Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Det går bra, spøkelser og annen lignende tull finnes ikke. For å si det som Tim Minchin: Throughout history Every mystery Ever solved Has turned out to be Not magic. Er verdt å se hele videoen. Mange fine rim i den, som det over. http://www.youtube.com/watch?v=HhGuXCuDb1U Endret 26. april 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Nå skal det sies at jeg nesten aldri retter på folk, det var vel heller det at jeg gjorde det skarpt på skolen. Krangling har aldri vært helt min greie. Skjelte ut en klåfingra fyr på byen i Spania for noen uker siden, og det gikk opp for meg i etterkant at det er første gang jeg har kjefta på noen som ikke var nærmeste familie. Hadde dårlig samvittighet resten av ferien, men han fortjente det. Det er litt rart det der. Hva som er akseptert og ikke akseptert varierer veldig mye fra skole til skole. Jeg gikk på en ganske god skole, og der var det veldig godtatt å gjøre det bra i fagene. Fikk du en sekser var du ikke nødvendigvis nerd, da var du bare godt forberedt, eller smart - som var positivt. Likevel, de som ikke brukte voks/gelé, de som gikk med "kjipe" klær, og de som var ganske innesluttet og stille var likevel ikke særlig populære. Endret 26. april 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hos oss var det jævlig døllt å være god, og når jeg fikk gode karakterer på tross av høyt fravær var det fordi jeg var favoritt - ikke fordi jeg muligens faktisk hadde lest pensum. Også var jeg elevrådsrepresentant, og alle veit at det er forbeholdt streitinger. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 highfive til mye fravær og gode karakterer. Jeg var også elevrådsrepresentat, for noe tull det var. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 15 dager fravær og 5.1 i snitt. WHAT UP? Går å legger meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) highfive til mye fravær og gode karakterer. Jeg var også elevrådsrepresentat, for noe tull det var. Jepp. Var sekretær i tillegg. Det var mest fordi jeg er nazi på rettskriving og ikke ville måtte stå for pinlige skrivefeil i offisielle skriv fra elevrådet, ikke fordi jeg var så innmari gira på selve jobben. 15 dager fravær og 5.1 i snitt. WHAT UP? Går å legger meg. Liker det. Natta! Endret 26. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gah, skulle ønske jeg hadde noen grunn til å gå og legge meg. Men neida, jeg gleder meg ikke til i morra og jeg hadde en kjedelig dag i dag og følte jeg ikke utrettet noe. Dette selv om jeg faktisk hjelp foreldrene mine i hagen, var på bowling med noen venner og var i familiemiddag. Har ikke utrettet noe for meg selv er vel følelsen jeg har. Fuck this, jeg må komme meg vekk snart. Det var bra da jeg var på ferie, men virker som det ikke hjalp stort etter jeg kom hjem Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg skulle ønske jeg var trøtt, jeg. Har ikke gjort noe særlig i dag, men det plager meg bemerkelsesverdig lite. Jeg er så lykkelig for tida at ingenting får meg ned. Walking on sunshine osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Aha, og hva har du gjort for å fortjene det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Eg veit ikkje om det er hundane eller mor mi, men noko i etasjen over meg snorkar som chewbacca. Skal heldigvis ikkje på skule i morgon, men planla liksom å få rette litt på døgnrytma. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vært dritdeppa i to år. Det er litt som å komme opp etter luft etter å ha vært under vann kjempelenge. Går rundt i en konstant lykkerus nå, det er helt sykt. Alt er fint, livet er fint, folk er fine, været er fint, verden er fin! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Gleder meg allerede Og natta, da får jeg håpe at jeg får sove nå Endret 26. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg får ikke sove, men gir det et nytt forsøk akkurat nå... Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er fortsatt våken, så nå er du stuck med meg! Men legger meg snart, vil ikke miste døgnrytmen helt.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Herregud, klokka er halv fem... Jeg er håpløs. Also: Jeg HATER å spille spill gratis online, så bare "Hei, du får ikke spille mer hvis du ikke laster ned og betaler... Lol @ u." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har noen her sett døgnrytmen min? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror den har raska med seg min og dratt til Filippinene eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror den har raska med seg min og dratt til Filippinene eller noe. Æsj også, jeg gidder ikke dra til filippinene for å hente den tilbake. Så, hva skjer ellers i de sene nattetimer? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg prater med svette bergensere, hører på The Handsome Family og tegner. Der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg