Slimda Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Guten Morgen, schöner Jüngling! Har ikke jobb før fredag, så i dag har jeg stått opp tidlig frivillig (11.20!!!), vært innom jobben til mamma med kake, laget sjokoladefudge og lagt puslespill, nå skal jeg til byen på innvandrersjappevandring (og å skamfullt oppsøke MobilData i søken etter ny telefon og simkort). Jeg kan seriøst ikke forstå at du ennå ikke er gift, samt har 2-3 unger. Du er jo den perfekte husmor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du får gjort ting altså... Sto opp for en halvtime siden og har ikke gjort noe. Jeg veit det, føler meg som en slags dronning av effektivitet. Verden ligger for mine føtter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Stod opp klokka ti og til nå har jeg spist, søkt etter penger på nav og sitti på pcn bare Får skrive flere lærlingsøknader snart Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det må seriøst ha klikka for deg Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg ser ingen annen mulighet. Slimda: Haha, aww. Den Rette har ikke manifestert seg enda, også lider jeg av et klassisk tilfelle av commitment issues. Kommer til å dø ensom med massevis av katter som jeg er allergisk mot. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har vært oppe siden 10:30. Seinvakt på jobb denne uka her. Så har spist salat til frokost, og fulgt kjæresten ned til sentrum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Den Rette har ikke manifestert seg enda, også lider jeg av et klassisk tilfelle av commitment issues. Kommer til å dø ensom med massevis av katter som jeg er allergisk mot. Den Rette er vanskelig å finne om du leter. For alt du vet, så kan han være gjemt rett under nesa di. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har vært våken siden altfor tidlig og fått gjort altfor lite siden da. Kroppen er fortsatt litt gele og hjernen er grøt. Hvis jeg blir ordentlig sjuk nå, så blir jeg sur. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 får vel nesten ta en snus ut av boksen min og DØTTE den opp i leppa, så jeg jeg får bort den utrolige vonde følelsen at jeg ikke har noe i leppa da Tingen er at jeg prøver å slutte med snus. Klarte meg i 2 døgn ut i påskeferien før jeg sprakk, og nå begynner jeg sakte men sikkert å nærme meg 12 timer siden forrige gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg? Suppe eller potetstappe. Jeg har vært våken siden altfor tidlig og fått gjort altfor lite siden da. Kroppen er fortsatt litt gele og hjernen er grøt. Hvis jeg blir ordentlig sjuk nå, så blir jeg sur. Jeg sender litt trylleglitter i din retning, jeg, så blir du så bra atte. Nei, jeg får stikke og gjøre meg tilgjengelig for omverdenen igjen. Vi prates! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg har vært våken siden altfor tidlig og fått gjort altfor lite siden da. Kroppen er fortsatt litt gele og hjernen er grøt. Hvis jeg blir ordentlig sjuk nå, så blir jeg sur. *like* Endret 27. april 2011 av clvn Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg? Tygg og svelg... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg? Tygg og svelg... Livredd får å bite meg selv! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du sa jo du hadde lam i kjeften... lam er da godt nok... Om du allikevel er redd for å bite deg selv så får du gå for suppe og sugerør. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Fest et tau i kjeven og opp til taket, slik at når du drar i tauet vil kjeven gå opp. Så putter du en matbit i munnen og drar opp og ned i tauet. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Dæken! Halv tre allerede Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jepp, får ta hundene på sin daglige tur, jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg? Tygg og svelg... Livredd får å bite meg selv! I see wut u did dar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg