Petter Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Da var jeg tilbake på jobb etter ferien, var egentlig lett og stå opp idag Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ein skal vere heime 48 timar etter ein har kasta opp. Bør ikkje det gjelde analt også? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvem har sagt at man skal det? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Rått! Virkelig mening i å komme på jobb klokka litt over halv åtte når det er låst og du ikke har kodekort/kode til alarmen . Vanligvis er det folk her fra sju ... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ein skal vere heime 48 timar etter ein har kasta opp. Bør ikkje det gjelde analt også? Tja. Imo er det ingen unnskyldning med mindre det er snakk om spysyke/diaré. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ja det var veldig enkelt og stå opp idag. Trenger en kopp kaffe Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hey, folkens. Trenger tips til nye serier. Jeg har fibernett og nedlastingsabstinensene tar over snart. Har sett alt av Two and a half men, How I met your mother oooog Modern Family. Tenkte på Scrubs, Desperate Housewives eller The Big Bang Theory. Har noen flere tips? Community. The Office. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Endra masse passord, skuffet over PSN. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Endra masse passord, skuffet over PSN. https://lastpass.com/ er tingen Hva var det folk hadde fått tilgang til egentlig? Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det sies passord og kontodetaljer, endra en del passord her og der. Skal være litt mer forsiktig fra nå av Kontoen kan bare stå som den står, om noe blir tatt får de erstatte det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 How to make it in America har jeg hørt mye bra om, og skal ta en titt. Takk! Chuck Jericho Dexter Breaking bad Family Guy American Dad! Breaking Bad må jeg få med meg, takk for tips. Dexter har jeg forøvrig sett alt av 3 ganger. Genial serie. Tusen takk for tips! Btw - eleeeet postcount, yesplease. Breaking Bad MÅ du se. Ikke bruk tid på Chuck. Råtten serie ass. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Tilbake på skolen . Vil anbefale Game of Thrones og Supernatural. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Møte etter lunsj. Me no gusta Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Og da var man våken... Kl. 10 ringer en kamerat og jeg våkner, snakket med han i et par minutter, og sovnet i løpet av et par sekunder igjen Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 GgggGgGg! the addiction, snus, jeg må ha , men vil ikke! rrrrrrrrrrr Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 får vel nesten ta en snus ut av boksen min og DØTTE den opp i leppa, så jeg jeg får bort den utrolige vonde følelsen at jeg ikke har noe i leppa da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Guten Morgen, schöner Jüngling! Har ikke jobb før fredag, så i dag har jeg stått opp tidlig frivillig (11.20!!!), vært innom jobben til mamma med kake, laget sjokoladefudge og lagt puslespill, nå skal jeg til byen på innvandrersjappevandring (og å skamfullt oppsøke MobilData i søken etter ny telefon og simkort). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du får gjort ting altså... Sto opp for en halvtime siden og har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Det sies passord og kontodetaljer, endra en del passord her og der. Skal være litt mer forsiktig fra nå av Kontoen kan bare stå som den står, om noe blir tatt får de erstatte det. Passordring på tre passord er tingen. Ett passord for registreing i hytt og pine, som ikke er så farlig om blir cracket. Ett passord som er mer sikkert, som kun brukes på et fåtall sider/tjenester. Ett passord for det aller mest sikre, alá nettbank, mail, altinn og tilsvarende. Lengden og vanskelighetsgraden på passordene reflekterer selvfølgelig sikkerheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg