Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ligge i skje med ukjente er superkjipt. Har endt med at jeg har lagt meg ut på sofaen i min egen leilighet og latt jenta sove alene. Det virker som du er litt av en storsjarmør, Vowels. Jeg er egentlig ganske allright :--D Er det en man liker er det flott, kunne gjort det med deg <3 Vi får ta med oss to gotherchicks hjem fra byen og la de ligge i sofaen i steden! Neida, plass til alle fire i min seng. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Selvfølgelig russebukse, jeg har allerede pakket penn! Jeg skal få alle på diskusjon sin signatur. Blir sweet. Den må jeg og låne, da. Jeg finner ikke pennen min. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Woo! Da får jeg bare komme meg til Lillehammer da. Om jeg ender på Gjøvik til høsten, så blir det vel nærmere, om ikke annet. ^^ Oh! Dette har ikke jeg fått med meg før akkurat nå. Du må nesten pent si ifra om du havner på på Gjøvik, for jeg er også en godt del der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Zeke: Ser jeg ingen grunn til. Hansern: Vi ordner det på Gaga. :> 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Takk til Oda som var eneste som beskrev. Jeg ble hypp på en skje nå. Jeg er i Oslo 13. Mai og Stavanger 6 Mai. Kom da. Kom i bursdagen til Hanna den 13., så kan vi skjee. ...ja, det er et verb. Er jo derfor jeg er i Oslo da, lille Oda. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Takk til Oda som var eneste som beskrev. Jeg ble hypp på en skje nå. Jeg er i Oslo 13. Mai og Stavanger 6 Mai. Kom da. Kom i bursdagen til Hanna den 13., så kan vi skjee. ...ja, det er et verb. Er dette åpent for alle? =) Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er som å ligge med et... teppe av kjærlighet rundt seg. Hvor alt er varmt og trygt og fint. Godt beskrevet. <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Takk til Oda som var eneste som beskrev. Jeg ble hypp på en skje nå. Jeg er i Oslo 13. Mai og Stavanger 6 Mai. Kom da. Kom i bursdagen til Hanna den 13., så kan vi skjee. ...ja, det er et verb. Er dette åpent for alle? =) Skjeing: Nesten. Bursdag: Hør med Flabba. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Woo! Da får jeg bare komme meg til Lillehammer da. Om jeg ender på Gjøvik til høsten, så blir det vel nærmere, om ikke annet. ^^ Oh! Dette har ikke jeg fått med meg før akkurat nå. Du må nesten pent si ifra om du havner på på Gjøvik, for jeg er også en godt del der. I will. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er som å ligge med et... teppe av kjærlighet rundt seg. Hvor alt er varmt og trygt og fint. Godt beskrevet. <3 Aaah, anerkjennelse. <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Føler nesten at det ble litt uthoring (Ja, det er et ord) av skjeing her plutselig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det ikke typisk? Jeg har gått og lagt meg, og nå er jeg sulten. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Føler nesten at det ble litt uthoring (Ja, det er et ord) av skjeing her plutselig Det er det jeg jobber for! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) aaw, don't be mad. Kom til Bergen. Eller vent, er du fra Bergen? fordi da kan du bare komme til sentrum og så kan vi skjee! Jeg bor ganske langt unna Bergen gitt. Men det gjør ingenting, Friksjon får den! Han fortjener det. RRRRRRAGEEEEEEEEEEEE :@@@ Endret 27. april 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er det ikke typisk? Jeg har gått og lagt meg, og nå er jeg sulten. Du kan få middagsrester av meg. Paprika fylt med kjøtt og fetaost, gratinert med ost, servert med ovnsbakt sjampinjong med persille- og hvitløkssmør og spinatsalat. Sjempe sunndt å sjempe gåt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Føler nesten at det ble litt uthoring (Ja, det er et ord) av skjeing her plutselig Det er det jeg jobber for! Hvem i svarte er du, og hvorfor skulle kommentaren min være rettet mot deg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg