Demonfudge Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jææjææ barn, nå må dere legge dere! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det kan man overleve Det er jo bare fun. Litt mindre fun å se på dårlige thrillere med jenter som skvetter av alt. Jeg har begynt å lære at jeg må passe på hvor jeg plasserer ansiktet mitt. Hoder, albuer og knær har en tendens til å komme faretruende nærme når de skvetter. Hahaha. Da kan du aldri se Panic Room med meg. Sitter oppå sofaryggen og småløper med beina, så stressa blir jeg. Prøver generelt å unngå thrillere, aldri vært så glad i det. Ser ikke helt gleden av å være redd Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Jammen Torsteeeein du lovte at jeg skulle få være seint oppe i daaaag åååååhhhh det er særr urettferdig da! Aleks: Ja, den er helt nydelig. Den, også gikk det en dokumentar om et ektepar som hadde levd sammen med en ulveflokk over lengre perioder på Animal Planet for noen måneder siden. Den gikk flere dager. Jeg og mamma stoppa opp i alt vi gjorde og blei stående og snufse til tv-en hver gang den gikk. Nei, thrillere har aldri vært min greie. Endret 24. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Det er vel ikke noe, jeg har bodd sammen med en haug av bønder i 2 år snart. Jaokeida, du får være oppe litt til. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hmmnjjjj, ikke like rørende. Yesss. /manly arm pump Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 LIKER Blogger som dette gir meg inspirasjon til å lage ting. Og bo litt anderledes. Designe boliger til og med. Bare synd jeg suger til å tegne, ellers så ville jeg prøvd meg som arkitekt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ååh, herlig! Jeg leser for det meste matblogger om dagen, jeg, men jeg er så lei av de rosa bakebloggene til nybakte mødre med interiørdilla. Grøss. Takke meg til dette, som gr inspirasjon på flere plan. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Oops, le double. Til Sjur nedenfor: Jaaa! Endret 24. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Du hadde antakeligvis måttet stryke meg over håret og gi meg eske etter eske med Kleenex mens du hadde blitt stadig mer skremt og sagt sånn "Men Oda, det er ikke ekte..." "Oda, det er bare på film." "Oda, ikke legg deg i fosterstilling..." "Oda, det går bra, se, de smiler." "Oda, ikke hulk..." "Har du vondt noe sted?" "Er du skada?" ...de går greit hver for seg, som filmmaraton hadde de tatt knekken på meg. Mchansern: JA JØSS. Se film med meg, Oda! Vi kan snufse og hulke i lag mens tårene strømmer og flommer over rommet vi sitter i. Skjønt, det skjer også når jeg hører på musikk og når jeg leser bøker. Som f.eks. trilogien Slimda nevnte for noen sider siden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 bah, tilbake te danmark i dag :/ gleder meg til å animere igjen, men det er så digg vær her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Kjenner problemet. Skal opp til Steinkjer igjen, ingen flere late dager i solseng, siden jeg ikke har det der oppe, ei heller har jeg råd eller plass til det. Blir nok heller å ligge henslengt på verandaen i en shady campingstol fra Jysk. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 LIKER Blogger som dette gir meg inspirasjon til å lage ting. Og bo litt anderledes. Designe boliger til og med. Bare synd jeg suger til å tegne, ellers så ville jeg prøvd meg som arkitekt Sjukt mye kult på den bloggen. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ja, her var det stille gitt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Prøver å finne en sang jeg nynnet på i går, sinnsynkt irriterende når man kommer på en sang man tenker man skal finne frem neste dag, for så å glemme navn, melodi og tekst i løpet av natta edit: Moar cowbell? Endret 24. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Haha, jeg har ei notatblokk på nattbordet mitt der jeg skriver ned sånne ting jeg må huske på. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Jeg var ikke hjemme, har nylig kjøpt en notatblokk selv der jeg skriver ned det som skulle falle meg inn Og nå tror jeg straks jeg skal skrive og skissere noen designidèer jeg har Endret 24. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Delvis god morgen! Jeg våknet for 30min siden og har lært noe alerede I Lofoten sier de 'øyan e atte' om de mener at øynene er lukka. Er sånne ting som kan være praktisk for meg å vite for å unngå alt for mye forvirring når jeg flytter. Og så må jeg avvende meg ord som 'løye' for å ikke forvirre dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ettersom det er så übertamt her så begynner jeg den kjipe leken igjen; Hva skal du ha til middag. Today: Grillet biff med tilbehør bestående av poteter og assorterte grønnsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg