Lord Britishface Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du lærte det raskere enn 50% av andre på din alder? Du er altså kanskje bedre enn gjennomsnittet? Imponerende. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Whaddup? Jeg skal nå begynne med øvelsene som legen min ga meg for å styrke lårmuskululaturen i beinet frem til operasjonen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke rart, er ikke du tynn som en pinne? 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Læreren min sa han opererte høfta, og under operasjonen fikk han noe dop, som gjorde at han følte seg så bra. Han minnes tiden som svært god, lykkerus faktisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har kattemat mellom tennene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke rart, er ikke du tynn som en pinne? Nah, hehe. Har bare null muskler i beina Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Laget meg to stk. feite burgere med 3 typer salat, tomat, barbq-saus, noe annen hvit dressing, bacon og ost Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke rart, er ikke du tynn som en pinne? Har bare null muskler i beina Men det er jo sånn det skal være! Tynne ben, massiv kasse og digre guns, alt i ren Johnny Bravo-stil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Whaddup? Jeg skal nå begynne med øvelsene som legen min ga meg for å styrke lårmuskululaturen i beinet frem til operasjonen. Jeg er mett, har knerta ei flaske rosévin nesten aleine og lager isbiter til mojitos. Du har jævlig dårlig innflytelse på meg. Har kattemat mellom tennene. Vil jeg vite hvorfor? multisync: NAM. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Er Sherlock Holmes en film verdt å se? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Ja, det vil jeg si Jeg likte også den moderne sherlockversjonen som kom i 3 deler i 2010. Litt synd at de ikke har sendt den på TV, jaja... godt man har internett. Endret 27. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du lærte det raskere enn 50% av andre på din alder? Du er altså kanskje bedre enn gjennomsnittet? Imponerende. Eg veit, awesome ikkje sant? Spesielt med tanke på at eg brukar å fyke rett opp på fortauet med ein gong eg er bak rattet på noko med motor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Whaddup? Jeg skal nå begynne med øvelsene som legen min ga meg for å styrke lårmuskululaturen i beinet frem til operasjonen. Jeg er mett, har knerta ei flaske rosévin nesten aleine og lager isbiter til mojitos. Du har jævlig dårlig innflytelse på meg. Har kattemat mellom tennene. Vil jeg vite hvorfor? multisync: NAM. Russeknute. Spise en boks på 5 min. Smakte ok. Er Sherlock Holmes en film verdt å se? Ja, det vil jeg si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg er så flink. Tok matpause og endte opp med å spille Might & Magic: Clash of Heroes HD i 3 timer i tillegg til å spise middag. Hadde jeg holdt meg til å spise middag, hadde jeg vært ferdig med analysen nå og hadde kunnet hatt voerspiel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Lemon, kom med mojito til meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Russeknute. Spise en boks på 5 min. Smakte ok. Du, altså. Yuck. multisync: Her, forum-il-bud. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Nååååhhh... takk ^^ Synd jeg ikke har lime eller mynte, og ikke gidder å gå på butikken ellers ville jeg laget selv Endret 27. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Det er slett ikke verst, altså. Også har jeg fruktsalat med melon, mynte og jordbær. Og promille. Livet er fint. Endret 27. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg