Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er til en nusselig liten pomeranianjentevalp, så satser mer på søt enn tøff :p Men når jeg tenker meg om, så er kanskje halsbånd med line en bedre gave?

Oh, en sånn som dette er vell ksnkje greit?: http://www.yepyup.com/category/organizers/hanging-organizer/1.html

Folk jeg kjenner her må slutte å skaffe seg valper, jeg må jo finne 'velkommen til nabolaget' gave da, noe som har vist seg å være umulig.

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

8 timers arbeidsdager og jeg er fullstendig skutt etter jobb , det er ikke engang en fysisk krevende jobb, krever bare en fungerende hjerne på høygir.

Hvor henter dere andre energien fra ? Noen flyr jo rett fra jobb på trening og er med på diverse aktiviteter hele uka. Jeg skjønner det ikke

Lenke til kommentar

Oh, en sånn som dette er vell ksnkje greit?: http://www.yepyup.co...rganizer/1.html

Folk jeg kjenner her må slutte å skaffe seg valper, jeg må jo finne 'velkommen til nabolaget' gave da, noe som har vist seg å være umulig.

Den så smart ut!

8 timers arbeidsdager og jeg er fullstendig skutt etter jobb , det er ikke engang en fysisk krevende jobb, krever bare en fungerende hjerne på høygir.

Hvor henter dere andre energien fra ? Noen flyr jo rett fra jobb på trening og er med på diverse aktiviteter hele uka. Jeg skjønner det ikke

Haha, veit hva du mener. Nå jobber jeg deltid da, og har en del dager fri. Noen dager får jeg ikke gjort NOEN ting, andre er jeg en virvelvind av effektivitet.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Trening gir, ironisk nok, ekstra energi.

Lenke til kommentar

Redd det vil være min siste time om jeg drar på trening etter jobb,meeen burde jeg tatt meg sammen og begynt skikkelig.

Jeg vil ha et halvveis nazikvinnfolk som pisker meg litt rundt og gir meg oppgaver, litt dominant men soft alikevel. hvor finner jeg slike ?

Lenke til kommentar

Redd det vil være min siste time om jeg drar på trening etter jobb,meeen burde jeg tatt meg sammen og begynt skikkelig.

Jeg vil ha et halvveis nazikvinnfolk som pisker meg litt rundt og gir meg oppgaver, litt dominant men soft alikevel. hvor finner jeg slike ?

Biltilsynet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Penest.no.

Lenke til kommentar

Det er bare bullshit, for min del hvertfall. Jeg merker ikke noe høyere energi etter trening, jeg blir bare enda mer trøtt og vil bare hjem og sove.

Over tid vil energi-nivået ditt heve seg. På kort tid blir man bare sliten.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...