Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jeg prater med svette bergensere, hører på The Handsome Family og tegner. Der da?

Ikke særlig mye, spotify satt på noe Johnny Cash og jeg driver å surfer rundt på diverse forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eheheee. Kroppen min fant ut at den skulle avslutte ferien en dag for tidlig og våkne klokka åtte i dag. Hurra. Nå har jeg ingenting jeg har lyst til å gjøre og altfor mye jeg burde gjøre. Men det eneste jeg gjør er å halvdøse på sofaen med laptopen i fanget. Kanskje jeg skal se de to siste Rambo-filmene.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Sjekk på Elkjøp eller Expert eller noe. Her har de ihvertfall slike på Expert til 350 kroner. 4 GB da. 8 GB til ca. 500 kroner.

Edit: En slik en: http://www.intenso.de/produkte_en.php?kategorie=21&&produkt=1255418274

Er grei nok egentlig om du ikke ser etter noe annet enn en enkel MP3-spiller.

Trenger bare noe som har passe kapasitet og kan byttes batterier på slik at jeg kan ha den med når jeg skal på fottur i 7 dager i sommer.

Eheheee. Kroppen min fant ut at den skulle avslutte ferien en dag for tidlig og våkne klokka åtte i dag. Hurra. Nå har jeg ingenting jeg har lyst til å gjøre og altfor mye jeg burde gjøre. Men det eneste jeg gjør er å halvdøse på sofaen med laptopen i fanget. Kanskje jeg skal se de to siste Rambo-filmene.

Kanskje du har fått AIDS i plenum?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...