Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hansolini... Jeg liker det. Selv blir jeg nok hetende Odalita.

Typisk øst-Europeiske sirkusnavn.

TODAY, THE GREAT HANSOLINI WILL PERFORM A GREAT TIGERSHOW!

Fritt for å balansere på elefanthodet.

Sjur: Jasså, har du hatt insekter eller jøder der?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle byttet navn, men det ville hørt i overkant feminint ut. Jeg kan bruke mellomnavnet mitt da, Adriano. Da ville jeg øybikkelig blitt betraktet som en kjekk italiener. Det hadde vært greit.

Navnet mitt Hans gjør i grunn susen. Fordi jeg høres ut som en tysk nazist som har vært ute en vinterdag før. Tipper rundt 28% av nazistene under andre verdenskrig het Hans.

Jeg har et mellomnavn også, det er ikke så nazistisk da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle byttet navn, men det ville hørt i overkant feminint ut. Jeg kan bruke mellomnavnet mitt da, Adriano. Da ville jeg øybikkelig blitt betraktet som en kjekk italiener. Det hadde vært greit.

Jeg har et mellomnavn også, det er ikke så nazistisk da.

Jeg prøvde finne det, men ga opp. Jeg er rimelig god til å stalke, men det er for sent i kveld. Da gjetter jeg heller; Wilhelm. Correcto mundo?

Lenke til kommentar

Og det å røyke pipe kan da ikke være mer økonomisk, om du da ikke allerede har pipe og tobakk.

Går utifra at man kanskje bruker mindre tobakk totalt sett med en pipe man patterpå enn å suge i seg flere kreftpinner om dagen.

Neh... aldri helt skjønt hvorfor folk røyker, det er da ikke så godt at det gjør noe.

Er det dritt de første gangene "men blir bedre etterhvert" og er dyrt så tror jeg det er likegreit å drite i det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...