. Må prøve ut begge delene.

Jeg føler meg mest mann om jeg ligger ytterst og passer på deg. ;) Sovnet på en fest for et par år siden, og endte på en eller annen måte opp med å sove i skje med en kompis. I etterkant har vi spøkt om det ganske mye og heldigvis for at jeg lå ytterst, fordi nå i disse tider som Bjørn Hellfuck sier, "det e han som mottar som e homo!" er det han andre som har fått mest pes for situasjonen. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...