Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natten er såvidt begynt for denne karen som fikk døgnrytmen fucked up av politiet for et par dager siden.

Mojito, yes/no?

Ooo, fortell. Every day is mojito day!

En person med høyere iq enn Einstein og Hawking til sammen start brann i nabobygget 0430 i går eller forigårs tror jeg.

Lenke til kommentar

Kan du kjefte på broderen din? han forer meg med koffein og sier at jeg må legge meg siden jeg skal kjøre 50 mil i morgen...

Hahaha. Han er grei sånn. Si at han skal gå og laste ned ting til meg og slutte å koffeinere uskyldige mennesker.

Mchansern: Bli privatetterforsker, finn ut hvem det er, og brenn alt han har kjært. Inkludert foreldrene hans, hvis han har noen. Show no mercy, take no prisoners.

Lenke til kommentar

Mchansern: Bli privatetterforsker, finn ut hvem det er, og brenn alt han har kjært. Inkludert foreldrene hans, hvis han har noen. Show no mercy, take no prisoners.

Jeg skal gå fullstendig Dexter on his ass.

Han skal føle Creme Brulèe brenneren.

Nei, jeg ender vel opp med å gi noen stygge blikk mens jeg går til postkassen.

Lenke til kommentar

Aw, neiii. Hadde det enda vært noe flytende, så hadde det vært lett å kamuflere. Men kjønnshår gjør liksom veldig mye ut av seg.

...en dag skal jeg bruke tårer istedenfor salt i matlaginga. Så blir alle som spiser maten min like melankolske som meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er så stress med unger, setter meg heller foran tv-en med ei bøtte i fanget og ser på The Notebook, Lord of the Rings, Harry Potter, Into the Wild, Titanic og The Green Mile.

Ingen av de filmene får meg til å grine.

Om jeg derimot setter på Scenes From A Memory-skiva til Dream Theater, kommer det nok noen tårer i slutten av historien deres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...