Glufsa Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Da er jeg tilbake Se der, ja. Kjekt å vite 100% hvem man snakker med for en gangs skyld. Hehe, ja, jeg har vel ikke vært den mest godtatte personen her de siste 2 årene Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Møkkaproblemer med forumet! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 har skjedd en del ganger de siste dagene Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) UPS - Universal Power Supply. Tenk på det som et batteri til enhetene. Kabelføringer - Være tilkoblet flere strømnett samtidig. Hvis Nett1 faller, holder Nett2 resten oppe. Men du er ikke akkurat den som skal bry seg om sånt... WAAAAAAT? Universal? Uninterruptible mener du vel? Endret 26. april 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Uninterrupltible heter det da vitterlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Uninterrupltible heter det da vitterlig. I see what you did thar. Skrive fort på tastatur er ikke min sterke side, så det blir nok en og annen skriveleif. Not to worry! It will be fix'd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Sov altfor lite i natt, men etter x antall kopper kaffe så er det greit nok. DAS MASCHINEREI HAST BEGONNEN! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hihihihi. Må sjekke om noen er våkne på forumet óg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Sove? Natt? Jeg la meg 06:30 og sto opp for en halvtime siden, jeg.. og jeg våkna av at jeg sa "det er en jævlig bra bok ja", av en eller annen grunn drømte jeg at jeg lånte bort Watchmen-tegneserien til en jeg ikke husker navn/ansikt på. Endret 26. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Da er jeg tilbake Se der, ja. Kjekt å vite 100% hvem man snakker med for en gangs skyld. Hehe, ja, jeg har vel ikke vært den mest godtatte personen her de siste 2 årene Har du noen sinne vært godtatt? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Finnes det noen "opprenskningsprogrammer" som er til å stole på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Nei. CC Cleaner er det sikreste og beste. 99% av slike programmer lager falske feil, prøver å få deg til å kjøpe programmet for å "rette feilene", og kommer med konstante popups for betaling eller fortsatt gratisversjon med mindre features. De frekkeste installerer trojanere i tillegg som sender infoen din til andre spam-ad firmaer, og samtlige er mye værre å fjerne enn å bare velge "avinstaller" fra kontrollpanelet. Gjerne når du googler for å fjerne et slikt program, blir du ledet til andre websider som har like falske "removal"-programmer som OGSÅ lager popup-spam. En vanlig greie er at scan-prosedyren egentlig er bare en flash-animasjon som finner "683 CRITICAL ERRORS!! BUY ME TO FIX NAOOOOO!!!!" Endret 26. april 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) CCleaner. edit: Great minds think alike etc. Endret 26. april 2011 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Alle vet at ei flaske med himert er det beste mot datavirus! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Pleier å helle ca. 5 desiliter plumbo inn i kabinettet. RENSKER OPP! 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nei. CC Cleaner er det sikreste og beste. 99% av slike programmer lager falske feil, prøver å få deg til å kjøpe programmet for å "rette feilene", og kommer med konstante popups for betaling eller fortsatt gratisversjon med mindre features. Var det jeg tenkte ja! Hmm.. Har brukt CCleaner før, og nå gidder jeg ikke gå gjennom begge diskene etter stuff jeg ikke lenger trenger. Blir vel å laste det ned for å se om det hjelper på oppstartstiden (mye går på at pcn bruker smålig lang tid på å gjøre desktoppen klar, loade diverse småprogrammer ol.) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Pleier å helle ca. 5 desiliter plumbo inn i kabinettet. RENSKER OPP! Har prøvd dette, men jeg ble nesten gasset ihjel inne på rommet. Jeg liker å ha dør og vindu lukket. Så skal du gjøre dette, husk god lufting! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Pleier å helle ca. 5 desiliter plumbo inn i kabinettet. RENSKER OPP! Salmiakk/plumbo blanding blåser ut det meste av bugs også. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Win+r > msconfig > oppstart Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen her som er flinke til å analysere dybdeintervju og vil hjelpe meg i gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg