Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Guten Morgen, schöner Jüngling!

 

Har ikke jobb før fredag, så i dag har jeg stått opp tidlig frivillig (11.20!!!), vært innom jobben til mamma med kake, laget sjokoladefudge og lagt puslespill, nå skal jeg til byen på innvandrersjappevandring (og å skamfullt oppsøke MobilData i søken etter ny telefon og simkort).

Jeg kan seriøst ikke forstå at du ennå ikke er gift, samt har 2-3 unger. Du er jo den perfekte husmor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den Rette har ikke manifestert seg enda, også lider jeg av et klassisk tilfelle av commitment issues. Kommer til å dø ensom med massevis av katter som jeg er allergisk mot.

Den Rette er vanskelig å finne om du leter. For alt du vet, så kan han være gjemt rett under nesa di.

Lenke til kommentar

får vel nesten ta en snus ut av boksen min og DØTTE den opp i leppa, så jeg jeg får bort den utrolige vonde følelsen at jeg ikke har noe i leppa da :)

 

Tingen er at jeg prøver å slutte med snus. Klarte meg i 2 døgn ut i påskeferien før jeg sprakk, og nå begynner jeg sakte men sikkert å nærme meg 12 timer siden forrige gang.

Lenke til kommentar

Kjempe sulten, og lam i kjeften, hva gjør jeg?

Suppe eller potetstappe.

 

Jeg har vært våken siden altfor tidlig og fått gjort altfor lite siden da. Kroppen er fortsatt litt gele og hjernen er grøt. Hvis jeg blir ordentlig sjuk nå, så blir jeg sur. :hrm:

Jeg sender litt trylleglitter i din retning, jeg, så blir du så bra atte.

 

Nei, jeg får stikke og gjøre meg tilgjengelig for omverdenen igjen. Vi prates!

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...