Vowels Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser frem til den tiden russefeiring blir avviklet og forbudt. "Never trust a man who doesn't drink." - W.C. Fields True, stoler ikke på folk som ikke drikker. Pappa er avholds og en skikkelig sleiping Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jenta si, det. Ah, så tilfredsstillende å høre. Moar, moar! ...neida. Joda. Neida. Joda. Wat. Endret 27. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser frem til den tiden russefeiring blir avviklet og forbudt. Hva er galt med at ungdom har det litt morsomt? At det kan gå ut over andre. Morsomt ≠ meiningslaus vald mot random folk. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 OOOOMG; EG GLEDER MEG SÅNN! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Blande ut?! Dét er for homser. (Jeg har lov å si det siden halvparten av alle vennene mine er homo... Hva er det med meg?) Du har stjålet mine. Han ene kompisen min jeg var sikker på at var skeiv, har fått jentekjæreste. Skuffa. @The Barnacle: Jaaaa, skjønner at du gleder deg til å få fjernet endetarmen Endret 27. april 2011 av clvn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser frem til den tiden russefeiring blir avviklet og forbudt. Hva er galt med at ungdom har det litt morsomt? Det er ikke galt, det er bare Slimda som er litt kjip. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Blande ut?! Dét er for homser. (Jeg har lov å si det siden halvparten av alle vennene mine er homo... Hva er det med meg?) Hvordan får du til det, er du faghag? o.O Jeg kjenner kun en, og har fortsatt ikke funnet noen venner som tilfeldigvis er homo. Ei som er lesbisk tho, men hun er så drama at det vil jeg ikke kalle vennskap lenger Endret 27. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei, jeg spiser knekkerbrød med smør, jordbærsyltetøy og brunost. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Var ikke noen voldsepisoder når jeg var russ. Det er nok ikke russefeiringen du har problemer med, bare uansvarlige mennesker. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det er ikke galt, det er bare Slimda som er litt kjip. This. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Hvordan får du til det, er du faghag? o.O Jeg kjenner kun en, og har fortsatt ikke funnet noen venner som tilfeldigvis er homo. Ei som er lesbisk tho, men hun er så drama at det vil jeg ikke kalle vennskap lenger Ja, men de bare kommer til meg som antiloper til et vannhull! Forrige gang jeg var på innflyttingsfest i Oslo sovna jeg i skje med en homofil fyr som var fra SAMME tettsted som meg, men vi har aldri visst om hverandre. Har til og med hatt lillebrødrene hans som kunder mange ganger... Vi sang til Glee-soundtracket og dansa rundt et tre og hadde det flott. Kam: Jaa, skje. <3 Roskilde i fjor: Endret 27. april 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser frem til den tiden russefeiring blir avviklet og forbudt. Burde jo være din høytid, masse unge, fulle og lystne jenter. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvordan får du til det, er du faghag? o.O Jeg kjenner kun en, og har fortsatt ikke funnet noen venner som tilfeldigvis er homo. Ei som er lesbisk tho, men hun er så drama at det vil jeg ikke kalle vennskap lenger Jeg kjenner jeg er litt skuffet over at jeg har så få transkjønnede venner. Jeg har en gutt og en jente. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ja, men de bare kommer til meg som antiloper til et vannhull! Forrige gang jeg var på innflyttingsfest i Oslo sovna jeg i skje med en homofil fyr som var fra SAMME tettsted som meg, men vi har aldri visst om hverandre. Har til og med hatt lillebrødrene hans som kunder mange ganger... Vi sang Glee og dansa rundt et tre og hadde det flott. Skje er koselig uansett hvem det er med =) Endret 27. april 2011 av Kam Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg kjenner jeg er litt skuffet over at jeg har så få transkjønnede venner. Jeg har en gutt og en jente. Og det er samme person? (første og siste gang jeg bruker trollface, lover) 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Og det er samme person? (første og siste gang jeg bruker trollface, lover) HO YOU. Nei, faktisk ikke. En M2F og en F2M, siden jeg åpenbart må klarere det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Og tenk at jeg pleide å tro at du var en douche. Hvis folk trodde slikt om Mchansern så tror jeg ikke jeg vil vite hva folk eventuelt tror om meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg