Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee!

Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. :)

Jeg er disponibel på Østlandet.

Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst?

Lenke til kommentar

Er det ikke typisk? Jeg har gått og lagt meg, og nå er jeg sulten.

Du kan få middagsrester av meg. Paprika fylt med kjøtt og fetaost, gratinert med ost, servert med ovnsbakt sjampinjong med persille- og hvitløkssmør og spinatsalat. Sjempe sunndt å sjempe gåt.

Omg, srs, du må begynne å bo her - evt. i helgene eller noe.

Lenke til kommentar

aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee!

Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. :)

Jeg er disponibel på Østlandet.

Og jeg er disponibel i Bergen. Men jeg skjønte ikke helt hvem som ville ligge i skje, og skal du som skal ligge i skje ligge ytterst eller innerst?

 

 

Hmm, jeg vil ligge i skje, og jeg er åpen for både ytterst og innerst. Må prøve ut begge delene.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke på et eneste scenario det passer med unntakene:

 

Fortsettelsen av en notasjon som:

 

Preludium...

... Postoludium.

 

I sangtitler og andre titler som semi-opphever god kotyme.

 

[...] for å markere en utklippet del av en tekst.

 

Snittleif: Er ikke noe bedre det.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...