Eplefe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg liker ideen din, men jeg tror ikke jeg har tid til en NY-tur på torsdag, og det har neppe hun heller... Aleks: Syke fantasier du underholder for tiden, da. :| Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kan jo alltids ta det i en travel handlegate også, men blir ikke helt det samme da klærne til folkemengden kanskje forstyrrer med kles og sminkevalget du gjør. Dress er veldig enkelt å få en kontrast mot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Kom med forslag til location, sminke og feel av bilder av denne jenten for å underholde deg selv. *bilde av søt jente som hadde passet bedre dekt i blod* Vel, jeg er en sucker for blod og dusj, så ... Det er nada feil med å gjenta seg selv for å lage awesome bilder. <3 Endret 25. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Jeg liker tankegangen Datasmurf! Endret 25. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Enda mindre verre, er da vanlig å dele snus med kompiser, så jeg ser ikke problemet med å "låne" av ens mor. HÆ?!??! Det har jeg ærlig talt aldri sett og det hørtes jævlig ekkelt ut. Går ut i fra at du snakker om å dele på en brukt snus, sånn det kommer frem. Hvem i all verden sparer på brukt snus? o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Men blod og dusj-greiene krever at jeg rydder badet og kjøper mer blod. Dessuten tror jeg jeg drøyer med gore til høsten igjen.. Edit: Multisync , jeg har gjort det alt. To ganger. Endret 25. april 2011 av Eplefe 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Aww, oh well. Da har jeg noe å glede meg til i høst da. Om du lager flere blodige engler that is. Du kan jo prøve å gjøre henne om til noe alà den søstra mi som ikke er Oda. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kom med forslag til location, sminke og feel av bilder av denne jenten for å underholde deg selv. Jeg er en sucker for 60- og 70-tallsnostalgi, jeg. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kom med forslag til location, sminke og feel av bilder av denne jenten for å underholde deg selv. ' Seilbåt, eventuelt sykkel i en park. 60-talls preppy-ish feel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Giraffen Laffen gir alltid faen i om det skulle komme folk å ta'an. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vennligst utbroder, Oda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Gah! Pisk mæ, pisk mæ! Sado, sado! Jeg hater at jeg ikke klarer å starte med analyseringen av intervjuene mine. Jeg har lest de gang på gang og ditto alle kapitler om analysering av intervju i kvalitativ metode-boka, men likevel ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vennligst utbroder, Oda. Ser for meg hage, park eller et rom med mye sollys, pastell- eller primærfarger, kjole eller høyhalset genser, miniskjørt og belte i livet (lett å få tak i på Fretex hvis man ikke har noe passende), tupert hårsåte med skalk i, lyse lepper og dramatisk øyensminke/rosa lepper og øyensminke i pastellfarger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jaaa! ...og sigaretter. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jaaa! Du er genial, Oda! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 I dag har jeg vært å gått tur, av meg selv! Kun trukket av apostlenes hester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Flink hansegutt. Jeg tok pause i analyseringa før jeg sovna for å glo på Asterix. Jeg føler meg så flink. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 I dag har jeg løpt en mil. Jeg er fornøyd. Nå må jeg bare klare å svømme 1.5 km først, sykle 40 km for så å løpe en mil. Det blir litt verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg