Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Så folkens. Planer for kvelden? Tenkte å legge meg. Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Så folkens. Planer for kvelden? Tenkte å legge meg. Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. Det suger å være solbrent, har unngått det så langt i år da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 For min del er det motsatt. WHAT?!?!? Du kan ikke ha vanlig sex, men brannbil går greit? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Så folkens. Planer for kvelden? Tenkte å legge meg. Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. Det suger å være solbrent, har unngått det så langt i år da. Det suger i ettertid ja, men var verdt det da jeg lå i sola i 5-6 timer på verandaen med et par kompiser, øl og vin og dundra Klovner i Kamp. Visste jeg kom til å bli solbrent, men gav faen der og da, og må betale for det nå. Men det var for varmt til å ha på seg mer enn en shorts / oppholde seg inne, og solkrem har jeg ikke her, kun på hybelen, så da fikk det gå som det gikk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Så folkens. Planer for kvelden? Tenkte å legge meg. Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. Det suger å være solbrent, har unngått det så langt i år da. Det suger i ettertid ja, men var verdt det da jeg lå i sola i 5-6 timer på verandaen med et par kompiser, øl og vin og dundra Klovner i Kamp. Visste jeg kom til å bli solbrent, men gav faen der og da, og må betale for det nå. Men det var for varmt til å ha på seg mer enn en shorts / oppholde seg inne, og solkrem har jeg ikke her, kun på hybelen, så da fikk det gå som det gikk. Hehe, jeg hadde nok gjort det samme ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Men da legger jeg meg. Alt for trett til dette. Og for mett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Eneste person som ikke har lyst til å prate om det røde forsvant? God natt. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vel.. Alle har sin egen smak, right? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Vi kan jo teste hverandres grenser. :> Møtes på halvveien. Endret 23. april 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Natten er såvidt begynt for denne karen som fikk døgnrytmen fucked up av politiet for et par dager siden. Mojito, yes/no? Lycan: Du kan få teste på meg raaaawr! Endret 23. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vi kan jo teste hverandres grenser. :> Møtes på halvveien. Grenser er jo til for å testes, og de er alltid flyttbare! Mojito, aye. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ingenting er som Mojitos, men det får bli fattigmanns-Mojito denne gangen. Har ikke mint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva faen skjer med at Spotify kutter sangene midt i, selv når man har premium? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det har ikke skjedd her, og jeg har premium. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tingen er at hele sangen står som 4:08, ikke f.eks. 8 min som det opprinnelig er. Hadde skjønt det om de hadde kuttet på et naturlig sted i sangen, og kalt det mongoradioedit, for folk som ikke har premium. Men nei. Er noe som ikke stemmer her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Natten er såvidt begynt for denne karen som fikk døgnrytmen fucked up av politiet for et par dager siden. Mojito, yes/no? Ooo, fortell. Every day is mojito day! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nå har jeg to missions in life: 1) Finne ut hvem som startet brannen i nabobygget, og secretly hate him. 2) Finne ut hvem som abonnerer på min spotifyliste, som jeg kun har publisert her i DNFK, og ingen andre steder. Øystein, meld deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg