Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det å røyke pipe kan da ikke være mer økonomisk, om du da ikke allerede har pipe og tobakk.

Går utifra at man kanskje bruker mindre tobakk totalt sett med en pipe man patterpå enn å suge i seg flere kreftpinner om dagen.

Neh... aldri helt skjønt hvorfor folk røyker, det er da ikke så godt at det gjør noe.

Er det dritt de første gangene "men blir bedre etterhvert" og er dyrt så tror jeg det er likegreit å drite i det :p

Har tobakk etter jeg var på tax free. :)

Pipe er awesome for en mann i seksti-årene med helskjegg, snurrebart og monokkel ja, ikke for en 18-20åring.

I beg to differ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen kroker eller noe man kan feste i veggen og henge en hengekøye på? Skal ikke være mer enn 45kg i hengekøya, om det har noe å si. :p

Ja, det finnes.

Wow, tusen takk for hjelpen! Det tenkte jeg jo ikke på, og prøvde vertfall ikke å finne selv før jeg spurte! :)

Har funnet nå da, så forhåpentlig blir det hengekøye i hus snart. :D

Lenke til kommentar

Neida, fortsett, fortsett. "We are your friends. You'll never be alone again. C'mon. C'mon. C'mon. C'mon." Kloke ord fra Justice. Er på fjerde vinglasset og skriver fortsatt feilfritt. Burde egentlig finne noen å pare meg med snarest mulig for å få videreført disse fantastiske genene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...