Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aleks: Det var mer måten dere hadde... ervervet dette hodet som bekymret meg litt. (Og Always look on the bright side of life er fin begravelsesmusikk!)

Sebbe: It's a date. Driver og skriver ei liste over aktuelle begravelsessanger nå, jeg veit aldri når jeg blir påkjørt av en buss, og jeg kommer til å vri meg i urnen hvis noen finner på å spille Eg ser. Ikke et vondt ord om Bjørn Eidsvåg, men det utgår så jævlig.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har aldri grått av en film, men gråter støtt og stadig av sport.

F.eks når Therese Johaug tok gull i langrenn, da sprutet tårene.

FAGET!

Lenke til kommentar

Det er så stress med unger, setter meg heller foran tv-en med ei bøtte i fanget og ser på The Notebook, Lord of the Rings, Harry Potter, Into the Wild, Titanic og The Green Mile.

Deg, meg, sofa og en tv :love:

Likte alle de filmene, ikke det at jeg gråter av de da.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri grått av en film, men gråter støtt og stadig av sport.

F.eks når Therese Johaug tok gull i langrenn, da sprutet tårene.

FAGET!

Sport er ekstremt emosjonelt da, musikk/film = meh.

also; goin to bed.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Du hadde antakeligvis måttet stryke meg over håret og gi meg eske etter eske med Kleenex mens du hadde blitt stadig mer skremt og sagt sånn "Men Oda, det er ikke ekte..." "Oda, det er bare på film." "Oda, ikke legg deg i fosterstilling..." "Oda, det går bra, se, de smiler." "Oda, ikke hulk..." "Har du vondt noe sted?" "Er du skada?" ...de går greit hver for seg, som filmmaraton hadde de tatt knekken på meg.

Mchansern: JA JØSS.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Det kan man overleve :p

Det er jo bare fun.

Litt mindre fun å se på dårlige thrillere med jenter som skvetter av alt. Jeg har begynt å lære at jeg må passe på hvor jeg plasserer ansiktet mitt. Hoder, albuer og knær har en tendens til å komme faretruende nærme når de skvetter.

Lenke til kommentar

Det kan man overleve :p

Det er jo bare fun.

Litt mindre fun å se på dårlige thrillere med jenter som skvetter av alt. Jeg har begynt å lære at jeg må passe på hvor jeg plasserer ansiktet mitt. Hoder, albuer og knær har en tendens til å komme faretruende nærme når de skvetter.

Hahaha. Da kan du aldri se Panic Room med meg. Sitter oppå sofaryggen og småløper med beina, så stressa blir jeg.

Har du sett christian the lion, Oda?

Opptil flere ganger! :''')

Musikk/film er ekstremt emosjonelt da, sport = meh.

:dremel:

Flink jente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...