Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan du IKKE gå inn på youtube og se klipp av George Carlin. Jeg tabbet meg ut og gjorde det en kveld etter alle i huset var lagt seg, og jeg holdt seriøst på å dø av latter. Det verste var at jeg prøvde å ikke le høyt, men jeg hadde så klart ikke sjangs til å holde igjen, så jeg fniste og lagde rare lyder i rundt en time før jeg måtte gi meg. Lurer på om noen andre i huset hørte det og mistolket lydene. whistle.gif[/size][/font]
Jeg tror mine to nabo-jenter allerede hater meg fordi jeg er våken langt ut på natten så jeg tror ikke det er noe problem.

 

Nei godeste Carlin er..huff..har liggende en fin koselig mappe med stort sett det han har gjort,kanskje på tide med det gjensyn med et fantastisk menneske. Han hadde vært den ultimate bestefaren.

Lenke til kommentar

Jeg har vært av og på siden 2009. Det er litt trist, men mest koselig. Tror jeg skal ligge og høre på Nick Drake til jeg slokner, jeg.

 

...og der var fuglene oppe. Søren heller. Ingenting gir meg så dårlig samvittighet som å høre fuglene stå opp før jeg skal legge meg. Dét, og å høre avisbudene i fem-tida. Det har skjedd ekkelt ofte de siste ukene.

 

Vi prates, folkens! Natta. :-)

Lenke til kommentar

Avisbudene ja. Rommet mitt er rett ved siden av inngangsdøren og avisbudet pleier å komme i halv-fire tiden. Det ble et lite problem siden jeg er veldig glad i to ting på sommeren, sitte kun i bokseren, og ha åpent vindu. Jeg måtte skjerpe vanene mine en liten stund, men så sluttet vi å abonnere på avisen. Hadde det ikke vært for laptopen i sengen, så hadde jeg nok gjort det samme akkurat nå.

 

sover.no/christopher

Lenke til kommentar

Hey, folkens. Trenger tips til nye serier. Jeg har fibernett og nedlastingsabstinensene tar over snart. Har sett alt av Two and a half men, How I met your mother oooog Modern Family. Tenkte på Scrubs, Desperate Housewives eller The Big Bang Theory. Har noen flere tips?

 

How to make it in america, Blue mountain state, boston leagal, house m.d, The big bang theory er absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar

Hey, folkens. Trenger tips til nye serier. Jeg har fibernett og nedlastingsabstinensene tar over snart. Har sett alt av Two and a half men, How I met your mother oooog Modern Family. Tenkte på Scrubs, Desperate Housewives eller The Big Bang Theory. Har noen flere tips?

Chuck

Jericho

Dexter

Breaking bad

Family Guy

American Dad!

Lenke til kommentar

How to make it in America har jeg hørt mye bra om, og skal ta en titt. Takk!

 

Chuck

Jericho

Dexter

Breaking bad

Family Guy

American Dad!

Breaking Bad må jeg få med meg, takk for tips. Dexter har jeg forøvrig sett alt av 3 ganger. Genial serie. :love:

 

Tusen takk for tips!

 

Btw - eleeeet postcount, yesplease.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Det minte meg om en reisehistorie fra Vi Menn en gang.

 

En fyr hadde hotellrom sammen med en venninne i thailand, og de delte en dobbeltseng, var ikke romantisk involvert.

De hadde spist på en dodgy thai-restaurant samme dag. Han ble akutt rævsjuk mens de sov, og dreit ut hele senga før han våknet.

Hun våkna av at lakenet var vått. Han dro lakenet med seg og kasta det ut vinduet. Rett ned i en folkefylt gate utenfor hotellet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...