Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blande ut?! Dét er for homser. (Jeg har lov å si det siden halvparten av alle vennene mine er homo... Hva er det med meg?)

Du har stjålet mine. Han ene kompisen min jeg var sikker på at var skeiv, har fått jentekjæreste. Skuffa.

@The Barnacle: Jaaaa, skjønner at du gleder deg til å få fjernet endetarmen :fun:

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Blande ut?! Dét er for homser. (Jeg har lov å si det siden halvparten av alle vennene mine er homo... Hva er det med meg?)

Hvordan får du til det, er du faghag? o.O

Jeg kjenner kun en, og har fortsatt ikke funnet noen venner som tilfeldigvis er homo.

Ei som er lesbisk tho, men hun er så drama at det vil jeg ikke kalle vennskap lenger :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg kjenner kun en, og har fortsatt ikke funnet noen venner som tilfeldigvis er homo.

Ei som er lesbisk tho, men hun er så drama at det vil jeg ikke kalle vennskap lenger :p

Ja, men de bare kommer til meg som antiloper til et vannhull! Forrige gang jeg var på innflyttingsfest i Oslo sovna jeg i skje med en homofil fyr som var fra SAMME tettsted som meg, men vi har aldri visst om hverandre. Har til og med hatt lillebrødrene hans som kunder mange ganger... Vi sang til Glee-soundtracket og dansa rundt et tre og hadde det flott.

Kam: Jaa, skje. <3 Roskilde i fjor: 38824_10150232579595077_845065076_14092450_428362_n.jpg

Endret av Lemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg er litt skuffet over at jeg har så få transkjønnede venner. Jeg har en gutt og en jente. :(
Lenke til kommentar

Ja, men de bare kommer til meg som antiloper til et vannhull! Forrige gang jeg var på innflyttingsfest i Oslo sovna jeg i skje med en homofil fyr som var fra SAMME tettsted som meg, men vi har aldri visst om hverandre. Har til og med hatt lillebrødrene hans som kunder mange ganger... Vi sang Glee og dansa rundt et tre og hadde det flott.

Skje er koselig uansett hvem det er med =)

Endret av Kam
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...