Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Til clvn

Funksjonaliteten er helt grei, men du kan godt utnytte plassen bedre. De fleste har over 1000 piksler i bredden. Større thumbnails ville også vært en fordel.

Ellers var fargevalget lite sprekt.

Lenke til kommentar

For øyeblikket; Mojito.

Kan vi gifte oss også kan du lage mojitos hele dagen? Jeg kan sikkert bidra med noe annet nyttig. Lage mat og stryke ting. Jeg er en jævel på stryking.

Fantastic!

Du kan stryke mitt enorme lager med skjorter. Faen de tar over klesskapet.

Lenke til kommentar

ey ey ey! vi skulle gifte oss.

Vi kan flytte til Fiji eller noe og leve i et lykkelig kollektiv? Det er sikkert lovlig der. Evt. må du lære deg å lage mojitos. Se, jeg er ikke så kravstor.

Fantastic!

Du kan stryke mitt enorme lager med skjorter. Faen de tar over klesskapet.

Så lenge du ikke har noe som er laget av polyester går det bra. Er fortsatt traumatisert etter at jeg ødela yndlingsskjørtet mitt i femte klasse da jeg skulle stryke det selv og ingen hadde lært meg å lese på strykeanvisningene i plagget.

Lenke til kommentar

Til clvn

Funksjonaliteten er helt grei, men du kan godt utnytte plassen bedre. De fleste har over 1000 piksler i bredden. Større thumbnails ville også vært en fordel.

Ellers var fargevalget lite sprekt.

Skal se litt på plassbruken. Kjører alt ganske store bilder ut via slimbox-en så kan være greit å justere opp størrelsen på thumbnail-ene litt. Tror jeg må se ann hvordan ting blir seende ut med flere kategorier og flere bilder i hver kategori først. Nå gjelder det å få hentet ut eldre bilder fra backup-en :p

Fargevalget er litt for... kjedelig/trygt, og headeren passer ikke med seriøsiteten på bildene. Mulig jeg tar noe brunt inn i paletten. Noe mer fargesprakende enn det vil nok stjele fokus.

Takk for innspill!

Lenke til kommentar

Seb: Ja, hvorfor ikke ha det gøy når vi er stuck med hverandre såpass lenge? Du må nok forresten holde ut med James Taylor og Joni Mitchells You can close your eyes og Edith Piafs Hymne a l'amour i begravelsen óg.

Mmm gin & tonic. Du er med, Sjur.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg om en SÅNN vil være mulig å registrere i norge?

Er jo klin umulig å finne ut noe på sidene til vegvesenet, bare funnet ut at vekten må være riktig i forhold til understellet og man må følge reglene for lys på brede tilhengere og campingvogner, men ikke funnet ut noe om begrensing i høyden f.eks. eller hvor langt ting kan stikke på sidene av understellet (noe i det heletatt?)

Hvis det går an skal jeg serr lage en, vinduer og dører gis bort hele tiden på finn.no, samme med plank. Alt av verktøy har jeg da foreldrene mine laget hytte for 3 år siden, og tror jeg skal klare det her når foreldrene mine har laget hytte to ganger uten noen form for utdanning + at jeg har vært med i begge hyttebyggingene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...