Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å fortrenge det faktum at lillebroren min med stor sannsynlighet er seksuelt aktiv i dette huset. Det er så feil. Han var jo nettopp fem år gammel. Snufs.

Haha, fikk nesten high-five av broren til ei jeg var med for litt siden, det var snålt, men veldig trivelig! Gjör det samme :D

Nesten high-five höres rart ut, men det er for å oppsummere stemningen. Han var helt enkelt jävli kul, trivelig og gav meg cred.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Dæven, snakk om å være bra søster.

Må si jeg skulle ønske jeg ikke var "enebarn".

Har tre halvbrødre, han ene har bodd hjemme, men bare til jeg var 9 år.

Jeg prøver, jeg prøver. :wee: Før syntes jeg det var pain med lillebror, nå er vi nesten bestiser. Ganske okei, egentlig!

Madsass på gulvet ja. Går for så vidt fint med to i en 90cm seng hvis man skal kose seg, men når man skal sove synes jeg 90 er alt for trangt til to. Jeg trenger plass i hvertfall.

Beste timelapse jeg har sett noengang tror jeg.

Ja, jeg husker selv hvordan det var, så jeg tenkte det var greit for dem. Jeg trenger jo strengt tatt ikke mye plass når jeg skal sove aleine, selv om det er rart å gå fra halvdobbel til enkel.

Ooooh, magisk timelapse.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Høhø.. I det jeg fikk meg kjæreste så kjøpte mamma 120cm seng til meg. Lurer på om det var ment som et hint. :p

Lenke til kommentar

Er en fantastisk overraskelse med ny og bedre seng. Husker da jeg kom hjem fra en av mine første permisjoner fra Forsvaret og det stod en ny og ekstremt deilig 120cm seng inne på rommet mitt! Før hadde jeg en ekstremt dårlig 90cm seng med en alt for tynn overmadrass som begynte å dra litt på årene. Tror jeg aldri har sovet så godt i mitt liv som de første nettene i den nye sengen min. :love:

Lenke til kommentar

multisync: Ja, det var vel ca. da jeg óg fikk det. Sabla greit. :wee:

Ikke stjel idéen min, gutter. Hvis jeg får spørsmålet "Hvordan står det til med kjærligheten da? Noen spesielle i kikkerten? ;) ;) ;)" så realiserer jeg drømmen min om å bli oldschool tømmerhugger og flytte aleine inn i ei knøttlita hytte med hund og tekjele og gå rundt i flanellskjorter hele dagen.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Problemet med god seng er at man blir fort kresen, sånn at når man sover andre plasser så irriterer man seg over sengen. Merker selv dette veldig godt når jeg er på hytten.

Lenke til kommentar

hva tror dere er ca topp fart på en moped med: 5.49 HP (4.0 kW)) @ 7000 RPM, Og med en tørrvekt på 60kg?:

Overall height: 865 mm (34.1 inches)

Overall length: 1,525 mm (60.0 inches)

Overall width: 605 mm (23.8 inches)

Blir den for liten for en gutt på 183 cm?

Lenke til kommentar

FFFFFFF.... Hørte noe som hørtes ut som varer som ble tatt ut av en plastpose ned, og noen som hosta, så gikk ned for å se. Så ingenting og tenkte at det sikkert bare var Fatass(katten) som hadde lekt med posen og fått støv i halsen eller noe.

Gikk for å finne en is siden jeg først var nede, og da høre jeg lyden av en mascara som ble lagt ned på vasken, og noen som gikk på bade, og tenkte at det bare var Fatass(igjen) siden han liker å leke med random ting på badet men så han ikke, han hadde sikkert lagt seg inni reiseburet som han liker å sove i på badet tenkte smarte jeg. Jeg gikk for å hente isen min, og da hørte jeg noen som gikk i gangen, jeg advarte det jeg trodde var der med 'EG HAR EIN KATT ME KLØR Å EG E CHE REDD FOR Å BRUKAN' og gikk på gangen og skrudde på lyset(trodde jeg skulle dø atm) men så ingen på gangen heller.

Huggable(katten med klør) var i armene mine, Dakota(kattnr2) lå og sov på klorestativet, og når jeg sjekket Fatass sin mest normale soveplass, så lå han der og sov.......

Så, enten er huset hjemsøkt eller så er jeg usansynlig avhengig av medisinene mine og kan ikke ta dem noen timer for sent. Samme hva, så fml. :(

Og som om ikke det er nok tørr jeg ikke gå ned for å hente isen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...