Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutten på Gjøkeredet, gråter du ikke av det, så er du psykopat.

Jeg har aldri grått av en film, men gråter støtt og stadig av sport.

F.eks når Therese Johaug tok gull i langrenn, da sprutet tårene.

Gay

Vet, det er weak.

Jeg var like ved å gråte når slutten på Requiem for a Dream kom da.

Lenke til kommentar

For å ikke snakke om Mozarts Requiem, det må man gråte av! Men jeg gråter av alt på Opera eller i konserthus med symfonier, så sterkt.

Mozart skrev sin egen begravelse da han var døende, han fullførte ikke engang hele, så hans assistent skrev instrumentene.

http://www.youtube.com/watch?v=k1-TrAvp_xs

Fiolinene forestiller hulking og tårer!

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Det er så stress med unger, setter meg heller foran tv-en med ei bøtte i fanget og ser på The Notebook, Lord of the Rings, Harry Potter, Into the Wild, Titanic og The Green Mile.

Aleks: Nå må du fortelle hele historien.

Din feil at du ikke har fått det med deg siden du er her så sjeldent. Men siden du lagde så god mat så skal jeg fortelle historien om russekrigen som gikk for langt før russetiden begynte. Det begynte en fredfylt morgen da enkelte gutter fant en potetgullpose, av typen sørlandschips, på fløystua. De begynte så klart og spise på denne, etterhvert som de kom nedeover til bunnen av posen, fant de til sin egen forskrekkelse en brukt tampong. Her ville vi ha brutal hevn. Dessverre ble planene bare planer, helt til noen uker senere en kamerat av meg fikk en bæsj i posten, samtidig som at jeg neste dag fikk 4 brukte tamponger.

Til matvarebutikken vi for, for hevn det skulle vi ha. Vi kjøpte brownies og muffins pulver og startet å barbere oss. Totalt 8 gutter delte sine ingredienser som fint ble blandet inn. Vi var ikke sikre på hvem som hadde gjort det så bestemte oss for å angripe alle. På fløystua til guttene la vi muffinsene og skrev at de var i fra 1. klassejentene og vi gjorde det motsatte med brownisene på jentene sitt bygg. Vi fikk bekreftet at de spiste og mens de spiste innså de hva som var galt. Vi hadde flaks og, ikke helt gjennomtenkt sånn egentlig. :) To be continued.

Endret av Aleks
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg likte historien, var ikke meningen å være ekkel eller noe, du fikk meg til å le noe som blev en sterk kontrast da jeg var i gråte-modus med lacrimosa på ørene. :D

Hehe, vet hvordan det er. Sånn til etterord kan jeg fortelle om at vi prøvde å dra en Gudfaren i litt mindre grad. I stedet for hestehode brukte vi et ekornhodet. Jenta våknet dessverre mens jeg snek meg inn på rommet hennes, så vi måtte avbryte. :(

HAHAHA, fy faen så ekkelt. Hjelpe meg, nå blir jeg nervøs for internatplanene mine til høsten.

Oh yes, there will be blood.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...