Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What up people? I morgen må jeg undersøke nærmere om jeg skal dra dit hvor det er litt uroligheter. Man vil jo nødig ende opp midt i en skuddveksling.

Hvorfor vil man ikke det?

Jo forsåvidt sant det du sier, men jeg skal jo drasse med meg et par venner. De er sikkert ikke übergira på det.

Lenke til kommentar

What up people? I morgen må jeg undersøke nærmere om jeg skal dra dit hvor det er litt uroligheter. Man vil jo nødig ende opp midt i en skuddveksling.

Når skal de skjønne at de bare ødlegger sin egen økonomi ved å drive å skyte på hverandre.

Våpen kjøpes fra andre rike land, og turistene lar være å komme. Har ikek helt fått med meg hva problemet er denne gangen.

Lurer på hvorfor det virker som det heletiden er noen form for uroligheter i flere verdensdeler, mens her i Nord og vestauropa og i USA er det ganske stille.

Er vel relativt rolig militært ihvertfall i sør-amerika til og med.

Men for all del: GOGO, ta med brukbart kamera og kjør freelance hvis det skjer noe spennende der dere er og se om du ikke får solgt noen bilder.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Når skal de skjønne at de bare ødlegger sin egen økonomi ved å drive å skyte på hverandre.

Våpen kjøpes fra andre rike land, og turistene lar være å komme. Har ikek helt fått med meg hva problemet er denne gangen.

http://www.dagbladet.no/2011/04/24/nyheter/thailand/utenriks/kambodsja/konflikt/16291241/

Jeg skal krysse grensen der hvor det er kamper nemlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...