Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg liker at opptil flere av de faste her inne kan tas for å være gryende alkoholikere. Meg selv inkludert. Vinen var plutselig ikke så ille likevel. PFFT! Jeg drikker uansett kun på dager som slutter på -g. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ååå er så irritabel i kveld! Ganske uten grunn. Tips til å få bort sinnnet? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg liker at opptil flere av de faste her inne kan tas for å være gryende alkoholikere. Meg selv inkludert. Vinen var plutselig ikke så ille likevel. PFFT! Jeg drikker uansett kun på dager som slutter på -g. Sjæl. Ååå er så irritabel i kveld! Ganske uten grunn. Tips til å få bort sinnnet? Knus et billig kjøkkenglass, skrik og tegn sinte tegninger eller noe. Og så setter du på noen YouTube-filmer av babyer som ler, katter som faller osv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg liker at opptil flere av de faste her inne kan tas for å være gryende alkoholikere. Meg selv inkludert. Vinen var plutselig ikke så ille likevel. PFFT! Jeg drikker uansett kun på dager som slutter på -g. Sjæl. Tar meg aldri mer enn en øl eller en snaps på hverdager da. Så bare slapp av barn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Neei, whiskyfylla aleine på en tirsdag er liksom ikke det helt store. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Er ikke det mer enn nok for deg da Mchansern? Endret 24. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Neei, whiskyfylla aleine på en tirsdag er liksom ikke det helt store. Minner meg om min verste hangover noen sinne. Jepp, det var hos deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er ikke det mer enn nok for deg da Mchansern? 2 smirnoff ice og jeg er med på hva som helst. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er ikke det mer enn nok for deg da Mchansern? 2 smirnoff ice og jeg er med på hva som helst. Interesting. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Neei, whiskyfylla aleine på en tirsdag er liksom ikke det helt store. Minner meg om min verste hangover noen sinne. Jepp, det var hos deg. Ahahahahaha! Jaaa, good times, good times. Jeg fikk overtalt Petter til å bære deg inn da, sånn at du skulle slippe å fryse ihjel eller bli spist opp av fugler og ekorn der ute på terrassen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Neei, whiskyfylla aleine på en tirsdag er liksom ikke det helt store. Minner meg om min verste hangover noen sinne. Jepp, det var hos deg. Ahahahahaha! Jaaa, good times, good times. Jeg fikk overtalt Petter til å bære deg inn da, sånn at du skulle slippe å fryse ihjel eller bli spist opp av fugler og ekorn der ute på terrassen. Jepp, første gangen jeg ble båret til sengs av Petter. Husker jeg følte meg litt som en bikkje når jeg våknet opp på gulvet ved siden av dere, helt til jeg så at bikkja faktisk hoppet ned av senga. Måtte humre litt for meg selv da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er ikke det mer enn nok for deg da Mchansern? 2 smirnoff ice og jeg er med på hva som helst. Interesting. Bare spør Lycanthrophe, CypheroN eller Vowels. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Heter du egentlig Oda, Hans? For det høres litt ut som meg, bare at jeg gjerne skal ha hatt i meg en del vin eller sterkere saker før jeg får i meg Smirnoff Ice. Jepp, første gangen jeg ble båret til sengs av Petter. Husker jeg følte meg litt som en bikkje når jeg våknet opp på gulvet ved siden av dere, helt til jeg så at bikkja faktisk hoppet ned av senga. Måtte humre litt for meg selv da. Det var et vakkert øyeblikk. Jeg husker mistenkelig lite fra den kvelden selv, men jeg tror vi spiste mat og så dro fram pappbeger med Jack Daniels og Cola. Classy as always. Endret 24. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jepp, første gangen jeg ble båret til sengs av Petter. Husker jeg følte meg litt som en bikkje når jeg våknet opp på gulvet ved siden av dere, helt til jeg så at bikkja faktisk hoppet ned av senga. Måtte humre litt for meg selv da. Det var et vakkert øyeblikk. Jeg husker mistenkelig lite fra den kvelden selv, men jeg tror vi spiste mat og så dro fram pappbeger med Jack Daniels og Cola. Classy as always. Var vel noe sånt, det siste jeg husker var nok en flaske med Jack ja. Det var en koselig kveld. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg liker at opptil flere av de faste her inne kan tas for å være gryende alkoholikere. Meg selv inkludert. Vinen var plutselig ikke så ille likevel. PFFT! Jeg drikker uansett kun på dager som slutter på -g. Det er ikke noe galt i å drikke på hverdager, snarere tvert imot. Heller en om dagen, enn 20 lørdag. Eller, en om dagen og ti på lørdag går greit. Det er bedre med et sydlig drikkemønster enn et nordlig et. Det er dessuten mye mer kultivert, som selfølgelig betyr at jeg er skikkelig kultivert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jippi det betyr at jeg er kultivert og sydlig. Jeg skal asap skifte navn til Hansolini. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Var vel noe sånt, det siste jeg husker var nok en flaske med Jack ja. Det var en koselig kveld. Ja, det var det! Hansolini... Jeg liker det. Selv blir jeg nok hetende Odalita. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ikke glem "Den e' brun." Møtte en bergenser på fylla i Stavanger for et par år siden, og han sa alltid "Den e' brun. Den e' brun, sant." Also, jeg har tetta en vask med ei topp jeg ikke får ut igjen. Awesome! Ei topp? Sikker? Ei topp, toppa osv osv ? Fungerer med både ei og en. Men så fungerer jo alle hunkjønnsord som hankjønnsord, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hansolini... Jeg liker det. Selv blir jeg nok hetende Odalita. Typisk øst-Europeiske sirkusnavn. TODAY, THE GREAT HANSOLINI WILL PERFORM A GREAT TIGERSHOW! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg skulle byttet navn, men det ville hørt i overkant feminint ut. Jeg kan bruke mellomnavnet mitt da, Adriano. Da ville jeg øybikkelig blitt betraktet som en kjekk italiener. Det hadde vært greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg