Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det sies at jeg nesten aldri retter på folk, det var vel heller det at jeg gjorde det skarpt på skolen. Krangling har aldri vært helt min greie. Skjelte ut en klåfingra fyr på byen i Spania for noen uker siden, og det gikk opp for meg i etterkant at det er første gang jeg har kjefta på noen som ikke var nærmeste familie. Hadde dårlig samvittighet resten av ferien, men han fortjente det.

Det er litt rart det der. Hva som er akseptert og ikke akseptert varierer veldig mye fra skole til skole. Jeg gikk på en ganske god skole, og der var det veldig godtatt å gjøre det bra i fagene. Fikk du en sekser var du ikke nødvendigvis nerd, da var du bare godt forberedt, eller smart - som var positivt. Likevel, de som ikke brukte voks/gelé, de som gikk med "kjipe" klær, og de som var ganske innesluttet og stille var likevel ikke særlig populære.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Hos oss var det jævlig døllt å være god, og når jeg fikk gode karakterer på tross av høyt fravær var det fordi jeg var favoritt - ikke fordi jeg muligens faktisk hadde lest pensum. Også var jeg elevrådsrepresentant, og alle veit at det er forbeholdt streitinger.

Lenke til kommentar

highfive til mye fravær og gode karakterer. Jeg var også elevrådsrepresentat, for noe tull det var.

Jepp. Var sekretær i tillegg. Det var mest fordi jeg er nazi på rettskriving og ikke ville måtte stå for pinlige skrivefeil i offisielle skriv fra elevrådet, ikke fordi jeg var så innmari gira på selve jobben.

15 dager fravær og 5.1 i snitt. WHAT UP?

Går å legger meg.

Liker det. Natta!

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Gah, skulle ønske jeg hadde noen grunn til å gå og legge meg.

Men neida, jeg gleder meg ikke til i morra og jeg hadde en kjedelig dag i dag og følte jeg ikke utrettet noe. Dette selv om jeg faktisk hjelp foreldrene mine i hagen, var på bowling med noen venner og var i familiemiddag. Har ikke utrettet noe for meg selv er vel følelsen jeg har.

Fuck this, jeg må komme meg vekk snart. Det var bra da jeg var på ferie, men virker som det ikke hjalp stort etter jeg kom hjem :p

Lenke til kommentar

Vært dritdeppa i to år. :wee: Det er litt som å komme opp etter luft etter å ha vært under vann kjempelenge. Går rundt i en konstant lykkerus nå, det er helt sykt. Alt er fint, livet er fint, folk er fine, været er fint, verden er fin!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tror den har raska med seg min og dratt til Filippinene eller noe.

Æsj også, jeg gidder ikke dra til filippinene for å hente den tilbake.

Så, hva skjer ellers i de sene nattetimer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...