Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig bra, ADHD-lillebroren til en på jobb hadde hoppet ned fra taket på russebussen og slo begge beina så hardt at han ikke kan gå. Han nekta å dra til legevakta, men hadde ligget og grini i senga hele natta igår. Smartass...sitte i rullestol hele russetida han kanskje. Han landet flatt på begge beina, sikkert ødelagt noe småbein inni der.

Haha, DUMMEN.

 

Edit: Aw, le double. Tenkte jeg var rask nok.

 

 

 

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Kanskje man skulle kjøpe noe søtt og klissete og blande fjolledrinker til seg selv oftere..drikker jo bare øl eller whiskey, det er ganske kjedelig egentlig. Sånne drinker smaker jo jævlig godt, men jeg kan ikke lage dem. Heller sippe på en malibu-drink med masse digg oppi istedet for en tam Aass-pils foran PC'n, liksom..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kanskje man skulle kjøpe noe søtt og klissete og blande fjolledrinker til seg selv oftere..drikker jo bare øl eller whiskey, det er ganske kjedelig egentlig. Sånne drinker smaker jo jævlig godt, men jeg kan ikke lage dem. Heller sippe på en malibu-drink med masse digg oppi istedet for en tam Aass-pils foran PC'n, liksom..

 

 

Ikke dumt det der!

Lenke til kommentar

:wee:

 

multisync: Pfft, tull og tøys. Til og med jeg som ikke er noe særlig glad i rosiner liker det. Det glir kanskje lettere ned hvis du avkjøler den først, og jeg tror tawny er lettere å like enn ruby.

 

Jeg har nylig fått smaken for akevitt, jeg. Det er litt skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...