Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg lukter white spirit, så jeg bør egentlig dusje. Men det er så kaldt på badet...

Hva har vi gjort?

Pussa opp! Sparkla, pussa, grunna og malt første strøk i dag, strøk to i morra. Har vært innom dusjen nå da, og har rent sengetøy og sjokoladekake i ovnen. Fin dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gahhh... noen som kan hjelpe svenskene litt?

Salgssiden de har i likhet med finn.no har jo ikke noen former for søkemuligheter og spesifisering.

Jeg ser etter båt, men kan jo ikke psesifisere eller sortere etter størrelse :ermm:

Edit: blocket.se

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ingenting er uaktuelt.

Skal amputere begge beina og lime de fast der hvor armene sitter, og amputere begge armene og lime de fast der hvor beina sitter ja.

Daayum! That's some heavy shit right there.

Jeg forundrer meg litt over hvorfor det skal brukes lim, men jeg burde kanskje ikke tvile på legenes kompetanse. Tross alt, lim er sterke saker.

Et spørsmål gjenstår though. Vil du da bruke bena dine til å gå, eller vil du tråkke rundt på håndflatene?

Lenke til kommentar

Ingenting er uaktuelt.

Skal amputere begge beina og lime de fast der hvor armene sitter, og amputere begge armene og lime de fast der hvor beina sitter ja.

Da forventer jeg post i RPP.

...middag ti over halv ett. Bra jobba, Oda. Bra jobba.

Lenke til kommentar

Ingenting er uaktuelt.

Da forventer jeg post i RPP.

...middag ti over halv ett. Bra jobba, Oda. Bra jobba.

Skit, så sent allerede? Jeg må slutte å høre på øystein sunde til halv sovetid.

Lenke til kommentar

Hele huset har like føkka døgnrytme som meg, så det er sjelden noe problem. Blei bare å raske sammen noe fra kjøle-/kjøkkenskapet, da. Grove scones med gräddost, fruktsalat av fersk ananas og eple med mynte, gulrot, agurk og selleri i staver med yoghurtdressing og te med melk. Jeg har det med å bli revet med når jeg er sulten.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

..... warning, klage-ish:

Mamma sa at jeg ikke skulle spise noe(i 9-tiden) siden hun skulle lage pizza idag. Den var ferdig nå nettopp, det luktet kjempegodt og jeg trodde jeg skulle dø av sult når jeg gikk ned trappa. Synet som møtte meg var så grotest at jeg aldri kommer til å få det ut av hode. En melete flatbrød-aktig pizzabunn, uten tomatsaus. Litt mais, paprika, løk og tomat(sånn 'hakket tomat på boks'-ish) her og der.... Jeg har sulta i nærmere 4 timer(og har kun spist en pæreis før idag) og moren min har blitt sinnsyk.

Og siden det på mystisk vis lukter god pizza i hele huset her jeg ubeskrivelig lyst på pizza men jeg er for sulten til å orke å lage. :(

Lenke til kommentar

..... warning, klage-ish:

Mamma sa at jeg ikke skulle spise noe(i 9-tiden) siden hun skulle lage pizza idag. Den var ferdig nå nettopp, det luktet kjempegodt og jeg trodde jeg skulle dø av sult når jeg gikk ned trappa. Synet som møtte meg var så grotest at jeg aldri kommer til å få det ut av hode. En melete flatbrød-aktig pizzabunn, uten tomatsaus. Litt mais, paprika, løk og tomat(sånn 'hakket tomat på boks'-ish) her og der.... Jeg har sulta i nærmere 4 timer(og har kun spist en pæreis før idag) og moren min har blitt sinnsyk.

Og siden det på mystisk vis lukter god pizza i hele huset her jeg ubeskrivelig lyst på pizza men jeg er for sulten til å orke å lage. :(

Dette skjønte jeg ingenting av. Du sier mora di har laget pizza som lukter godt, men du orker ikke lage pizza fordi du er for sulten? Hæ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...