Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Fargevalget er litt for... kjedelig/trygt, og headeren passer ikke med seriøsiteten på bildene. Mulig jeg tar noe brunt inn i paletten. Noe mer fargesprakende enn det vil nok stjele fokus.

Takk for innspill!

Ser at jeg uttrykte meg lite presist. Det var først og fremst kontraster jeg savnet, ikke nødvendigvis turkis og rosa. Gjerne flere nyanser av grått, litt hvitt, sort, etc.

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg om en SÅNN vil være mulig å registrere i norge?

Er jo klin umulig å finne ut noe på sidene til vegvesenet, bare funnet ut at vekten må være riktig i forhold til understellet og man må følge reglene for lys på brede tilhengere og campingvogner, men ikke funnet ut noe om begrensing i høyden f.eks. eller hvor langt ting kan stikke på sidene av understellet (noe i det heletatt?)

Hvis det går an skal jeg serr lage en, vinduer og dører gis bort hele tiden på finn.no, samme med plank. Alt av verktøy har jeg da foreldrene mine laget hytte for 3 år siden, og tror jeg skal klare det her når foreldrene mine har laget hytte to ganger uten noen form for utdanning + at jeg har vært med i begge hyttebyggingene.

Hvor får man tegningene til noe sånt? trenger ikke og ha den på henger, men det er jo perfekt student hjem!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor får man tegningene til noe sånt? trenger ikke og ha den på henger, men det er jo perfekt student hjem!

Det var flere nettsider som du kunne få tegninger fra, for en ikke så alt for ille pris egentlig. Du finner alle de lenkene på siden jeg lenket til + google, meste er fra usa, så er visst noe stress med å omgjøre mål + få akkurat de samme byggmaterialene.

Tror heller jeg ville satset på å tegne selv, kanskje med litt hjelp fra min arkitektbror.

Da kan man tilpasse akkurat til det understellet du har og du kan bruke de materialene man har tilgjengelig. Tanken var å kunne gjenbruke ting som vinduer, dører og egentlig det meste av byggmeterialer om det er mulig.

Og har du den på henger er den lettere å flytte, og du trenger ikke å søke om byggetillatelse selv om den er godt over 15m2

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Det var flere nettsider som du kunne få tegninger fra, for en ikke så alt for ille pris egentlig. Du finner alle de lenkene på siden jeg lenket til + google, meste er fra usa, så er visst noe stress med å omgjøre mål + få akkurat de samme byggmaterialene.

Tror heller jeg ville satset på å tegne selv, kanskje med litt hjelp fra min arkitektbror.

Da kan man tilpasse akkurat til det understellet du har og du kan bruke de materialene man har tilgjengelig. Tanken var å kunne gjenbruke ting som vinduer, dører og egentlig det meste av byggmeterialer om det er mulig.

Og har du den på henger er den lettere å flytte, og du trenger ikke å søke om byggetillatelse selv om den er godt over 15m2

Ja takket være sosialistene i Norge så får du jo faktisk ikke lov til å bygge så små hus...... noe som er litt trist :/ Jeg tenkte mer på det som genialt hus, da man kan legge inn vann, strøm osv. Stress å tømme septiken hele tiden :p

Lenke til kommentar

Enda mindre verre, er da vanlig å dele snus med kompiser, så jeg ser ikke problemet med å "låne" av ens mor.

HÆ?!??! Det har jeg ærlig talt aldri sett og det hørtes jævlig ekkelt ut.

Går ut i fra at du snakker om å dele på en brukt snus, sånn det kommer frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siste gang jeg kjøper ekstern disk med strømsparefunksjon, talentløst når pcen stopper opp for å vente til harddisken har startet opp. Skjer sikkert hundre ganger om dagen. Å samtidlig har de gjort slik at det ikke går ann å skru det av.

Hva du drev med i natt Multisync ?

Lenke til kommentar

Kom med forslag til location, sminke og feel av bilder av denne jenten for å underholde deg selv.

Du kunne jo gått for noen shots i folkemengder, det er litt kult, der hun er en stor kontrast og står stille i forhold til de andre.

Krever tilgang til en bevegende folkemengde og at de ikke har noe problem med at du tar bilder (eller at de flytter seg siden du skal ta bilder).

Kuleste hadde vært hvis du hadde en plass der du var garantert at det går en liten mengde dresskledde menn frem og tilbake, men er litt redd du kanskje må til NY for å være helt sikret. :p

Hva du drev med i natt Multisync ?

Jeg sov ikke, det var det jeg gjorde :ermm:

Har aldri hatt noen store problemer med det før, men var lys våken. Var en stund i senga, sto opp og satte meg litt på pcen før jeg la meg igjen og til slutt sovnet etter en stund.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...