Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UPS - Universal Power Supply. Tenk på det som et batteri til enhetene.

Kabelføringer - Være tilkoblet flere strømnett samtidig. Hvis Nett1 faller, holder Nett2 resten oppe.

Men du er ikke akkurat den som skal bry seg om sånt...

WAAAAAAT?

Universal? Uninterruptible mener du vel?

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Sove? Natt? Jeg la meg 06:30 og sto opp for en halvtime siden, jeg..

og jeg våkna av at jeg sa "det er en jævlig bra bok ja", av en eller annen grunn drømte jeg at jeg lånte bort Watchmen-tegneserien til en jeg ikke husker navn/ansikt på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei. CC Cleaner er det sikreste og beste. 99% av slike programmer lager falske feil, prøver å få deg til å kjøpe programmet for å "rette feilene", og kommer med konstante popups for betaling eller fortsatt gratisversjon med mindre features.

De frekkeste installerer trojanere i tillegg som sender infoen din til andre spam-ad firmaer, og samtlige er mye værre å fjerne enn å bare velge "avinstaller" fra kontrollpanelet. Gjerne når du googler for å fjerne et slikt program, blir du ledet til andre websider som har like falske "removal"-programmer som OGSÅ lager popup-spam.

En vanlig greie er at scan-prosedyren egentlig er bare en flash-animasjon som finner "683 CRITICAL ERRORS!! BUY ME TO FIX NAOOOOO!!!!"

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. CC Cleaner er det sikreste og beste. 99% av slike programmer lager falske feil, prøver å få deg til å kjøpe programmet for å "rette feilene", og kommer med konstante popups for betaling eller fortsatt gratisversjon med mindre features.

Var det jeg tenkte ja! Hmm.. Har brukt CCleaner før, og nå gidder jeg ikke gå gjennom begge diskene etter stuff jeg ikke lenger trenger.

Blir vel å laste det ned for å se om det hjelper på oppstartstiden (mye går på at pcn bruker smålig lang tid på å gjøre desktoppen klar, loade diverse småprogrammer ol.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...