Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er det som er trikset. Man er ekstra trøtt etter treningen, men tar man seg fri fra trening, har man plutselig masse ekstra energi! Med andre ord, tren en stund, så slutter du. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Redd det vil være min siste time om jeg drar på trening etter jobb,meeen burde jeg tatt meg sammen og begynt skikkelig. Jeg vil ha et halvveis nazikvinnfolk som pisker meg litt rundt og gir meg oppgaver, litt dominant men soft alikevel. hvor finner jeg slike ? Jeg kan sikkert øve meg på å bli dominant. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Dere mener jeg skal stå og trekke utenfor biltilsynet og se etter dominante kvinnfolk ? E: Øvelse gjør mester bare ikke steng meg inn og mat meg som ei bikkje Endret 26. april 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Over tid vil energi-nivået ditt heve seg. På kort tid blir man bare sliten. Godt mulig, men har nå hvertfall ikke hatt noen merkbar forskjell ennå. Det er det som er trikset. Man er ekstra trøtt etter treningen, men tar man seg fri fra trening, har man plutselig masse ekstra energi! Med andre ord, tren en stund, så slutter du. God plan. Redd det vil være min siste time om jeg drar på trening etter jobb,meeen burde jeg tatt meg sammen og begynt skikkelig. Jeg vil ha et halvveis nazikvinnfolk som pisker meg litt rundt og gir meg oppgaver, litt dominant men soft alikevel. hvor finner jeg slike ? Jeg kan sikkert øve meg på å bli dominant. Og jeg kan sikkert øve meg på å bli kvinne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Faens longboard hipstere. Så jo hele FEM longboardere på det samme antall minutter når jeg var ute å gikk tur i stad, hva er greia med det liksom? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det starta for mange mange år siden i Norge De som tror de er hipstere idag fordi dem står på longboard er seint ute, og er det noe en hipster hater å høre , så er det at han er seint ut med noe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Føler det har eksplodert denne våren. Ser ikke annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Man, føler meg fresh etter å ha trasket i "skauen" i halvannen time. : D 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det starta for mange mange år siden i Norge De som tror de er hipstere idag fordi dem står på longboard er seint ute, og er det noe en hipster hater å høre , så er det at han er seint ut med noe Sant, sant. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det normalt at to studenter på 15-16år må bo i en hybel uten vaskemaskin? Ja, jeg skrev riktig, vaskemaskin, sånn man vaske klær med. Hvordan overlever de isåfall? Har vi sånne plasser hvor man putter mynter i vaskemaskinen for å bruke den i Norge også? Eller er det fortsatt noen som håndvasker alle klærne sine? *føler at jeg har gått glipp av noe veldig viktig* En ting er om man må ta med vaskemaskin selv, men det er ikke sånn ting til vaskemaskin der. Det kommer sikkert flere plasser etter hvert, men enromshybelutenvaskemaskinognestenutenlys er kriseløsningen som søstra til min fremtidlige 'samboer' havnet i. Begynner å få panikk........ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 hvor finner jeg slike ?Penest.no.How's that working out for you? Finner mange shady amatør-bilder av eldre, lettkledde damer, men sånn bortsett fra det, meh. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nochan: Det finnes myntvaskerier i de fleste (om ikke alle) studentbyene. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er det normalt at to studenter på 15-16år må bo i en hybel uten vaskemaskin? Her hvor jeg bor har vi ingen egne vaskemaskiner, men vi har en liten bygning midt ute på plassen her hvor vi alle deler 4 vaskemaskiner og 4 tørketromler. 12 kr hver vask. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg vet ikke hva en studentby eller noe sånn er, men jeg tror ikke hybelen det er snakk om er 'med' i noe sånt..? Det er i noen sin kjeller Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 JEG HAR VASKEMASKIN! BESTE UNDERHOLDNINGA I VERDEN HERP DERP DERPA DUUUURRRRRR 5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg vet ikke hva en studentby eller noe sånn er, men jeg tror ikke hybelen det er snakk om er 'med' i noe sånt..? Det er i noen sin kjeller Trondheim, Stavanger, Oslo etc. Evt. så kan du jo smekke en annonse i lokalavisa om at du og vennina trenger en vaskemaskin dere kan låne en gang i uka, mot betaling så klart. Sikkert noen som vil bistå Endret 26. april 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Faens longboard hipstere. Så jo hele FEM longboardere på det samme antall minutter når jeg var ute å gikk tur i stad, hva er greia med det liksom? Ja, jeg og! Så en gruppe på fem-seks longboardere da jeg var ute på tur med ene hunden vår. Senere på dagen ser jeg to til i en annen bakke som jeg holdt på å meie ned med bilen min (ikke med vilje, men kommer han på ukontrollert brett mot panseret mitt mens jeg er på vei oppover bakken kan ikke jeg gjøre stort mer enn å stoppe, uten å risikere å få skylden for ulykken). Heldigvis gikk det bra. Ikke fordi jeg bryr meg om drittungen, men fordi alt ekstraarbeidet det hadde ført til for meg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 JEG HAR VASKEMASKIN! BESTE UNDERHOLDNINGA I VERDEN HERP DERP DERPA DUUUURRRRRR Helt enig. http://www.youtube.com/watch?v=364dzVsBs2o 4 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Du får vaskemaskiner til å høres ut som noe gøy, Mikkel. Er Lofoten det er snakk om.. Men får sette ut annonse litt før vi flytter og håpe at vi får vasket klærne før alt er skittent Håper egentlig at vi finner en hybel hvor det er vaskemaskin da, hadde vært praktisk.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 JEG HAR VASKEMASKIN! BESTE UNDERHOLDNINGA I VERDEN HERP DERP DERPA DUUUURRRRRR Helt enig. http://www.youtube.com/watch?v=364dzVsBs2o Ser ut som han har fjernet vekten inne i vaskemaskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg