Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker big bang jeg :) Noen episoder er ubeskrivelig kjedelige, men noen er morsomme. Om jeg ser en episode som ikke er så morsomt tegner jeg bare noe random på paint.

2ijj71y.jpg

Dette er mitt siste kjedsomhet-kunstverk, jeg kaller det 'Katt bak blomsterpotte' Det ble inspirert av min katt som tror at om hun gjemmer hode sitt så kan ingen se henne, og mitt 7-8år gamle tre som vokser veldig sakte. (Og nei, jeg satser heldigvis ikke på å bli kunstner)

Lenke til kommentar

Joda, men tingen er at hunder som går forbi faktisk KAN se henne, og stopper for å bjeffe men hun føler seg trygg der så.. :p

Edit: Geiter er søte de, men de spiser jo bare... Det kuleste dyret jeg har sett er axolotl, det med kulest personlighet er noe så enkelt som kanin (frittgående og tam kanin ålså, ikke sånn som sitter i et lite bur og hater mennesker)

16037sy.jpg

Endret av Nochan
Lenke til kommentar

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jeg har fått sparkel på yndlingsbuksa. FML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Så rengjør den da?

Sparkel er da virkelig ikke det verste. Med mindre det er en bukse du må sende på rens, da hadde jeg også vært litt irritert...

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Får se om det går. Ser ut som det har satt seg skikkelig.

Jeg slår et slag for geiter, jeg óg.

Kan noen bli med på piknik i Botanisk hage i sommer? Det ser så trist ut å gå aleine.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg var der for noen år siden, det er jo bare en stor park, med små labels på alle plantene. En grønn oase midt på Tøyen :p Pluss at du kan gå inn på museene og kikke på dinoer og sånt.

Jaa, det er jo det som er så fint!

Forumpiknik!

Liker det :p

Oooh, ja!

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg klarte å få meg til å lange ting som det,. Sitter og ser på oppskrifter på div. matretter, men blir somregel aldri til at jeg lager noe av det.

Hvis du ikke har vært borti det så har instructables en stor samling av alt fr ahelt hverdagslige retter til det abstakte som f.eks. hardkokte firkantegg.

Alle oppskrifter i step by step guide

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Haha. Jeg er nok litt mer ambisiøs enn det, Bytex.

multisync: Jeg har blitt reine husmora etter at jeg begynte å jobbe deltid, jeg. Har sjokolademuffins med valnøtter, ostekjeks med kajenne, peanøttkarameller, focaccia og eplekake stående foran meg nå som jeg har lagd de siste dagene, skal prøve meg på en spinat- og kyllingsalat med jordbær og limedressing til middag.

Lenke til kommentar

Saken er at du er så overromantisk og skal ha det så fordømt perfekt, at du aldri kommer til å gjøre det..istedet for å bare ta med seg noen skiver og en termos kaffe og nyte en varm vårdag i hagen. Maten er jo ikke hovedpoenget med å komme seg litt ut.

Jeg ble invitert på picnic i slottsparken med et par venner fra jobb, vi kjøpte hver vår hele Mango og spiste den i gresset. Enkelt og greit.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

At jeg har lyst å gjøre litt ut av det betyr vel ikke at jeg er overromantisk og aldri kommer til å gjøre det? Jeg lager da mer fancy mat enn det daglig, så det er ingen stor bøyg. Det er klart det ikke er nødvendig for å ha en bra piknik, og jeg har da vært på mange pikniker hvor vi bare har stukket innom en butikk og kjøpt frukt og stukket i en park - men det hender altså at jeg får lyst å gjøre noe som er litt stas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...