Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. Jeg er disponibel på Østlandet. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. Yeah right. Så så, alle skal få. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Slutt å være slem, Bjørn Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Føler nesten at det ble litt uthoring (Ja, det er et ord) av skjeing her plutselig Det er det jeg jobber for! Hvem i svarte er du, og hvorfor skulle kommentaren min være rettet mot deg? Beklager virkelig at jeg svarte på din post... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ]Hvem i svarte er du, og hvorfor skulle kommentaren min være rettet mot deg? Akkurat i det vi hadde koselig stemning, så skal en viss herremann fra Mjøsa komme med noen krasse ord! SHAME! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Slutt å være slem, Bjørn Unnskyld, AM Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg er disponibel på Østlandet. Fuck me Hvem i svarte er du, og hvorfor skulle kommentaren min være rettet mot deg? Fuck you ZING :--D Endret 27. april 2011 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Beklager virkelig at jeg svarte på din post... Beklager for at jeg ikke la frem humoren min tydeligere... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. Jeg er disponibel på Østlandet. Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fuck you You may consider me fucked. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det ikke typisk? Jeg har gått og lagt meg, og nå er jeg sulten. Du kan få middagsrester av meg. Paprika fylt med kjøtt og fetaost, gratinert med ost, servert med ovnsbakt sjampinjong med persille- og hvitløkssmør og spinatsalat. Sjempe sunndt å sjempe gåt. Omg, srs, du må begynne å bo her - evt. i helgene eller noe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ]Hvem i svarte er du, og hvorfor skulle kommentaren min være rettet mot deg? Akkurat i det vi hadde koselig stemning, så skal en viss herremann fra Mjøsa komme med noen krasse ord! SHAME! Hei hei! Jeg er fra Hamar. Dét er en by. Mjøsa er en innsjø. And also; noen må jo spre kvalme Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst? Jeg kan ligge i skje. Kom Askøy. Hvis du er jente. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Beklager virkelig at jeg svarte på din post... Beklager for at jeg ikke la frem humoren min tydeligere... Ikke alltid like lett å få frem humor ved hjelp av skrevne ord Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er få jeg hater mer enn folk som skriver tre punktum. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. Jeg er disponibel på Østlandet. Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst? Hmm, jeg vil ligge i skje, og jeg er åpen for både ytterst og innerst. Må prøve ut begge delene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Warm piss tastes like warm piss Cold fist feels like cold fist you're gonna get both my love hvis du ikke går til hælvette ut og kjøper 10 Barclay Di merr! 1 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er få jeg hater mer enn folk som skriver tre punktum. hehe, noen ganger passer det. Andre ganger ikke. !...! =D Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke alltid like lett å få frem humor ved hjelp av skrevne ord Ikke min humor iaffal Det er få jeg hater mer enn folk som skriver tre punktum. Hva med sånne som skriver slike setninger som det her???? det er veldig irriterende.....fy faen liksom...... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg kan ikke tenke på et eneste scenario det passer med unntakene: Fortsettelsen av en notasjon som: Preludium... ... Postoludium. I sangtitler og andre titler som semi-opphever god kotyme. [...] for å markere en utklippet del av en tekst. Snittleif: Er ikke noe bedre det. Endret 27. april 2011 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg