Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så folkens. Planer for kvelden?

Tenkte å legge meg.

Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. :p

Det suger å være solbrent, har unngått det så langt i år da. :)

Det suger i ettertid ja, men var verdt det da jeg lå i sola i 5-6 timer på verandaen med et par kompiser, øl og vin og dundra Klovner i Kamp.

Visste jeg kom til å bli solbrent, men gav faen der og da, og må betale for det nå.

Men det var for varmt til å ha på seg mer enn en shorts / oppholde seg inne, og solkrem har jeg ikke her, kun på hybelen, så da fikk det gå som det gikk.

Lenke til kommentar

Så folkens. Planer for kvelden?

Tenkte å legge meg.

Er stuptrett og solbrent over nesten hele kroppen. Håper jeg finner en stilling som ikke gjør vondt. :p

Det suger å være solbrent, har unngått det så langt i år da. :)

Det suger i ettertid ja, men var verdt det da jeg lå i sola i 5-6 timer på verandaen med et par kompiser, øl og vin og dundra Klovner i Kamp.

Visste jeg kom til å bli solbrent, men gav faen der og da, og må betale for det nå.

Men det var for varmt til å ha på seg mer enn en shorts / oppholde seg inne, og solkrem har jeg ikke her, kun på hybelen, så da fikk det gå som det gikk.

Hehe, jeg hadde nok gjort det samme ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tingen er at hele sangen står som 4:08, ikke f.eks. 8 min som det opprinnelig er. Hadde skjønt det om de hadde kuttet på et naturlig sted i sangen, og kalt det mongoradioedit, for folk som ikke har premium. Men nei. Er noe som ikke stemmer her. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...