Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg er også veldig glad i barn, og ungdomsarbeider hørtes egentlig litt kult ut. Men hvordan kan man vite at det er det man vil bli, at man kommer til å trives i jobben? Frustrerende. Godt jeg har et friår til å tenke over saken. Har friår nå, skal til Høgskolen til høsten (tok almen påbygging ifjor) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 http://celobox.googlepages.com/god.html ^^ :!: Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har friår nå, skal til Høgskolen til høsten (tok almen påbygging ifjor) Jobber du i friåret, eller har du vært ute og reist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har friår nå, skal til Høgskolen til høsten (tok almen påbygging ifjor) Jobber du i friåret, eller har du vært ute og reist? Jobber, Bosted i Trondheim ekke billig Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jobber, Bosted i Trondheim ekke billig Skjønner Er det noen andre enn meg som ser på den søte søndagsfilmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jobber, Bosted i Trondheim ekke billig Skjønner Er det noen andre enn meg som ser på den søte søndagsfilmen? På tv3? Så ja *nose wiggle* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja den ja. Veldig lett film, men gankse søt alikevel. Jeg lurer på om de damene som er på 1881-reklamene virkelig jobber der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vil gi meg tilbakemelding og litt konstruktiv kritikk på en novelle jeg jobber med? Jeg trenger en dytt for å komme meg i gang igjen.. xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vil gi meg tilbakemelding og litt konstruktiv kritikk på en novelle jeg jobber med? Jeg trenger en dytt for å komme meg i gang igjen.. xD velg meg, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg kan gjerne lese den, er ikke den beste til å komme med konstruktiv kritikk, men jo flere som leser den, jo bedre eller hva? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I'm always here, Bekki. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) I_eplehagen.rtf Jeg bare legger den ut her, jeg. Warning: erotic content. :wee EDIT: Hvor ble det av tilbakemeldingene? Endret 24. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Folk leser, vennen. Eller wanker. Og det er så forstyrrende at hovedkarakteren heter Eivind. x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I_eplehagen.rtfJeg bare legger den ut her, jeg. Warning: erotic content. :wee EDIT: Hvor ble det av tilbakemeldingene? Du begynner alt for rett på sier nå jeg, få med litt handling på starten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Erhm. Halve meningen var å få det til å virke "naturlig" å dukke midt inni handlingen. Om ikke det fungerte sletter jeg heller hele dritten og prøver på nytt en annen gang. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Og det er så forstyrrende at hovedkarakteren heter Eivind. x) Akkurat det jeg tenkte også. Hei folkens, hade folkens, nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nyhus ville være "sexgud". Derfor heter hovedkarakteren Eivind. xD Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=24Ryj1ywoqw Veldig morsom! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bare et par små pirketing. Jeg synes det ble litt for voldsomt med "erotisk" i første linje, kanskje det hadde vært bedre med et annet ord? Også "det bringer bare et ekstra moment til det" ble en litt rar setning. Litt unaturlig. "og akkurat i det øyeblikket hendene ..." Burdte kanskje vært "men akkurat i det øyeblikket hendene ..." ? Vet det var litt lite nå, men ser på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg