Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, folkens. Trenger tips til nye serier. Jeg har fibernett og nedlastingsabstinensene tar over snart. Har sett alt av Two and a half men, How I met your mother oooog Modern Family. Tenkte på Scrubs, Desperate Housewives eller The Big Bang Theory. Har noen flere tips?

Community.

The Office.

:D

Lenke til kommentar

How to make it in America har jeg hørt mye bra om, og skal ta en titt. Takk!

Chuck

Jericho

Dexter

Breaking bad

Family Guy

American Dad!

Breaking Bad må jeg få med meg, takk for tips. Dexter har jeg forøvrig sett alt av 3 ganger. Genial serie. :love:

Tusen takk for tips!

Btw - eleeeet postcount, yesplease.

Breaking Bad MÅ du se.

Ikke bruk tid på Chuck. Råtten serie ass.

Lenke til kommentar

Guten Morgen, schöner Jüngling!

Har ikke jobb før fredag, så i dag har jeg stått opp tidlig frivillig (11.20!!!), vært innom jobben til mamma med kake, laget sjokoladefudge og lagt puslespill, nå skal jeg til byen på innvandrersjappevandring (og å skamfullt oppsøke MobilData i søken etter ny telefon og simkort).

Lenke til kommentar

Det sies passord og kontodetaljer, endra en del passord her og der.

Skal være litt mer forsiktig fra nå av :)

Kontoen kan bare stå som den står, om noe blir tatt får de erstatte det.

Passordring på tre passord er tingen. Ett passord for registreing i hytt og pine, som ikke er så farlig om blir cracket. Ett passord som er mer sikkert, som kun brukes på et fåtall sider/tjenester. Ett passord for det aller mest sikre, alá nettbank, mail, altinn og tilsvarende. Lengden og vanskelighetsgraden på passordene reflekterer selvfølgelig sikkerheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...